Jump to content

iemand bekend met refaat karim?

louise!

Recommended Posts

Hoi!

Ik ben door Diana doorgestuurd naar een pc en wel naar dhr refaat Karim.. Heeft iemand hier ervaring met deze man? Ik kan namelijk niets over zijn borstvergrotingen vinden. Wel andere positieve verhalen . Maar niets over borsten..

Liefs.

Hoi dat probleem had ik ook, ben ook naar hem gestuurd via Diana.

Bij kliniek Amstelveen bleek dat ik opeens een gesprek had met Dr. Roosenburg.

Ik had gemAilt naar de praktijk van Diana waarom er niks over Karim oo nternet stond en ik kreeg een reactie terug dat niet elke arts mee wilde werken aan de acties vandaar dat er weinig reviews online staan, maar sinds een maand zou hij ingestemd hebben dat er wel reviews zouden worden mogen geschreven.

Ze verzerkerde de me dat ze goede ervaring hadden met hem.

Ik zou als jou was gewoon even Diana bellen als je je twijfels daar over hebt en anders het gesprek met Karim afwachten. Wel vreemd ja da er over sommige pc's niks op internet te vinden is.

Ik zou me er persoonlijk niet zo prettig bij voelen dat zij voor mij besluit door welke pc ik behandeld word.

Zeker als ik geen "borst-ervaringen" van hem kan terugvinden.

Via de zoekbalk kan ik ook niets over hem vinden.. En Diana zei dat als ik mij niet prettig bij hem voel, ik zo naar een ander kan.

Ik wacht idd maar even het gesprek met Karim af 5 maart!

Hier zelfde verhaal Diana verwees me naar hem en gaf aan dat het echt een goede pc is. Normaal gesproken nemen artsen zo 6 tot 8 vergrotingen op een dag. Hij wil er ook maar 4 omdat hij rustig keurig werk af wil leveren.
Als ik het goed begrijp is de kliniek ook van hem. Dus hij wil absoluut geen slechte naam krijgen.
Ik heb 4 maart mijn consult bij hem, ben heel benieuwd.

ben erg benieuwd ik ga eerst naar het consult kijken hoe hij is wat hij te zeggen heeft. Heb ik er geen goed gevoel bij kan ik altijd nog voor een ander kiezen.

Hier zelfde verhaal Diana verwees me naar hem en gaf aan dat het echt een goede pc is. Normaal gesproken nemen artsen zo 6 tot 8 vergrotingen op een dag. Hij wil er ook maar 4 omdat hij rustig keurig werk af wil leveren.

Als ik het goed begrijp is de kliniek ook van hem. Dus hij wil absoluut geen slechte naam krijgen.

Ik heb 4 maart mijn consult bij hem, ben heel benieuwd.

Nou dat vind ik maar een vreemde opmerking van haar weer. Volgens mij puur een verkooptrucje. Bijv. Frans Straten levert ook keurig werk af ook al doet hij meer operaties op een dag. En ze zegt allemaal tegen iedereen dat hij zo'n goede pc is terwijl hij volgens mij nog maar net samenwerkt met de praktijk. Overigens geloof ik ook wel dat het geen slechte pc is, als hij echt slecht zou zijn zou hij denk ik zijn bevoegdheid wel kwijt zijn geraakt. Ik denk alleen zelf dat een meer ervaren chirurg een betere kijk heeft op 'dingen'. Meer ervaring betekent meer speciale gevallen, uitzonderingen. Ik heb bijv. zelf links een kleinere borst en verschillende tepels. Dit is niet héél standaard dus het stelt mij gerust dat ik op internet heb gelezen dat Frans Straten dat eerder heeft meegemaakt. Ik weet overigens niet hoeveel ervaring Dr Karim heeft maar je kunt er iig amper iets over vinden.

Maar ze heeft absoluut niks slechts over straten over Schiettecatte gezegd hoor, ze begreep gelijk dat mijn voorkeur daar naar uit ging omdat je daar onwijs veel over lees.

Als ik niet tevreden ben of ik vertrouw iets niet kan ik zonder probleem bij een ander terecht.

Ongetwijfeld ook verkoop praatjes je wil toch je product verkopen. Ik bedoel hoe meer ze "verkoopt" hoe beter ze ervan zal kunnen leven.

Maar bij mij heeft ze tot nu toe niks gezegd wat ik TE vond. Ik heb een fijn consult gehad.

Ik heb bij Diana ook een fijn consult gehad als ik eerlijk ben en zo aan terugdenk. Een beetje TE vondik alleen dat ze meteen een datum prikte en als optie 10 maart vast heeft gezet om te opereren, terwijl ik eerlijk heb gezegd dat ik bij nog een PC een consult had. Dit voelt een beetje als pushen, al is het ook wel weer een spannend gevoel...

Oh, ja, ik had ook een fijn consult hoor! Het gaat ook zeker om je eigen gevoel, daar kan niemand wat over zeggen! Ik heb alleen zelf een mindere ervaring na het eerste consult en lees hier ook regelmatig wat minder positieve dingen over haar. Maar ieder voor zich, alhoewel ik zelf, door mijn ervaring, dus nooit iemand zal aanbevelen naar Diana te gaan. Ik word nu zelf geopereerd door Frans Straten via Kliniek Heyendael. Ik werd gister zelfs door Frans zelf gebeld. Dat vind ik erg fijn mocht ik na de operatie complicaties hebben of me druk maken om iets wat zo aan de telefoon opgelost kan worden. Bij Diana is er toch in die gevallen nooit contact direct met de pc zelf? Of wel? Nacontroles wel bij de pc heb ik begrepen, maar mail en telefonisch niet toch?

Ook telefonisch en via de mail ;) het is waar je voorkeur naar uitgaat. Hij zei t ook in mijn consul ;)

ik kan ook niks over die karim refaat vinden, wel dat hij een kundige pc is maar nergens geen revieuws, Frans werkt al een tijd samen met Diana Gabriels, over hun kom je veel goede recensies tegen, via google kliniekbeoordelingen daar heeft Frans een 9,7 en Diana een 9,5.

Xx

Weet ik niet, maar dat punt heb ik wel op mijn lijstje staan als ik op consult bij de pc ga.

Ondanks dat ik een fijn consult heb gehad is ze geen medische, dus bij complicaties wil ik contact kunnen hebben met iemand die dat wel is.

Ik vind het wel eng hoor, je ga je toch gek lopen maken doordat je ook horror verhalen lees.
Het enige wat ik wil is gewoon mooie borsten haha.

Meid gewoon op je eigen gevoel afgaan! Wacht je consul af, daarna kan me altijd nog beslissen.

ik ga ook via diana gabriels maar heb haar nog nooit gezien, had gelijk contact en afspraak met de pc.

In dat contract wat je moet tekenen heeft de pc ook een zin doorgestreept, er stond mocht deze pc niet kunnen ga je akkoord met andere pc die dag. Nou echt niet mee eens, Frans streepte dat ook gelijk door, heb nog meer gevraagd en alles zou via hem verlopen, met goed herstel zie ik hem na 1 week en daarna 3 mnd. Mochten er complicaties zijn kan ik hem bellen of mailen, hij belt ook zelf na de operatie, zo is het ook bij mijn vriendin gegaan.

hoor ook goede verhalen over schiettecat en nio, dus als ik straten niet had genomen was ik daarvoor gegaan.

xx

Meid gewoon op je eigen gevoel afgaan! Wacht je consul af, daarna kan me altijd nog beslissen.

ik ga ook via diana gabriels maar heb haar nog nooit gezien, had gelijk contact en afspraak met de pc.

In dat contract wat je moet tekenen heeft de pc ook een zin doorgestreept, er stond mocht deze pc niet kunnen ga je akkoord met andere pc die dag. Nou echt niet mee eens, Frans streepte dat ook gelijk door, heb nog meer gevraagd en alles zou via hem verlopen, met goed herstel zie ik hem na 1 week en daarna 3 mnd. Mochten er complicaties zijn kan ik hem bellen of mailen, hij belt ook zelf na de operatie, zo is het ook bij mijn vriendin gegaan.

hoor ook goede verhalen over schiettecat en nio, dus als ik straten niet had genomen was ik daarvoor gegaan.

xx

Hmm Frans én Diana hebben beide letterlijk tegen mij gezegd dat als er na de operatie iets is, je dus Praktijk Diana Gabriels moet bellen/mailen. Heb jij nu Frans zijn telefoonnummer en e-mailadres dan? Of krijg je die nog? Frans belde mij gister iig anoniem. Ben benieuwd want dit is een vd redenen dat ik ook weg ben gegaan bij Diana!

Ik zal het allemaal wel zien als ik daar ben, heb niet zijn persoonlijk tel nr en mailadres, maar hij zei zelf dat als er iets is er contact moet worden opgenomen met hem, maar hopelijk is dat niet nodig ;)

Hij belt sowieso persoonlijk op na de operatie, en week na operatie is de controle bij hem en dan na 3 maanden.

Ik had vd week nog wat vragen voor frans gestuurd naar Diana Gabriels, die zij vervolgens doorzetten en hij ze persoonlijk beantwoord heeft.

Ga me er ook niet druk om maken, hopelijk gaat alles goed en heb ik die praktijk verder niet meer nodig ;)

Nog 17 nachten! Dan hebben we onze boobs :D

Haha je hebt helemaal gelijk!! Ik zit nu zo vol spanning dat ik echt overal over ga nadenken!! Maak mezelf helemaal gek. Ik hoop ze verder ook zeker niet nodig te hebben na de operatie. Maar mezelf kennende wel weer om kleine dingen waar ik me helemaal niet druk om hoef te maken haha

Enne, 16 dagen inmiddels :D zie ik in m'n signature hihi. Ben benieuwd hoe laat we mogen en of we elkaar zien

Btw on topic Louise veel succes alvast bij je tweede consult.

Liefs Daan

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.