Ga naar inhoud

pearltje : 25 februari 2014 : Dr. Schiettecatte : Atlas Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste Reactie

Zo.. Nog een half uur dan moet ik er zijn. Met de zenuwen gaat het wel, ben wel bang maar ik weet niet zo goed wat ik er nou van moet gaan verwachten.. Komt misschien wel als ik daar door de deur loop. Wel jammer dat ik niet mag eten bij de B&B. Heb best een lege maag gevoel, zal ik er wel even bij vertellen. Ga zometeen gewoon lekker een dutje doen en dan zie ik het wel Hihi... Ik houd jullie op de hoogte. Dankjulliewel allemaal voor de steun!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meiden! Ben nu aan het wachten. We hebben voor 350CC gekozen. Maar hij gaat het waarschijnlijk boven de spier doen... Zo nog even vragen wat nou het beste is, dual plane of boven. Ik las met boven dat je meer kans hebt dat je de rand gaat zien/voelen... Ben benieuwd naar het resultaat <3 zal hoe dan ook vast mooi worden! :D nog 20 min ongeveer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje pearltje wat spannend nog zo op t laatste moment! En laat het maar aan de pc over, als je genoeg weefsel hebt dan is voor de spier wel het meest natuurlijk en mooi...

Succes en we horen strax weer van je.

Dikke knuffel! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Ik ben dinsdag (25 februari) geopereerd in de Atlas kliniek Meise, Belgie,

Eerst werd ik naar me kamertje gebracht waar ik een vragenlijst in moest vullen en kon ik de kamerjas en slippertjes vast aan doen.

Dr schiettecatte kwam al gauw kijken, en nam foto's.

Diana had voorgesteld: 350/375CC Dual plane.

Uiteindelijk gekozen voor 350CC op de spier.High profile, van Mentor. want hij zei dat ik zelf al wel borsten had, en dual plane doen ze meestal als je begint met weinig borst(Weefsel) van jezelf.

Ik was half 10 aan de beurt, ik mocht mee lopen en mocht op de stoel gaan liggen.

Daar brachten ze het infuusje aan, en weg was ik!

Ik werd wakker en er stond gelijk al iemand naast me, die vroeg hoe het met me ging..

Ik voelde me wel goed, dus ik mocht vrij snel naar de kamer.

Ik ben lopend naar de kamer gegaan, en daar was me vriend op mij aan het wachten.

Toen heb ik even 3 crackers gegeten en een yoghurtje, ik moest al gauw naar de wc en had me gelijk aangekleed.

Schiettecatte kwam nog even bij me kijken, en hij zei dat als ik me goed voelde we mochten gaan.

De terug weg ging wel. als ik maar stil zat... gelijk even langs de apotheek om medicijnen op te halen.

Toen we thuis kwamen, en ik de auto uit stapte en naar de lift toe wou lopen werd ik ineens een beetje duizelig en hoorde ik een suis in me oren.

Na even zitten snel de lift in, en een plekje op de bank uitgezocht waar ik kon gaan zitten..

het begon nou wel steeds meer pijn te doen, waarschijnlijk omdat de narcose stoffen begonnen uit te werken.

Gelijk me medicijnen genomen tegen ontstekingen en 1 tegen de pijn.

De eerste dag is me wel mee gevallen, natuurlijk doet het wel pijn, op het laatst hebben ze me wel even omhoog moeten duwen..

De eerste nacht was wel even vervelend met slapen.. ik slaap namelijk altijd op mn zij, en dat ging nu niet... dus wel vervelend geslapen..

De 2e dag ging het wel beter.. voelt net als hele erge spierpijn maar als ik stil zit dan gaat het wel..

kon ook al wat makkelijker omhoog komen..

vannacht ietsje beter geslapen.. blijft vervelend natuurlijk.

Met opstaan gaat het nu al stukken beter, ik kan zelf opstaan met wel een beetje moeite.

en heb het gevoel dat ik ze vast moet houden, omdat ze er anders uitvallen ofzo haha ze voelen even gespannen en zwaar aan

maar daarna kan ik ze wel los laten en gaat het wel weer...

Ik zal vandaag fotos plaatsen van hoe ze nu zijn.

alleen kan het kloppen dat de ene borst voor mij de linker, wat meer hoog zit, of wat boller.

ik kan het zien bij mn oksels, aan de linkerkant is het wat boller...

of moet dit allemaal nog zakken?

en douchen mag na 5 dagen, maar de pleisters er op laten..

hebben jullie het al ingesmeerd met iets ? of pas als de pleisters er af zijn ?

als er verder nog vragen naar mij toe zijn hoor ik ze graag! :)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobies,

Bij mij ook meer last aan de linkerborst. Die is ook dikker en boller.

Smeren op het litteken mag pas als alle korstjes weg zijn. De rest van je borst mag je wel insmeren. Ik gebruik daar arnicagel voor voor blauweplekken en zwelling

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt ze.. Gefeliciteerd dat is gelukkig achter de rug... Je kunt nu niks zeggen hoor qua bolling is een en al zwelling en vocht sterkte met je herstel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.