Ga naar inhoud

even voorstellen


Nachtegaaltje

Aanbevolen berichten

Hey Allemaal,

Even voorstellen;

Mijn naam is Esther, ik ben een moeder van 4 jongens en ben 41 jaar. Al in mijn puberteit wilde ik zou graag wat grotere borsten, maar helaas, heb er te vergeefs op gewacht. Nu 4 zwangerschappen en bijna 7 jaar bv verder heb ik echt mijn grens bereikt. Ik wil zonder gene en met volle boobs mijn jurk weer aan!

Er is zoveel keuze do`s en don`ts en ik hoop hier op het forum iets wijzer te worden.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

hoi esther

Welkom op het forum!!

je bent in ieder geval op het juiste adres voor info.. soms wel zoveel info dat je door de bomen het bos niet meer ziet ;)

waar je goed aan doet is om meerdere 1e consulten in te plannen bij verschillende chirurgen. Dit om te bekijken wat je mogelijkheden zijn en om te kijken bij welke chirurg jij je het meest op je gemak voelt..

Ga op internet eens kijken welke borsten jij mooi vindt en hoe jij ze graag zou willen hebben en neem deze foto's mee naar je consult.. zo kan er geen misverstand ontstaan over de grootte.. als je praat over een cupmaat is het namelijk vrij lastig omdat iedereen dat anders ziet.. nu is het ook zo dat nepborsten kleiner ogen dan dat de bh label aangeeft..

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust.. genoeg meiden hier die je verder kunnen helpen!!

succes met je zoektocht!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt cindytje1985,

Er is idd heel veel info, best lastig om het allemaal op de rit te krijgen.

In ieder geval heb ik al veel gehad aan de adviezen die ik hier heb gelezen, zoals je al noemde; meerder consulten en plaatjes meenemen.

Mijn eerst consult staat gepland en er zullen nog een aantal volgen, net als die vele vragen die ongetwijfeld alleen maar meer worden.

Fijn om te weten dat ik hier terecht kan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Wat super dat de eerste al gepland staat!! Als je eenmaal gepast hebt en je dus hebt gezien hoe het kan worden dan wil je alleen nog maar sneller aan de beurt zijn ;), tenminste dat was bij mij wel zo..

Bij wie ga je op consult? En heb je al enig idee wat je zou willen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Diana Gabriels en mijn tweede is bij Bergman.

En ja ik weet zeker wat ik graag zou willen (lol)! Maar dat is moeilijk uit te leggen aan de hand van tabellen of in cc. Ik wil graag grote borsten, die - van voren gezien- iets buiten de omvang van mijn ribbenkast vallen, mijn bouw is nogal smal. Daarnaast hoeft het geen natuurlijke uitstraling te hebben, mooi rood is niet lelijk en mooi rond ook niet ;D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Dan zou ik ook zeker eens overwegen om bij dr. Nio langs te gaan... Ik weet dat Bergmann vaak voor de natuurlijke look gaat..

Nio heeft mijn boobs ook gemaakt en voor mij hoefde de natuurlijke look ook niet.. Ik ben ook vrij smal en ben van een 70AA naar een 70F gegaan met 500 cc extra high profile ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Esther,

Ik heb 3 consulten gehad voor ik m'n keuze maakte.

De eerste bij ACCZ? In Groningen, vond ik drie keer niets, de tweede bij dr van der Lei (Bergman) en de laatste bij Dr Moojen -Zaal.

Hele verschillende gesprekken, zeker de moeite waard om wat research te doen.

Veel succes.

Pas op, zodra je op een goed consult bent geweest wil je gauw geholpen worden :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.