Jump to content

Jullie advies nodig!!!

sepideh10

Recommended Posts

Hoi lieve mensen.

Ik ben hier ook nieuw. Het is nu 4 weken geleden dat ik me bv heb gehad. Dual Plane bij Bergman.
Ik heb in totaal 5 weken vrij. En dan moet ik aan de slag als stewardess. Ik moet vaak zwaar duwen en tillen. (zware trolley's terwijl het vliegtuig stijgt)

Heb me PC gemaild en wacht nog op zijn reactie. Wat denken jullie? Zijn die 5 weken genoeg? :( ik heb met heel veel moeite deze 5 weken vrij gekregen door onbetaald verlof aan te vragen, ben bang dat ik me nu dan weer een week ziek moet melden ofzo! Echt niet chill.

Heeft iemand advies voor mij?

PS, vind het heel fijn om jullie berichten te lezen!

Liefs

Misschien, weet niet of het een idee is maar tegen een collega zeggen dat je niet zo goed kunt duwen en dat ze je zowaar nodig af en toe hulp nodig hebt?

Ik heb maar twee weken verlof en moet daarna terug gaan werken.. Verdonck schrijft ook maar een ziekenbriefje van twee weken na je operatie.. Volgens hem is het geen enkel probleem om na twee weken terug aan de slag te gaan.. Heb ook een consult met visser gehad voor dat ik bij verdonck ging en visser gaf aan dat 1 week verlof ook al genoeg was.. Dus denk dat die vijf weken ruim genoeg gaat zijn :) veel succes !

Ik denk dat het wel voldoende is hoor.

Zorg dat als je weer begonnen bent je het gewoon rustig aan doet zo veel als je dat kunt doen.

Is iets echt te zwaar dan kun je evt hulp van een collega vragen?

Na mijn eerste operatie wilde ik niks zeggen en de eerste week weer werken was eigenlijke zwaar voor me. Toen heb ik gezegd dat ik door mijn rug was gegaan en daardoor geen al te zware werkzaamheden kon doen. Ze hebben toen daar rekening mee gehouden en zo kon ik toch een deel van mijn werk gewoon doen.

Succes!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.