Guest m.e.w Posted February 22, 2014 Share Posted February 22, 2014 Pfff wat een ellende zeg..ik lees vrij veel het aantal cc's dat dames krijgen, maar ik heb daar bij me consult niks over gehoord. Er werd mij enkel gevraagd aan welke maat ik zat te denken...Ik ga pas passen op de dag van me operatie.Ik ben er gelukkig wel uit dat het cup D moet gaan worden al hoewel ik enorm twijfel over DD.Ik ben zo bang dat het me tegen valt dalijk....word er gek van .Heeft iemand ervaring hoeveel cc een cupmaat DD is.Ik heb nu een B70 niet goed gevuld,plat van boven ik ben 1.61 Zijn er dames die kunnen aangeven of DD te groot is en dus spijt hebben??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrika Posted February 22, 2014 Share Posted February 22, 2014 Volgens mij zijn er hier vrij veel dames die achteraf graag toch voor het maatje meer zouden zijn gegaan.Dus in dat opzicht zou ik zeggen ga voor DD; maar het is lastig te zeggen zonder een indicatie hou je er nu uitziet... wat het advies was over het type operatie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest m.e.w Posted February 22, 2014 Share Posted February 22, 2014 Volgens mij zijn er hier vrij veel dames die achteraf graag toch voor het maatje meer zouden zijn gegaan.Dus in dat opzicht zou ik zeggen ga voor DD; maar het is lastig te zeggen zonder een indicatie hou je er nu uitziet... wat het advies was over het type operatie.Bedankt.Ja ik wil wel wakker worden na de narcose dat ik denk kijk daar zit wat...Maar maat DD komt wel steeds meer naar voren...Thans voor je reactie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted February 22, 2014 Share Posted February 22, 2014 hoi, het is lastig om te zeggen met hoeveel cc je een D of een DD krijgt, dat is per persoon verschillend, heeft ook te maken met de breedte en hoogte van je borst, je voorsituatie etcOok ligt het er aan wat voor soort protheses je krijgt, en hoeveel cc er in past.Als ik jou was zou ik nogmaals een afspraak met je pc maken en dan vragen welke protheses etc je gaat krijgen, passen en kijken wat je mooi vind enz, want nu heb je absoluut geen info, zou dat niet op de dag van je operatie doen, want dan ben je al nerveus genoeg, en nu kan je er dan in ieder geval over nadenken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest m.e.w Posted February 22, 2014 Share Posted February 22, 2014 Dank.Aankomende dinsdag geb. ik afspraak om fotoS te maken en aansluitend gesprek verpleegkundige dus ga dan gelijk navraag doen.Enige wat ik nu weet is dat het ronde protheses zijn die achter de spier worden geplaatst.Komt wel goed, denk ik zo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted February 22, 2014 Share Posted February 22, 2014 Pfff wat een ellende zeg..ik lees vrij veel het aantal cc's dat dames krijgen, maar ik heb daar bij me consult niks over gehoord. Er werd mij enkel gevraagd aan welke maat ik zat te denken...Ik ga pas passen op de dag van me operatie.Ik ben er gelukkig wel uit dat het cup D moet gaan worden al hoewel ik enorm twijfel over DD.Ik ben zo bang dat het me tegen valt dalijk....word er gek van .Heeft iemand ervaring hoeveel cc een cupmaat DD is.Ik heb nu een B70 niet goed gevuld,plat van boven ik ben 1.61Zijn er dames die kunnen aangeven of DD te groot is en dus spijt hebben???Ik vind dit een beetje een rare gang van zaken als ik eerlijk ben.. Want misschien zie jij een D of DD wel heel anders dan jouw chirurg.. Passen op de dag van de operatie is toch ook wel gek, dan heb je ook niet de tijd om er nog over na te denken of om nog een keertje extra te gaan passen als je twijfelt.... Ik zou zeker elders nog een keer op consult gaan en ook foto's mee nemen van borsten die jij mooi vindt en hoe jij ze graag zou willen hebben..Als ik bijvoorbeeld kijk naar mijn borsten.. Ik heb nu cup F, maar het oogt als een D.. Nepborsten zien er altijd kleiner uit dan dat de bh label aangeeft dus daar kan echt een miscommunicatie ontstaan en het zou zonde zijn als je teleurgesteld bent na de operatie!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 22, 2014 Share Posted February 22, 2014 mmm...ik vind het ook wel een beetje gek om pas te passen op de dag van je operatie?Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat ze te groot worden, maar eerder anders om hihiEr zijn inderdaad genoeg meiden die toch iets groter hadden willen hebben en wat hier boven al gezegd word is dat het inderdaad kleiner oogt straks dan natuurlijke borsten in dezelfde maat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.