Ga naar inhoud

wondvocht uit litteken 4 weken PO normaal?


-sophie-

Aanbevolen berichten

Dit is wat ik terug kreeg van mn pc:

Dank voor uw mail en fijn te lezen dat u tevreden bent.

Rond deze tijd lossen de oplosbare hechtingen op. Soms is het zo dat uw lichaam dan zo'n dieperliggend knoopje toch eruit wil werken. Dan ontstaat er een klein wondje met wat vocht.

Als u er dan een droog gaasje oid op doet, trekt u elke keer het wondje weer open o dat het gaasje vast blijft plakken.

Het beste is om een vettig gaasverbandje te halen bij drogist of apotheek en dat er op doet.

Zit dit eind van de dag vast, laat het dan zitten. Lekker 2 x per dag de douche kop erop zetten.

Is het rood erom heen, of twijfelt u, dan willen we u wel graag zien. Mail mij ook in ieder geval even een foto van het litteken, zodanig dat ik het hele litteken kan zien.

Met vriendelijke groet,

Dr. Laura H. Moojen-Zaal,

Plastisch chirurg

Velthuis kliniek, Landgoed Zonnestraal

www.drmoojen.nl

Vivian Kippersluis

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

Mag ik vragen hoe het nog verder is gegaan met je litteken? Ik heb dat namelijk ook en er komt nu al bijna een week wondvocht uit..

Dit is een oud onderwerp, ga ervan uit dat het opgelost is bij haar.

Heb je al contact gehad met je pc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja jammer dat we niet kunnen zie hoe het is afgelopen.

Ik zie dat de -sophie- ook al even niet meer online is geweest.

Hoe ziet het vocht er uit? Is het helder of juist niet?

Ik zou ook even contact opnemen met je pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al contact gehad met me pc en ik moest betadine zalf erop doen met een gaasje maar het is nu al een week open en iedere keer als ik het gaasje eraf haal dan trek ik mee het korstje eraf.. donderdag moet ik naar de verpleegkundige maar het is echt wit spul wat er uit komt en het lijkt wel of het gat groter is geworden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja echt jammmer ik heb vannacht geprobeerd om zonder bh te slapen zodat het wondje dicht zou gaan maar de hele nacht voelde ik steeds druppels eruit lopen leek wel soort water..

Bel AUB nu meteen je pc!! Zeg wat er aan de hand is, en zeg dat je gezien wilt worden!! Dadelijk zit jij met de gebakken peren als er wat aan de hand blijkt te zijn en je loopt er te lang mee rond...

Als je voor niks gaat, jammer dan, maar het is echt beter dat ze er vandaag nog even naar kijken...

Zou zo zonde zijn, als jij dadelijk met een ontsteking zit, en je pc niet even de moeite neemt om het uit te sluiten of om het te bevestigen...

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

O meid ga direct langs! Mijn ervaring hiermee kan je teruglezen in mijn onderwerpen en hoop zo voor je dat het niet zo verloopt.

Een wond mag nooit open gaan (des te meer infectiegevaar) en ik vind het heel slecht van je pc dat je moet wachten!!'

Ik moest destijds direct langs komen terwijl ik alleen maar koorts had! Pas 3 dagen later was het open gegaan en toen binnen 48u moest de wond dicht zijn , was niet het geval dus meteen mijn prothese is verwijderd!

Achteraf blij toe, want ik was dood en doodziek en ging kapot van de pijn!

Hoop zo voor je dat je niet die ellende mee gaat maken die ik ervaren heb!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben net bij de pc geweest en het is niet ontstoken maar er zit dus echt een gat in. Zaterdag word het opnieuw gehecht en dan heb ik 50% kans dat het goedkomt. Vanaf vandaag beginnen met antibiotica kuur 10dagen en 2x per dag desinfecteren met alcohol en dan betadine met een gaasje erop doen. Hopen dat alles goed komt dacht dat eindelijk mijn droom uit zou kome maar tot nu toe alleen maar pech

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.