Ga naar inhoud

pearltje : 25 februari 2014 : Dr. Schiettecatte : Atlas Kliniek


Aanbevolen berichten

gefeliciteerd met je boobs !

Heel herkenbaar dat je ze bij het opstaan moet vasthouden, maar gaat iedere dag beter worden

Zwelling is vocht en dit kan enige tijd duren dat het wegtrekt, genezing is per borst verschillend, je moet het zien als 2 aparte operaties, en soms geneest de ene kant eerder dan de andere

Smeren zoals toetje12 al zei, mag pas als alle korstjes weg zijn,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste Reactie

Dankjulliewel!!

Vandaag gaat het al een stuk beter met me! Gisteren even mee naar buiten gegaan, boodschapje gedaan en hondjes uit gelaten. Uiteraard niets getild.

Vannacht al een beetje op mijn zij geslapen met kussens als ondersteuning! Kon er echt niet meer tegen om op mijn rug te liggen.

En opstaan kan ik al zelf! Gaat elke dag beter nu :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey pearltje

Van harte gefeliciteerd met je boobs...en wat goed om te lezen dat t al zo goed gaat met je....let je er wel op dat je rustig aan doet? Je lichaam heeft toch wat te verduren gekregen en de komende zes weken zijn echt belangrijk he.... Zeker omdat t zo goed gaat, kun je denken dat t meevalt....

Ik ga ff spieken bij je foto's...ben zo benieuwd...

Goed herstel xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net op controle geweest bij Schiettecatte in Barendrecht..

Nu 10 dagen geleden de operatie gehad.

Alleen de pleisters zijn er af, en moet over 2 weken terug komen voor de knoopjes van de hechtingen knippen.

De rest lost vanzelf op, mag gewoon douchen maar wel goed droog deppen.

En bh's etc mag echt na 6 weken.

Moet wel rustig aan doen met tillen, maar mag voor de rest doen wat ik voel dat ik kan.

Was eerst bang dat m'n borsten te klein waren, maar het moet ook nog wat zakken etc..

Zal vanavond even foto's plaatsen, ben ik niet meer aan toe gekomen de afgelopen dagen!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat klinkt hartstikke positief! mocht je al en beetje op je zij slapen dan?? Daar zie ik enorm tegenop: rugslapen.. :100:

En op m'n zij slapen ging de eerste 2 nachten bij mij niet, maar doe ik nu wel..

Zorg wel dat het zeg maar een beetje comfortabel ligt en wissel af en toe af.

Ik denk dat je het zelf wel een beetje aanvoelt of het kan of niet.

Ik doe het wel, want ik kan echt niet in slaap komen anders haha

En anders een beetje op je zij, niet helemaal. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey pearltje nou ik heb even bij je foto's gekeken...ze zijn nog prachtiger geworden, en dat is best snel gegaan zo dat verschil met vier dagen po...heel mooi!

En die ongelijkheid kan echt nog bijtrekken, je bent nog vroeg PO....er gaat nog heel wat veranderen de komende weken! Komt goed xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Hallo Dames!

Ik wil even jullie mening weten...

ik heb op 25 februari een borstvergroting gehad bij Schiettecatte in Meise, België.

350 CC Mentor ronde prothese.

Ik had alleen verschil aan mijn tepels.. aan mijn linkerborst zit de tepel iets hoger dan de rechterkant en dat valt toch wel op..

schiettecatte zei tegen mij dat als het na de vakantie nog niet over zou zijn in september ik terug kon komen voor een herstel Operatie.

Nu wil ik alleen een maatje groter, ik ben heel blij met mijn borsten zoals ze nu zijn behalve op mijn tepels na dan..

Maar ik zou willen dat de bovenkant wat boller is, en dat je het wat meer zou zien in een shirtje bijvoorbeeld..

heeft iemand van jullie hier ervaring mee?

en de + en - punten.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heehee, vervelend dat je nu terug wilt voor een wissel...maar ik begrijp je volkomen. Een jaar geleden ben ik onder het mes gegaan bij Straten en heb 300 en 350cc gekregen. Geen lelijke borsten maar ook wat je zegt: waar zit het volume in kleding? (Ergens onderaan) ik ga terug voor een wissel bij plovier. Zou gewoon als je teruggaat naar Schiettecatte gelijk aangeven dat je ook met dit probleem zit en of hij het op kan lossen, en eventueel met een kleine vergoeding ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heehee, vervelend dat je nu terug wilt voor een wissel...maar ik begrijp je volkomen. Een jaar geleden ben ik onder het mes gegaan bij Straten en heb 300 en 350cc gekregen. Geen lelijke borsten maar ook wat je zegt: waar zit het volume in kleding? (Ergens onderaan) ik ga terug voor een wissel bij plovier. Zou gewoon als je teruggaat naar Schiettecatte gelijk aangeven dat je ook met dit probleem zit en of hij het op kan lossen, en eventueel met een kleine vergoeding ofzo?

hey hey... ja de her-operatie voor de tepels zou hij ook kosteloos doen, tenzij de prothese lek zou gaan... alleen ik denk dat als je een wissel wilt je wel gewoon de volle mep betaald.. ga vanavond op gesprek bij Diana, aangezien de 28e de operatie zou zijn. Maar even kijken of het mogelijk is en dan de operatie opnieuw inplannen... wil gewoon inderdaad dat het aan de bovenkant meer te zien is dus een higher profile en misschien net een maatje groter.. ik laat vanavond of morgen even weten hoe het gesprek is verlopen. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hey...



ik ben op gesprek bij diana geweest... 2 uur wachten tot ik aan de beurt was.. was de laatste :( maar heb wel een goed gesprek gehad.



ze was het er ook niet mee eens hoe het geworden is.. zij had in eerste instantie gezegd 375CC dual plane.. en het is 350cc geworden voor de spier.



daarom voel je nu ook best die randen, het is niet storen of zichtbaar. maar het is geen fijn idee.



ik dacht zelf aan 500cc.. Dan heb ik denk ik wel flinke borsten?.. ik wil graag op een D uitkomen. en dat ze aan de bovenkant boller zijn. en mijn littekens minder zichtbaar.



dat vond diana ook, en ze zei dat ze ook wat meer naar elkaar toe zouden gaan staan dan..



heb even over de kosten gevraagd of het mogelijk was om alleen de prothesen te betalen ipv de kosten van een borstvergroting..



dat was precies haar idee. en dan zou hij ook gelijk mijn tepels gelijk maken.



ik zal vandaag even fotos plaatsen van hoe ze nu zijn



x


Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames!

Heel graag zou ik jullie mening/advies willen voor mijn wissel...

25 februari heb ik een borstvergroting gehad in Meise, Belgie bij schiettecatte

Diana had voorgesteld 375 CC Dual plane van mentor high profile.

Toen ik op de dag van de operatie kwam, zei schiettecatte dat het 350CC voor de spier zou gaan worden.

Na de operatie merkte ik dat mijn tepels wel veel verschil begonnen te krijgen :( :(

Ik had nog gevraagd of dat niet erg was voor de operatie, Maar schiettecatte zei: neeee dat is maar een verschil van 10cc ongeveer, Dat is niet nodig..

toen ik later op controle kwam had hij gezegd dat ik tot na de zomer moest wachten in september, en als het dan nog niet goed was. dan zou ik terug moeten komen.

Nou in september terug gegaan,en schiettecatte zou het herstellen... 28 oktober stond de afspraak ingepland.

Maar ik ben bij Diana geweest, want ik wil ze toch een maatje groter.. dus ik dacht, dan kan ik het net zo goed in 1 keer doen! :)

Diana vond de vorm zelf ook niet mooi, Ze zei dat ze aan de bovenkant boller moeten dus meer volume en dat ze wat meer naar elkaar toe zouden gaan staan ook.

Ik wil graag een Volle D / E. In ieder geval dat het er uit ziet als een volle D...

Ik heb wat fotos toegevoegd van hoe ze nu zijn... let aub niet op mijn tepels :(

De vraag is... zou 500 CC genoeg zijn?

De laatste foto is van wat ik mooi zou vinden ongeveer.

Graag jullie mening XXX..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Meid ik ie dit topic nu pas.

Ik durf niet te zeggen of je het resultaat kan behalen van de laatste foto met 500cc.

Je kunt wel zien inderdaad dat je wat volume boven kan hebben, misschien dat de verhouding dan ook wat beter zal zijn met je tepels. Die eerste foto met bh is wel heel mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid ik ie dit topic nu pas.

Ik durf niet te zeggen of je het resultaat kan behalen van de laatste foto met 500cc.

Je kunt wel zien inderdaad dat je wat volume boven kan hebben, misschien dat de verhouding dan ook wat beter zal zijn met je tepels. Die eerste foto met bh is wel heel mooi!

Sluit ik me bij aan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.