Ga naar inhoud

Yffz : 28 april 2014: Dr. Kolkman : Amphia Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Thanks meiden!

Het gaat super, droomherstel, echt waar..
Alleen met uit bed opstaan veel pijn, maar de rest van de dag heb ik nergens last van!
Neem maar 1 paracetamolletje in de ochtend en 1 in de avond, gaat hartstikke goed.
Kan ook lekker zelf douchen, haren wassen etc! Ik ben zo blij met hoe het gaat!!

Borsten zien er goed uit en genezen volgens mij prima. Vind ze zelf nu nog niet zo mooi..
Naar mijn smaak nog iets te klein (misschien ogen ze straks voller als ze volledig gezakt zijn en naar voren zijn gekomen?) en mijn tepels zijn opeens zo groot, haha!
Dinsdag mogen de knoopjes van de hechtingen er uit en kijkt mijn PC de dames nog een na op een controle-afspraak.

Gisteren op 4 dagen PO even met mam mee gereden naar de supermarkt, maar eenmaal daar viel het tegen!
Ik liep in een gangpad, alles draaide heen en weer en voor ik het wist zat ik op de grond. Even iets te veel drukte denk ik, ben blijkbaar toch iets verzwakt..
Het geniepige is dat ik daar thuis helemaal niks van merk, dus toch iets voorzichtiger doen.

Straks voor het eerst weer naar mijn paard sinds de operatie, zo veel zin in. Ik ga zelf natuurlijk niet rijden maar ik hoop dat ik haar wel lekker even kan kroelen :)

@24andcounting, Mijn moeder is overdag nu gewoon een paar uurtjes bij me, alles is gelukkig uitgepraat en geaccepteerd nu, ze begint het zelfs leuk te vinden voor me :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks meiden!

Het gaat super, droomherstel, echt waar..

Alleen met uit bed opstaan veel pijn, maar de rest van de dag heb ik nergens last van!

Neem maar 1 paracetamolletje in de ochtend en 1 in de avond, gaat hartstikke goed.

Kan ook lekker zelf douchen, haren wassen etc! Ik ben zo blij met hoe het gaat!!

Borsten zien er goed uit en genezen volgens mij prima. Vind ze zelf nu nog niet zo mooi..

Naar mijn smaak nog iets te klein (misschien ogen ze straks voller als ze volledig gezakt zijn en naar voren zijn gekomen?) en mijn tepels zijn opeens zo groot, haha!

Dinsdag mogen de knoopjes van de hechtingen er uit en kijkt mijn PC de dames nog een na op een controle-afspraak.

Gisteren op 4 dagen PO even met mam mee gereden naar de supermarkt, maar eenmaal daar viel het tegen!

Ik liep in een gangpad, alles draaide heen en weer en voor ik het wist zat ik op de grond. Even iets te veel drukte denk ik, ben blijkbaar toch iets verzwakt..

Het geniepige is dat ik daar thuis helemaal niks van merk, dus toch iets voorzichtiger doen.

Straks voor het eerst weer naar mijn paard sinds de operatie, zo veel zin in. Ik ga zelf natuurlijk niet rijden maar ik hoop dat ik haar wel lekker even kan kroelen :)

@24andcounting, Mijn moeder is overdag nu gewoon een paar uurtjes bij me, alles is gelukkig uitgepraat en geaccepteerd nu, ze begint het zelfs leuk te vinden voor me :D

Hee! :)

Wat fijn dat het zo goed gaat!!! Super.

Waarom vind je ze te klein dan? Ziet er echt onwijs goed uit in mijn ogen maar verwachtte je er meer van qua grootte?

Ik vind het zelf heel mooi omdat ze nu echt de kans hebben natuurlijk te ogen... En daar hou ik dan weer van haha ;)

En wat fijn dat je moeder nu zo blij voor je is, moet een opluchting zijn.

Geniet ervan!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks!! :)

Ik vind ze wel met de dag mooier worden nu, ze zakken steeds een stukje verder en daardoor komt er voor mijn gevoel ook steeds een beetje volume bij haha!
Ik wist ook niet zo goed wat ik kon verwachten met het beperkte aantal cc's maar met een heel hoog profiel.
Maar het gaat de goede kant op :)

Ik ben zeker blij dat mijn moeder er nu positief op reageert! Ze had gewoon tijd nodig om aan het idee gewend te raken denk ik. Snap het ook wel, ben natuurlijk nog best jong en maak nog best veel impulsieve beslissingen, dus ze was bang dat dit ook een beslissing zou zijn die ik nog niet helemaal doordacht had. Maar dat had ik wel, en dat merkt ze nu omdat er zo blij mee ben haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een paar dagen voor jou geopereerd (23 April) maar dan door dokter de Schipper, ik heb een lift + vergroting gehad.

Dat zakken dat gebeurt vanzelf wel, hier zaten ze de eerste week ook echt heel hoog, maar ze zijn nu al mooi gezakt, kijk nu zelfs al uit naar morgen als ik mijn beha krijg, kan de steun wel gebruiken haha ;-)

Ik vind je borsten erg mooi, ik kan werkelijk waar niet begrijpen wat je er niet mooi aan vind hoor, je mag er trots op zijn, vind ze er heel natuurlijk uit zien, en ze zijn ook absoluut niet klein! :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks!! :)

Ik vind ze wel met de dag mooier worden nu, ze zakken steeds een stukje verder en daardoor komt er voor mijn gevoel ook steeds een beetje volume bij haha!

Ik wist ook niet zo goed wat ik kon verwachten met het beperkte aantal cc's maar met een heel hoog profiel.

Maar het gaat de goede kant op :)

Ik ben zeker blij dat mijn moeder er nu positief op reageert! Ze had gewoon tijd nodig om aan het idee gewend te raken denk ik. Snap het ook wel, ben natuurlijk nog best jong en maak nog best veel impulsieve beslissingen, dus ze was bang dat dit ook een beslissing zou zijn die ik nog niet helemaal doordacht had. Maar dat had ik wel, en dat merkt ze nu omdat er zo blij mee ben haha!

Fijn dat ze steeds meer bevallen! Foto's zien er echt goed uit :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Hé meiden,

Het is voor mij een tijd geleden dat ik op dit forum ben geweest.
Het gaat namelijk gewoon hartstikke goed dus ik vergeet soms gewoon wel eens dat ik 'nieuwe borsten' heb haha!

Ik heb een vraag. Ben nu 5 maanden po, en sinds een paar weken weer begonnen met mijn motorrijlessen.
Gaat goed, maar na een uur lessen wel spierpijn bij m'n boobs..
Rij al met sport bh, misschien een stevigere kopen? Of 2 over elkaar desnoods?

Het is geen hele heftige pijn, denk dat het puur de spieren zijn die ik even voel omdat ze nu weer wat zwaarder belast worden.
Maar het lijkt me geen reden om te stoppen/minderen met lessen, toch?
Heb verder ook nooit last van m'n borsten en de pijn is daarna weer snel weg geëbd als ik even een uurtje zit.

Meer dames die ervaring hebben met motorrijden & een bv?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik race met een R6 op circuit, meestal in Spanje of Portugal.

Het gaat er vaak hard aan toe.

Ben nu 21 dagen PO en mijn pc had gezegd dat ik zeker de éérste maanden krachtvermindering zou hebben.

In januari vertrek ik terug voor 4 dagen te rijden op Almeria (Spanje).

Ik hoop dat het me gaat lukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi motordames!

Ik rij ook... en heb nog geen BV gehad. Ik rij voornamelijk recreatief.... Ik merk soms wel eens dat ik te gespannen rij als ik wat last krijg van mijn onderrug..... en dan probeer ik heel bewust mijn bovenlichaam 'relaxed' te houden (en dus ook mijn armen). Je rijdt ook beter denk ik als je lijf ontspannen is. Dus misschien in eerste instantie bezig zijn met zo ontspannen mogelijk rijden.... Ik snap dat, zeker als je nog een het lessen ben, dit een aardige opgave is!

Voor circuit rijden, geen idee :P Ik kan me voorstellen dat je dan toch gewoon meer lichamelijke inspanning moet doen.....

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallo dames,

Ik rij ook met de motor (Dragstar bobber). Ik had er een topic voor gestard met de vraag en kreeg antwoord van "anony".

Zij had de vraag aan Nio gesteld en kreeg als antwoord 6 weken wachten ...

Ik moet mijn bv hebben op 19 januari en moet eerlijk zijn dat ik al blij zal zijn als ik deze zomer weer kan rijden ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, goeie vraag trouwens. . Met lessen is het idd moeilijk om relaxt te rijden.

Ik rij zelf ook alleen dan voor de fun. Ik heb zelf nog geen borstvergroting gehad maar die komt nog wel.

Hoop dat je er wel minder last van gaat krijgen. En kan genieten van het motorrijden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.