Ga naar inhoud

Yffz : 28 april 2014: Dr. Kolkman : Amphia Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hallo,

Bij deze stel ik mijzelf voor op dit forum. Ik ben Yvon, 19 jaar en heb 11 maart een gesprek met dokter Kolkman in het Amphia ziekenhuis te Breda over een borstvergroting. Mijn borsten zijn niet meer gegroeid sinds m'n 13e en ik ben de hoop op verdere ontwikkeling nu wel verloren. Ik heb er veel last van, ik ben zo jaloers op meiden die wel met een mooie volle bikini het stand op kunnen en niet na hoeven te denken wanneer ze kleding kopen.. Ik heb een a cup en ik wil graag voor een volle c gaan. Ik ben 1.83m lang en vrij slank, ik denk dat die maat mooi past bij mijn lichaam. Mijn ouders staan gelukkig achter me. Ik kijk er ontzettend naar uit!!

Alle ervaringen over dokter Kolkman en behandelingen in het Amphia ziekenhuis in Breda welkom!! Ik ben zeer benieuwd.

Liefs,

Yvon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Meid het is heel natuurlijk als je jaloers bent op meiden met een gevulde bikini als jij die zelf helemaal niet heb.

Gelukkig kun je daar wat aan doen ;) Het is altijd verstandig om meerder pc's te bezoeken om zo ook een duidelijk beeld te krijgen. Je kan ook evt foto's meenemen van borsten die jij mooi vind zodat de pc gelijk ziet wat je wens is.

Heel veel succes met je consult 11 maart!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Inmiddels ben ik op consult geweest, wat een vriendelijke, rustige arts.. Voelde me gelijk op m'n gemak bij hem en hij heeft alles keurig uitgelegd. Eigenlijk was ik zo tevreden en enthousiast dat ik meteen mijn operatie heb laten inplannen bij hem. Erg fijn dat je van te voren weet wie er aan je lichaam gaat zitten, en dat ik een nachtje mag blijven met draintjes voor alle zekerheid vind ik een hele fijne gedachte. Bovendien, mocht er iets ''mis'' gaan dan ben ik al in een ziekenhuis, dat vind ik ook prettig.

Hij heeft me gevraagd wat ik mooi vind en wat mijn verwachtingen waren, vervolgens heeft hij samen met mij de mogelijkheden besproken. Het wordt een dual plane plaatsing, met anatomische Natrelle protheses Omdat ik een smal figuur/tengere bouw heb, past er niet meer dan 290cc in. Ik mocht wel de meest gevulde prothese kiezen van het rijtje, dan is het volume aan de onderkant toch behoorlijk. Stiekem gehoopt dat ik wat meer zou kunnen krijgen, maar wat niet past, dat past niet. :106:

Heeft iemand een idee op welke cupmaat ik ongeveer zou eindigen met 290 cc? Of heeft er iemand mooie voorbeelden van deze grootte?

Liefs, Yvon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het consult zo goed is verlopen en dat je al een datum heb gepland!

Wanneer is jou grote dag?

Ik kan dan je titel even aanpassen zoals hij is bij alle andere meiden met een datum.

Succes met aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Nog 19 dagen! Sooo excited! Maar... Twijfels en stress slaan toe...

Ik ben nu zo bang dat ik 290cc te weinig ga vinden..
Maar als mijn pc, die ik volledig vertrouw en waar ik een heel fijn gevoel bij heb én fijne ervaringen over terug lees, zegt dat meer er écht niet in past...
Dan zal hij wel gelijk hebben? Ik denk dat ik hem morgen nog maar even telefonisch ga proberen te bereiken om het hier nog over te hebben..

Ik was eerst vrij zeker van mijn keuze, maar ik lees hier zó veel verhalen over meiden die gaan wisselen omdat ze achteraf tóch groter wilden..
Ik ben bang dat dit mij ook overkomt. Stress, stress, stress..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nog een weekje!!! :63:

Inmiddels geen twijfels meer over de grootte en de plaatsing. Goed gerust gesteld door het ziekenhuis.
Nu zijn het puur de nog de zenuwen voor de narcose, ik heb er vannacht niet van kunnen slapen..
En áls ik dan slaap, droom ik dat het mis gaat, dat m'n hart er mee stopt of andere flauwekul.. Pff wat ben ik bang zeg..
In het ziekenhuis zeiden ze laatst ook nog dat mijn bloeddruk toch wel heel laag is, oh god ja zeg dat er ook nog even bij.. *bibber*
Maar waarschijnlijk kom ik er, net zoals iedereen op het forum gewoon levend uit, mét boobies!
Ik weet goed waarvoor ik het doe!

Ik vind het akelig dat mijn ouders allebei gewoon gaan werken die dag..
Ze staan niet meer helemaal achter me met deze beslissing en ze willen het er ook liever niet over hebben.
Toen ik het consult kreeg lieten ze het ook afweten en moest ik alleen.
Ik vind dat heel erg, maar ik kies voor mezelf en mijn eigen geluk, dan maar zonder ouders.

Ik hoop dat ze later nog bij draaien want ik voel me erg in de steek gelaten.

Gelukkig gaat een vriendin van me mee, die blijft bij me.
Dan kan ik tenminste met iemand praten en de zenuwen weg lachen,
Ik word in de ochtend geopereerd, moet me 9 uur nuchter melden.
Daarna moet ik een nachtje blijven met drains in, even vervelend maar wel goede voorzorg.
En het herstel kan ik lekker op mijn gemakje doormaken want ik ben 2 weken vrij van mijn werk en daarna houden ze rekening met wat ik wel en niet aan kan :)

Al met al kijk ik er toch heel erg naar uit, ik wil mijn boobs!! :) HET LIEFST NU AL!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Ik heb nog geen eens een datum, moet zelfs nog op consult volgende week, en ik ben zelf ook al erg zenuwachtig!

heb precies dezelfde angst voor de narcose, tis ook gewoon doodeng als je het nog nooit heb meegemaakt..

maar als ik zo alle verhalen lees en hoor stelt het niks voor, maar toch.. :blink:

Me moeder werd haast gek toen ik het haar vertelde.. ze zei je moet gewoon dikker worden dan groeit dat ook... ja dat klopt maar dan is me buik ook dikker dus dan is de verhouding gewoon hetzelfde :mad: en plus heb eindelijk me gewicht van voor me zwangerschap weer terug dus no way dat ik ga aankomen!!

Ergens is het ook wel te begrijpen dat onze ouders er niet helemaal achter staan.. het is tenslotte wel een lijf die hun gemaakt hebben.. ik zou denk ik zelf ook wel schrikken als me dochter later iets aan haarzelf wil veranderen..

maar misschien draaien ze nog wel bij? Leg goed uit dat het voor je eigen geluk is dat je echt niet lekker in je vel zit zo.

Neem aan dat je ouders je graag gelukkig zien?

Alvast veel geluk met je nieuwe boobies! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Yvon,

Wat spannend! Nog maar een weekje!

Wel vervelend om te lezen dat je de steun van je ouders niet meer hebt... Na de ingreep heb je alle steun nodig die je kan krijgen. Ik hoop dat het nog verandert...

Zelfs met mijn 30 jaar was ik nog op van de zenuwen om het m'n directe omgeving te vertellen, maar heb gelukkig alleen maar lieve positieve reacties gekregen. Ik hoop dat je dat alsnog zal ervaren!

Succes met de hele ingreep volgende week en met het resultaat natuurlijk! Mooi dat je voor je eigen geluk kiest hoe dan ook! Ik had het op die leeftijd niet gedurft...

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de lieve reacties!!

Morgen is het zo ver, bloednerveus maar tegelijkertijd heel enthousiast!
Ik hoop zo dat alle 290cc'tjes er in gaan passen. Mijn vriendin gaat mee en een andere vriendin komt me ook nog opzoeken.
Én mijn ouders, of in ieder geval mijn moeder, komt toch even op bezoek als ik wakker ben :) Daar ben ik heel blij om.
Geen idee of ik eigenlijk rekening moet houden met de bezoekuren in het ziekenhuis haha, ik hoop dat ik gewoon mijn vriendinnetjes om me heen mag houden ^^

Ik verlang vooral weer naar mijn peukjes.. Mag na de operatie ook niet dat weet ik, i.v.m. genezingsproces.. Maar het feesten van gisteren en vannacht vond ik het zó moeilijk om de verleiding te weerstaan, gelukkig geen sigaretje opgestoken :) Ook niet gedronken, leek me ook niet verstandig. Dus whoehoe, niks verknald!

Ik ben alleen héél bang dat ik morgen ''vergeet'' nuchter te blijven. Ik ben echt een vreetschuur, zeker als ik zenuwachtig ben eet ik alles op wat los en vast zit. Ik pak s'ochtends als ik mijn bed uit kom automatisch een broodje of iets.. Dus ik heb alvast briefjes geplakt op de koelkast en de kastjes met 'NIET ETEN' :46:

Vandaag ga ik mijn tasje inpakken en een survival pakket voor mijn vriendinnetje maken zodat ze zich niet hoeft te vervelen als ik geopereerd word. Straks bij het tankstation even wat lekkere dingen en tijdschriften voor haar inslaan, Ik ben blij dat ze mee gaat :)

Duimen jullie voor mij?? :) Ik zal zo snel mogelijk updaten en foto's plaatsen! :11::1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb booooobs , alles is goed gegaan! Er is 290 cc ingegaan dus ik ben helemaal blij. Ik typ dit op de tablet dus ik typ niet super lekker, morgen een langer verhaaltje! Ik heb nog helemaal geen pijn en ik kan alleen de bovenkant zien dus ik ben zo benieuwd, ben blij dat ik nu uberhaupt iets zie als ik naar beneden kijk haha! Nog een nachtje hier blijven ivm de drains en morgen lekker naar huis en de meiden eens goed bekijken!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks meiden! Ik lig nog in het ziekenhuis en ik kan vooral niet slapen van alles om me heen, het is niet zo dat ik wakker lig door de pijn gelukkig! Morgenochtend de drains er uit, eng eng eng.. En daarna de pc weer zien, eindelijk horen wat hij allemaal heeft gedaan met m'n borsten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dames ik ben er! Lekker thuis nu, huispak aan, laptopje op schoot en een bakje thee naast me.
Het gaat hartstikke goed! Met 2 paracetamol om de 4/5 uur is de pijn prima te doen. Eigenlijk is het niet eens pijn, meer een ongemakkelijk gevoel.
Plat liggen is wel vervelend hoor want ik heb al gemerkt dat zelf omhoog komen echt niet makkelijk is!

Het resultaat is volgens iedereen prachtig geworden, ik zelf moet nog erg wennen. Wat stijf en hard zijn ze! En ze lijken zo klein! Maar het moet allemaal nog gaan vormen natuurlijk..

De operatie zelf is volgens mij prima gegaan. Ik kreeg voor de OK nog een pilletje 'om een beetje rustig te worden'. Rustig? Zeg maar gerust knetter stoned.. Van af dat pilletje herinner ik me niets meer. Eenmaal wakker kon ik niet stoppen met klappertanden en heb ik nog een uurtje of wat in een droomwereld geleefd haha, thanks medicatie! Eenmaal bij kennis gezellig met vriendinnetje gekletst en mijn ouders kwamen, die er nu het eenmaal achter de rug is, ook goed tegenover gestaan. Wat een opluchting. Nog een Hunkemöller cadeaubon gekregen van een vriendin en s' avonds nog een bezoekje van een andere vriendin, een lekkere fles sap gekregen van m'n ouders en gezellig gepraat met de andere dames waar bij ik op de zaal lag. Slapeloze nacht gehad door dat er zo veel om me heen gebeurde en s' ochtends wel last van pijnscheuten, maar daar mocht ik gelukkig nog een pijnstiller tegen! Rond 08:00 weer 2 paracetamol gehad, PC langs geweest om het resultaat te checken, tot slot mochten de drains er uit ( Links was gevoelloos maar oei, de rechtse zat vast.. Verschrikkelijk gevoel :( ) lekker ontbeten en naar huis ;) Droomherstel tot nu toe! Ook helemaal niet beroerd geweest of wat dan ook, heerlijk! Ik ga nu mijn foto's plaatsen, dus voor de geïnteresseerde, neem een kijkje op mijn galerij ;) XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.