Ga naar inhoud

Princess88 : 10 februari 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Gast Princess88

Aanbevolen berichten

Gast Princess88

Hai meiden,

Ik lees al een tijdje mee op dit forum en heb nu ook maar een acount aangemaakt:))

10 februari heb ik mijn nieuwe boobies gekregen. Made by pc frans straten via praktijk Gabriels.

Operatie is goed verlopen en herstel verloopt gelukkig ook voorspoedig.

Ik word alleen nu wel een beetje onzeker.. Ik heb 375 cc hp ronde prothese van mentor. Meer pastte er niet in bij mij (ik had cup 70A) en ik vind ze nu toch wel erg klein worden. Frans & Diana zeiden beide dat ik op een volle C kleine D uit zou komen met dit volume maar twijvel of ik uberhaupt wel op een volle C uitkom..

Ook is mijn linker borst nog dikker en ronder dan mijn rechter. Is dit normaal en trekt dit nog bij?

A.s woensdag heb ik mijn 1e controle bij de pc. Vraag me af of ik dan een borstband krijg, vind zelf dat ze al aardig gezakt zijn. (Ze zijn dual plane geplaatst)

Nouja, vind het iedergeval fijn hier mee te kunnen lezen!

Liefs Princess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi princess

Nou wat gezellig dat je je nu aangemeld hebt...het werkt toch wel erg verslavend hè dit forum ;-)

Gefeliciteerd in ieder geval met je boobies! En 375 cc is een mooie grote inhoud hoor. Ik ben zelf net ook geopereerd en heb 325 cc gekregen voor de spier. Ik wilde een volle c. Pc nio zei me dat ik met mijn voorsituatie op een c/d uit zou komen. Ik dacht dat t veel zou worden, maar ik vertrouw op hem.

Ik snap je twijfel want nu zijn ze strak, gespannen en gezwollen en dat wordt strax minder natuurlijk...maar over een paar weken kunnen we pas onze bh's gaan laten opmeten.

Ook mijn linkerborst is dikker en ronder. Maar dat schijnt normaal te zijn. Het zijn twee aparte operaties, waarbij het herstel ook verschillend kan verlopen. Dus daar hoeven we ons geen zorgen over te maken.

Heb je eigenlijk al foto's geplaatst ? Ben wel benieuwd hoe het er bij jou uitziet hihi

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Welkom op het forum princess

Gefeliciteerd met je boobies!! In welke kliniek ben je geopereerd, dan kan ik je titel ff aanpassen zodat je er helemaal bij hoort..

Je kunt nu nog vrij weinig zeggen over de maat.. Als ik foto's van mezelf keek toen ik 2 weken po was, was alles nog plat gedrukt door mijn spier.. Omdat je van een vrij kleine maat afkomt heeft je spier echt de tijd nodig om wat op te rekken en ook moet je huid ook nog wat oprekken waardoor je borsten nog zullen ''groeien''

Je borsten herstellen zich onafhankelijk van elkaar dus het kan heel goed zijn dat er in je linkerborst nog wat vocht zit, wat rechts al weg is...

Ook nu is geduld het magische woord ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Princess88

Hai, bedankt voor je reactie! Jij ook gefeliciteerd met je nieuwe boobies! Leuk he☺️ Ben er wel heel blij mee hoor!

Ja het werkt wel verslavend indd dit forum hihi ook fijn om ervaringen uit te kunnen wisselen!

Mooi dat je het voor de spier hebt. Valt ook groter uit volgens mij dan achter toch? Fijn te weten dat het normaal is dat de ene borst nog wat harder ronder kan zijn. Frans had dat ook al gezegd maar ik ben zo'n druktemakertje.. Haha

Ik moet indd ook nog even geduld hebben pas na 6 weken kunnen we indd onze bh maat laten opmeten, ben zo benieuwd!

Ik heb nog geen fotos geplaatst weet nog niet hoe het allemaal precies werkt en wil het wel prive plaatsen dan dus ga daar nog even rustig naar kijken.

Ben jij al tevreden voor zover? En vanaf welke cupmaat kwam jij?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Princess88

Hai Cindytje, ik ben via praktijk Gabriels in kliniek heyendeal geopereerd door drs. F. Straten :))

Ik moet ook indd gewoon geduld hebben.. Hihi

Ik zie bij jou staan dat je van cup aa naar f bent gegaan wow! Snap niet waarom er bij mij niet meer in kon dan

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hai Cindytje, ik ben via praktijk Gabriels in kliniek heyendeal geopereerd door drs. F. Straten :))

Ik moet ook indd gewoon geduld hebben.. Hihi

Ik zie bij jou staan dat je van cup aa naar f bent gegaan wow! Snap niet waarom er bij mij niet meer in kon dan

Xxx

De ene chirurg durft wat meer risico te nemen door wat meer cc's te plaatsen dan de ander. Dr. Nio staat toch wel bekend hier dat hij wat meer cc er in durft te doen als de wens van de klant daar is..

Ik ga je titel aanpassen en je topic verhuizen naar de operatieverslagen ;)

Hoe gaat het verder met je herstel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Princess88

Dankjewel!

Ok, vandaar.. Nouja Frans legde wel uit dat ik een hele kleine borstkasomvang heb waardoor mijn borsten met te veel cc onder mijn oksels zouden komen. Ook niet de bedoeling hihi ach ik moet gewoon blij zijn met wat ik nu heb:)

Mijn herstel verloopt heel goed! Ben ik heel blij om!

Hoe is jou herstel verlopen? En heb jij een borstband gehad? Krijg je dit altijd? Heb al gelezen dat het echt een horrording is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik had altijd van die opgevulde bh's maat 75b maar daar zat op een gegeven moment gewoon ruimte in bovenin...daar werd ik zo ongelukkig van...dus het was een kleine b. Van voren leek t nog wat maar van de zijkant niet. Je kunt bij mijn foto's kijken hoe het was en hoe het nu is.

Albums maken is inderdaad even wennen, maar mocht je hulp nodig hebben dan zijn de admins er altijd voor je hoor.

Ja, ik ben er zeker blij mee, vooral omdat ik weet dat t nog heel erg gaat veranderen...nu is het nog zo niet van mij, hard gevoelloos, maar dat hoort er bij...

Heb jij wel gevoel erin?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Princess88

Als ik op de computer zit zal ik eens kijken of ik mijn profiel wat kan opleuken en foto's plaatsen!

Fijn dat je er iedergeval al blij mee bent! Hoe is je herstel verlopen?

Bij mij zijn ze wel al een heel stuk zachter en heb er wel gevoel in alleen op 1 plek heb ik geen gevoel meer in mijn linkerborst.. Ben blij dat ik woensdag naar de pc ga, wil van alles vragen

Wanneer ben je geopereerd en waar?

Zal straks even je fotos bekijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai nou herstel is snel gegaan, ik kan eigenlijk alles alweer, maar ik moet mezelf inhouden ;-)

Oké dat is wel lekker dat ze al zachter zijn...dat heb ik nog niet hoor.

Nou ik ga maandag met mijn lijstje nar hem toe ;-)

Ik ben donderdag 13 februari in SLAZ door Nio, in Amsterdam

Ik zal je een vriendschapsverzoek sturen, foto's zijn alleen voor vriendinnen....

Schijnt dat je dat twee keer moet doen, het aanvingen, want anders pakt ie t niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Princess88

Hai meiden,

Weer ff een vraagje ben zo onzeker erover!

Ben nu 2 weken po en mijn linkerborst is dus echt een cup groter dan de rechter. Dit was eerst niet! Lijkt net alsof er een grotere prothese in zit. Hij is veel voller en ronder maar voelt wel net zo zacht als de rechter dus heb niet het idee dat er meer vocht ofzo in zit.

Is dit wel normaal en trekt het nog bij? Maak me er zo druk over.

Hebben meer dit gehad?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey princess,

Hmmmm nee zo'n groot verschil heb ik niet...maar heb je je tietenpaspoort nagekeken? Daar moet instaan wat je waar ingekregen heb...

Heb je nog geen foto's gemaakt, anders kunnen we even kijken...en volgens mij moeten we ons de komende zes weken gewoon niet druk maken.

Heb jij je controle al gehad eigenlijk? Misschien kun je beter even een foto naar je pc sturen, dan weet die er ook van....

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi prinses,

Ik ga ook mijn bv laten doen bij Frans Straten op 1 april.

Ik denk dat je even geduld moet hebben wat betreft het verschil. Ik kom dat op het forum wel vaker tegen.

Don't worry!

Groetjes Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Princess88

Ik snap niet hoe ik foto's erop zet, die alleen leden kunnen zien..

Op de foto is het ook niet super duidelijk te zien wel beetje.

Ik ga woensdag op controle thank god.

Op mijn tietenpaspoort staat li en re zelfde prothese en cc..

Ben echt heel naar ervan :(

Probeer geduld te hebben maar heb er geen goed gevoel over.

@Yara, alvast heel veel succes en komt helemaal goed. Frans maakt echt hele mooie natuurlijke boobies!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi princess

Als je een album maakt (privé album alleen voor vriendinnen) en daar de foto's erin doet, dan zie je op een gegeven moment rechts van dat album een knopje editeer staan. Dit moet je dan aanvinken en opnieuw aangeven dat het privealbum voor alleen vriendinnen is. Je moet het dus zeg maar twee keer doen, voordat het dan ook echt zo is...

Succes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Princess88

Even een update.

Vandaag op controle geweest bij de pc. Wat een ontzetten lieve man is het toch!

Ik ben helemaal gerust gesteld en ga vanaf nu gewoon genieten van mijn nieuwe boobies en geduld hebben.

Voor de meiden die twijfelen tussen het aantal CC's, ga altijd voor de grootste;) en verder kan ik iedereen Frans Straten aanraden echt een topper!

:57: Princess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Princess88

Nee, ik heb nu nergens meer last van! Alleen slapen op de rug is gewoon niet fijn en natuurlijk geen gekke armbewegingen maken;)

Spannend dat je maandag moet! Het is mij allemaal zo meegevallen eigenlijk.

Heel veel succes!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update.

Vandaag op controle geweest bij de pc. Wat een ontzetten lieve man is het toch!

Ik ben helemaal gerust gesteld en ga vanaf nu gewoon genieten van mijn nieuwe boobies en geduld hebben.

Voor de meiden die twijfelen tussen het aantal CC's, ga altijd voor de grootste;) en verder kan ik iedereen Frans Straten aanraden echt een topper!

:57: Princess

Wat grappig, ik heb precies hetzelfde als jou.. En ook vandaag op controle geweest bij Frans.. Moest je ook zo lang wachten?? Ik ga nu ook proberen van m'n borsten te genieten, zie overal wel een complicatie in hihi..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Princess88

@ymper

Ja ik heb ook wel een uurtje zitten wachten! Haha toevallig!

Ik zie ook overal complicaties in hoor, ik heb me zo druk gemaakt afgelopen week maar we moeten maar op frans vertrouwen dat het allemaal goed gaat komen!

@Patty

Ik zou echt voor 375cc gaan dan! Bij twijvel echt voor groter gaan indien mogelijk;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ymper

Ja ik heb ook wel een uurtje zitten wachten! Haha toevallig!

Ik zie ook overal complicaties in hoor, ik heb me zo druk gemaakt afgelopen week maar we moeten maar op frans vertrouwen dat het allemaal goed gaat komen!

@Patty

Ik zou echt voor 375cc gaan dan! Bij twijvel echt voor groter gaan indien mogelijk;)

Hoe laat was je er? Misschien hebben we elkaar wel gezien haha! Ik was er een uur.. Tot bijna drie uur!! Ik heb je even toegevoegd ben benieuwd naar je foto!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.