Ga naar inhoud

lipofilling


Samira_C

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar meer informatie over lipofilling.

Heeft iemand hier ervaringen mee en wie raden jullie aan?

Ook vroeg ik mij af hoe het zit met recuperatie periode enzo en welk prijskaartje er vaak aan hangt?

Iemand die mij verder kan helpen?

Groetjes,

Samira

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Samira,

ik heb geen ervaring met lipofilling maar ik heb wel overwogen het te doen!

Wat ik ervan kan zeggen (na uitgebreid internetonderzoek) is dat het een vrij dure methode is vergeleken tot een gewone borstvergroting. Het resultaat dat je kan bereiken is vaak miniem (max 1-1,5 cupmaat, voor sommigen is dat genoeg maar meer dan dit kun je niet verwachten). Ook heb je waarschijnlijk meerdere operaties nodig omdat je lichaam het ingespoten vet zelf oplost. Het effect kan verbeterd worden als je het icm het BRAVA systeem gebruikt, maar dan moet je wel 4 weken voor en 2 weken na de operatie met een zuigapparaat aan je borst rondlopen. Als je een relatief kleine vergroting wil met een natuurlijk resultaat is dit ideaal, maar voor een forsere vergroting zal je elders moeten kijken.

Ik heb zelf een consult staan bij dr Niessen in Amsterdam, die ervaring heeft met lipofilling en BRAVA. Hij doet de operatie het goedkoopst vergeleken met andere chirurgen die de prijs op hun website zetten. Zelfs dan betaal je nog 4600 voor 1 operatie BRAVA voor beide borsten!

Mag ik vragen wat voor effect je ongeveer wil bereiken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga dit even volgen en me hier verder ook in verdiepen. Ik weet dat in Oost-Vlaanderen dr. Vandeputte op deze manier werkt en hier enorm voorstander van is. Reeds op consult geweest bij hem maar toen ben ik niet verder ingegaan op BRAVA/lipofilling, maar ik wil me hier nu toch wel verder over informeren. In West-Vlaanderen werkt dr. Defrene oa ook op deze manier, in het Antwerpse dr. Colpaert.

Het effect is idd een heel subtiele vergroting, max 1 cupmaat.

In de VS is er een chirurg in Miami die op zijn website heel erg mooie resultaten heeft (meer dan 1 cupmaatverschil lijkt me toch) Ik denk dat daar meerdere injecties zijn geweest (en dan loopt het heel erg op).

Interessant onderwerp ! Laat je iets meer weten als je zelf meer info hebt ?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo iedereen!

Zie net jullie reacties.

Ik heb gekozen voor lipofilling, omdat ik maar 1 cupmaat groter wil.

Dan zijn mijn borsten tenminste dezelfde cupmaat.

Ik ben op consultatie geweest bij dr De Frene in Veurne en ben hier enorm goed voort geholpen.

Hij gaat vet wegnemen van mijn rug, omdat dit minder gemakkelijk weg gaat.

Zal toch op 40% verlies uiteindelijk mogen rekenen, ook is er kans op 2e operatie.
Volgens hem zelf is kans op 2e operatie wel klein.

Het totaal prijskaartje bedraagt 2800maximum.

Hier zit ook verblijf in dagkliniek bij, consultaties, operatie zelf natuurlijk, nazorg en de medicatie.

Heb nu al verschillende keren contact met hem gehad wegens nieuwe vragen die ik altijd bedenk en hij helpt mij altijd verder.

Tot nu toe helemaal niks op te merken. Had direct een heel comfortabel gevoel bij hem en legt alles heel duidelijk uit.

Mijn operatie staat ingepland op 17april. Ik zal dan zeker nog posten over mijn herstel !

Groeten,
Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Samira,

ben heel benieuwd naar je operatie en verder verloop. Moet jij dan ook zo'n BRAVA dragen ervoor er erna ?

Ik heb ondertussen ook een afspraak gepland bij dr Stillaert, UZ Gent, is vooral gekende voor borstreconstructie, ook met lipofilling. Ik zou ook al heel erg blij zijn met 1 cupmaat of ietsje meer bij.

Gezien de zomer nu wel heel erg dichtbij komt zal, wat ik ook beslis, waarschijnlijk pas voor het najaar zijn. Heb ik nog tijd om mij genoeg te informeren.

Ik volg je dus, en ben ook heel erg benieuwd naar je proces en resultaat.

Liefs

E.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik moet geen BRAVA dragen, dus kan je niet veel extra info daarover geven.

Ze nemen wel speciaal rugvet, omdat dit heel moeilijk weggaat tegenover bv buikvet.

Dokter heeft mij wel direct gezegd dat het nu alleen mogelijk is om 1 borst te vergroten bij mij.

Zit namelijk met een B en een C cup en ze gaan tussen de 200-250cc inspuiten.

Dit is ook direct de max dat hij wilt inspuiten per operatie.

Dus zal er vanaf hangen hoeveel jij extra wilt, ik zal nu al blij zijn als ik zelfde cupmaat heb!

En heb speciaal gevraagd voor zo snel mogelijk zo dat ik in de zomer in bikini eindelijk is goed kan genieten van de zon!

Ging nooit omdat er altijd 1 borst te groot of te klein was voor mn bikini.

Na zomer kan het wel altijd zijn dat ik beslis een 2e te laten doen om cupmaat groter te gaan, maar dit valt nog te zien.

Had dokter ook gevraagd of vetverlies veel zou kunnen uitmaken, maar zolang je niet drastisch bijkomt of afvalt hoort dit geen probleem te geven.

Wanneer is jou afspraak? Benieuwd wat dokter jou zegt!

Groeten,

Samira

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...
  • 1 month later...

hallo Loubna,

 

ik weet niet of Samira nog actief lid is en ben ook benieuwd hoe het met haar gaat en hoe de ingreep is geweest + blijvend resultaat ?   Zelf heb ik de ingreep 2x ondergaan en ben heel tevreden met het resultaat.  Nog steeds geen echt grote borsten, maar wel wat bij me past en vrouwelijker oogt dan wat het voorheen was.  Als je meer wil weten, stuur gerust een berichtje.

 

Groetjes 

E.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei elesi:

hallo Loubna,

ik weet niet of Samira nog actief lid is en ben ook benieuwd hoe het met haar gaat en hoe de ingreep is geweest + blijvend resultaat ?   Zelf heb ik de ingreep 2x ondergaan en ben heel tevreden met het resultaat.  Nog steeds geen echt grote borsten, maar wel wat bij me past en vrouwelijker oogt dan wat het voorheen was.  Als je meer wil weten, stuur gerust een berichtje.

Groetjes 

E.

Hai Loubna,

Interresant om te lezen. Zocht naar je topic maar kon die niet vinden? Heb al een bv gehad hoor maar altijd leuk om dit proces te volgen :)

Vroeg mij dus af in hoeverre je nu je borsten heb gekregen wat je wenste? En daar waar ze vet weg hebben gehaald geen " los vel" heb hangen ( schrijft het raar maar je snapt me hopelijk wel wat ik bedoel) Is je huid daar gewoon weer strak? En of je sport want lees dat eigen vet zeer gevoelig is voor aankomen en afvallen maar zal ongetwijfeld ook gevolgen hebben als je sport? Hoop dat het een blijvend resultaat is want lees vaak dat deze herhaald dient te worden en aardig wat kost. 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyhey, ik ben heel erg tevreden met het resultaat.  De vorm is heel erg natuurlijk, en geen verlies aan gevoel. Tov van wat ik had is dit een groot verschil vind ik maar ik ben al heel erg gewoon ad grootte waardoor het niet erg zou zijn als ze nog iets groter waren uitgevallen ;-) Maar dat is wat ik ook lees van vrouwen die een borstvergroting met implantaten hadden, dat dat heel vlug went. 

Mijn huid is zeker niet verslapt, en er is op verschillende plaatsen vet weggehaald, dus niet drastisch op 1 plaats : onderrug, binnen en buitenkant vd bovenbenen, love handles, laatste keer ook mijn buik een beetje.

Ik zou het zeker opnieuw doen, bij dezelfde pc, hij is echt top !  Het grote nadeel van lipofilling is dat het resultaat onvoorspelbaar is, maar dat was me ook heel duidelijk gezegd voor ik eraan begon.  

En hoe gaat het bij jou ? Tevreden met je resultaat ? 

Groetjes E.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-3-2014 om 23:54 zei Samira_C:

Hallo iedereen!

Zie net jullie reacties.

Ik heb gekozen voor lipofilling, omdat ik maar 1 cupmaat groter wil.

Dan zijn mijn borsten tenminste dezelfde cupmaat.

Ik ben op consultatie geweest bij dr De Frene in Veurne en ben hier enorm goed voort geholpen.

Hij gaat vet wegnemen van mijn rug, omdat dit minder gemakkelijk weg gaat.

Zal toch op 40% verlies uiteindelijk mogen rekenen, ook is er kans op 2e operatie.
Volgens hem zelf is kans op 2e operatie wel klein.

Het totaal prijskaartje bedraagt 2800maximum.

Hier zit ook verblijf in dagkliniek bij, consultaties, operatie zelf natuurlijk, nazorg en de medicatie.

Heb nu al verschillende keren contact met hem gehad wegens nieuwe vragen die ik altijd bedenk en hij helpt mij altijd verder.

Tot nu toe helemaal niks op te merken. Had direct een heel comfortabel gevoel bij hem en legt alles heel duidelijk uit.

Mijn operatie staat ingepland op 17april. Ik zal dan zeker nog posten over mijn herstel !

Groeten,
Laura

hey, ik wordt ook door Dr De Frene geopereerd maar wel met gewone protese voor een borstvergroting, had ook een heel goed gevoel bij hem.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@elesi lees net bericht terug maar was idd naar jouw toe gericht ipv loubna

Jeetje, klinkt wel goed al die vetjes hier en daar gelijk weg maar goed dat moet je ook maar hebben denk ik zo. En waar ben je mee begonnen en waar zit je nu op als ik vragen mag? En hoelang is het geleden dat je het hebt gedaan? Wel super om te horen dat je er tevreden mee bent alleen bij mij zou de onzekerheid het winnen...moet er niet aan denken om weer wakker te worden met platte boobs, als het vet mij verlaat whahahaa. Heb je er littekens aan overgehouden? Of zijn het minimale puntjes..geen idee hoe dit werkt! Mijn excuses als ik stomme vragen stel :P 

Ik ben tevreden hoor met mijn CC-tjes, kijk als het zoiets als schoenen kopen was, had ik 2 maten groter gekocht :45: mja, ik kan in bikini van de zomer en mag niet klagen van mezelf! Alles beter dan mijn voorsituatie!! 

Groetjes 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.