Ga naar inhoud

400cc of 425cc Frans straten


Aanbevolen berichten

Gisteren op consult geweest bij Frans Straten. Het was een goed gesprek en heb al mijn vragen kunnen stellen. Alleen het passen ging me eigenlijk iets te snel. Ik ben nogal een twijfelaar en kon echt niet kiezen tussen 400 en 425cc. Ik ben 166 cm weeg 59 kilo en heb nu een keine 75 A. Ik wil graag uitkomen op een volle C/ kleine D voor het zicht. 400 cc vond ik erg mooi staan, maar ik ben bang dat er toch wat wegvalt omdat het dual plane wordt. Beide maten worden besteld en 1 april is mijn datum.

Zou ik nog een keer naar Diana gaan om te passen?

Ik wil ook niet te groot. Wat moet ik doen, 400cc of 425cc?

Graag hoor ik tips of adviezen.

Groetjes Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor je reactie Beebie.

Weet je ik vind 400 en 425 cc zoveel klinken.

Ik had niet verwacht dat ik zoveel cc nodig zou hebben om aan mijn gewenste maat te komen. Hier op het forum lees ik toch dat de meeste 350/375 cc hebben.

En het is nou niet zo dat ik dik ben of breed, integendeel.

Groetjes Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja voor aan een volle c te komen vind ik dit ook veel..

Ik had een kleine c en heb 425 gekregen en moet uitkomen op een E/F dacht de pc..

Maar ben pas paar daagjes po dus duurt nog ff voordat ik bh maat weet!

Heb je al eens geprobeerd met rijst zakjes in je bh?

Vul je de een eens met 400 en ander met 425 en kijk je dan het verschil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yara

Ik snap je twijfels.... Denk dat je altijd blijft twijfelen, tot op de dag van de ok. Het is ook zo moeilijk voor te stellen hoe je borsten eruit gaan zien met die silliconen erin ipv erop! ik heb dat momenteel ook. Is mij door Diana ook 400 aangeraden en dat vind ik best wel heel groot klinken. Terwijl het net een shirtje aan precies was zoals ik wilde. Ik wil graag op een kleine D uitkomen en heb nu cup A.

Goed idee om die rijst te proberen. Ga ik ook eens doen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BigBoobieWish87

Ja heb ik vantevoren ook gedaan, eerst aan 1 kant zodat je ook even verschil ziet van je eigen borst.. En strak truitje erover aangetrokken.

Dankjewel, ik heb het net geprobeerd met de rijstzakjes. Het verschil is maar minimaal. Mischien dan toch maar voor de 425cc gaan.

Of wordt het dan toch te groot? Phoe he! Word gek van mezelf

Dankjewel voor de adviezen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier idem dito!

Ik ben gisteren ook bij hem geweest en meerdere maten gepast.

Ik ben 1,70 en weeg 56 kilo.

Uiteindelijk vond ik 400 net te groot en 375 precies goed.

Het is maar net hoe je bouw is. Bij de een is 400cc echt een flinke grote D en bij de ander lijkt het net een gewone C.

Ik twijfel ook nog steeds maar denk dat je dat inderdaad wel blijft houden.

Met die rijst ga ik zo ook eens proberen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het met ongekookte rijst gedaan. Dan kun je ze gewoon bewaren en regelmatig even passen. Maarrrrr ben er nog steeds niet uit. Ik denk dat ik gewoon nog een keer ga passen,.

Of is dit raar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ziu ook voor de 425 gaan! Zoals al gezegd is het scheelt bijna niks en er vallen altijd w wat ccs weg, ookal zegt straten dat dat onzin is. Dat zei die bij mij wel in ieder geval maar weet toch zeker dat ze met passen groter leken haha. Grappig dat je het passen zo snel vond gaan, dat idee had ik namelijk ook destijds. Maar hij weet wel goed wat ie doet hoor, dus misschien dat ie daarom zo snel door consults sjeest haha :P wat fijn dat je een datum hebt, schiet al op! En nog een keer passen is zeker niet raar! Gewoon nog een keer gaan als je twijfelt. Je betaalt er tenslotte genoeg voor haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor je reactie Prinsesje99.

Ik heb idd gevraagd of er wat cc weg zouden vallen en hij zij van niet :-)

Ik heb ook vertrouwen in hem want hier op het forum heb ik zoveel mooie borsten gezien die hij heeft gemaakt .

Morgen toch maar bellen om nog een keer te passen.

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Yara,

Doe eens 25 cc water in een glas en kijk hoeveel dat is. Niemand op dit forum zegt : ik vind ze te groot. Maar je vindt er genoeg die zeggen had ik maar groter.

Ik was de grootste twijfelkont ever! Twijfelde tussen 375 en 400cc. Nu, achteraf echt spijt dat ik geen 450 cc heb gedaan. Wat oogt als een volle C, geeft D/E in bh maat.

Vergeet die 25 cc, dat is te verwaarlozen. Zal je met het blote oog ook nooit zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey , was je nog geweest voor te passen?

En waar ben je nu op uit gekomen?

Ja heb nogmaals gepast en het wordt echt geen 425 cc. Dit lijkt me toch te groot.

Er is nu 375 en 400 cc besteld dus ik kan weer opnieuw gaan twijfelen LOL!!

Ik wil volle borsten een flinke C maar geen mega boobs.

Ik wordt soms zo moe van mezelf,ha ha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog 1, twijfel tussen precies dezelfde maat en wil op dezelfde maat als jou uitkomen hahaha

Ja heb nogmaals gepast en het wordt echt geen 425 cc. Dit lijkt me toch te groot.

Er is nu 375 en 400 cc besteld dus ik kan weer opnieuw gaan twijfelen LOL!!

Ik wil volle borsten een flinke C maar geen mega boobs.

Ik wordt soms zo moe van mezelf,ha ha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik twijfel ook heel erg.. Heb mijn twijfels telefonisch besproken met Frans en hij zei heel rustig, nou dan kijken we 11 maart toch nog eventjes. Tijdens de operatie kijkt hij ook wat het beste past. Sindsdien voel ik mij gerustgesteld haha. Frans zei ik heb toch alles op voorraad dus komt goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik twijfel ook heel erg.. Heb mijn twijfels telefonisch besproken met Frans en hij zei heel rustig, nou dan kijken we 11 maart toch nog eventjes. Tijdens de operatie kijkt hij ook wat het beste past. Sindsdien voel ik mij gerustgesteld haha. Frans zei ik heb toch alles op voorraad dus komt goed!

Ha ha, fijn dat ik niet de enige twijfelkont ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.