Ga naar inhoud

pearltje : 25 februari 2014 : Dr. Schiettecatte : Atlas Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste Reactie

Mijn borstspieren waren ook erg sterk omdat ik veel met paarden werk. Dat drukkende gevoel zeiden ze ook tegen mij maar dat voelde ik amper omdat dir andere pijn overheersde haha. Maar zit een erg groot verschil in pijn voor of achter de spier he. Ik moest na 6 dagen eventjes naar school, dat viel best tegen maar wel uit te houden. Daarna 2 weken vrij gehad maar na 2 weken voelde ik me al heel wat betet hoor. Kon net weer autorijden toen, nog niet lang staan of dingen tillen. Ik weet niet wat voor werk je doet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm... ik hoop niet dat ik op een E uit kom, vind een C, maximaal D wel voldoende voor mijn bouw/postuur.. :o

En snap ik, ik ben nu ook best zenuwachtig haha

ik zal even bij cocacola kijken.

Die cupmaat wil eigenlijk niet super veel zeggen.. Ik heb al zoveel foto's bekeken en het is elke keer zó verschillend. Soms ziet 500cc bij de ene vrouw er hetzelfde uit als 300cc bij de andere vrouw. Heel apart is dat. Misschien thuis eens verschillende aantallen cc uitproberen met zakjes rijst? En ik denk dat jij de chirurg ook nog ziet voor je operatie toch? Zou je twijfels over aantal cc dan ook even bespreken dan!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt. Alles is zo verschillend, dus had voor de zekerheid toch maar even gebeld en hebben ze me gerust gesteld.

een meerdere zeggen ook cupmaat is niet hoe het oogt, dus zal vast goed komen hihi!

en dreamcometrue ik overnacht in het B&B Sterckxhof, ligt er 3 of 5 min vandaan, om de hoek iig hihi :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omg heb net je operatie verslag gelezen prinsesje99. Wou dat ik het niet gelezen had : (

Ik had alleen nog maar gelezen dat dreamcometrue veel pijn had en van verder nog niemand. Nu dus wel : $

Ik heb naproxen en paracetamol als pijnstiller hoop dat ik het daarmee ga redden dan.

was niet de bedoeling om mensen bang te maken hoor haha! Zo is het bij mij gegaan, maar er zijn er genoeg die nergens last van hebben :) x
Link naar reactie
Delen op andere sites

en ik heb ook 2 weken vrij, en ik werk met kinderen groep 3/4 dus die doen het meeste al zelfstandig! haha

gewoon 2 weken goed rust houden en niet te veel willen doen, hoop dat ik daarna wel weer normaal kan lopen en bijv dingetjes na kijken, heb wel gemeld wat voor soort operatie het zal zijn dus ze zullen er vast wel rekening mee gehouden hebben denk ik hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb ik ook overnacht en het is letterlijk 1 min rijden. Het is een heerlijk gezellige b&b echt een aanrader!!

Kijk, dat is helemaal lekker 1 min Hihi. Zie alleen wel tegen de terugreis op 2 en een half uur.

Maar het is het allemaal waard hopelijk!

Alleen wel jammer dat ik dan niet mag ontbijten Hihi, moet om 8 uur daar zijn.

En mooie fotos! Hoop dat het bij mij ook rond die maat word

Ik begin alleen met een 75A, foto's van nu staan er op..

Maar word vast mooi 350/375!

Ben echt benieuwd hoe het gevoel is als je wakker word hihi, is nu ook zo dichtbij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey pearltje, nog twee nachtjes en dan is t zover....spannend hè...

Heel veel succes strax...xx

Jaaaa super spannend! Ben blij als ik het achter de rug heb! Hihi, gelukkig heb ik een hele lieve vriend die met me mee gaat en goed voor me zorgt!

Ben blij als het dinsdag is, de dagen duren nu zo lang haha

En Dankjulliewel, ik houd jullie op de hoogte! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvast heel veel succes voor dinsdag!

We hebben de nacht er voor ook in een hotel geslapen..

En na de operatie een lange terugreis, bijna 3 uur. Het niet echt pijnlijk, maar meer een vervelend gevoel. Ondanks dat mijn man heel rustig en voorzichtig reed, dacht ik steeds dat de protheses eruit zouden vliegen als we door een bocht gingen hahaha! Thuis direct lekker in bed gekropen en heerlijk geslapen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja erg hè dat wachten...maar het vliegt voorbij...en dat is mooi dat je vriend zo is, zo hoort t gewoon hè...

Nou meis, geniet nog van je oude boobies...maak nog wat voor foto's met je oude bh's, bikini's, shirtjes enzo...dat is strax leuk om dan weer foto's te maken met je nieuwe vriendinnen!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai pearltje kwam hier toevallig door de titel en moest even reageren , ik heb vorig jaar mei bij d'r schietecatte ook via Diana 350 cc mentor high profile gekregen dus eigenlijk wat jij ook krijgt en kom ook van 70 à misschien heb je wat aan mijn foto's van begin tot aan nu 9 mnd po en het resultaat misschien heb je dan iets meer een idee, alhoewel het natuurlijk bij iedereen anders wordt.., groetjes en veel succes dinsdag!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai pearltje kwam hier toevallig door de titel en moest even reageren , ik heb vorig jaar mei bij d'r schietecatte ook via Diana 350 cc mentor high profile gekregen dus eigenlijk wat jij ook krijgt en kom ook van 70 à misschien heb je wat aan mijn foto's van begin tot aan nu 9 mnd po en het resultaat misschien heb je dan iets meer een idee, alhoewel het natuurlijk bij iedereen anders wordt.., groetjes en veel succes dinsdag!!

Hai hai!

Dankjewel! heb even gekeken, en ik hoef iig niet bang te zijn dat ze te klein worden!

Ookal verschilt het bij iedereen wel wat!

Maar vind het mooi,

wat voor cupmaat heb je nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvast heel veel succes voor dinsdag!

We hebben de nacht er voor ook in een hotel geslapen..

En na de operatie een lange terugreis, bijna 3 uur. Het niet echt pijnlijk, maar meer een vervelend gevoel. Ondanks dat mijn man heel rustig en voorzichtig reed, dacht ik steeds dat de protheses eruit zouden vliegen als we door een bocht gingen hahaha! Thuis direct lekker in bed gekropen en heerlijk geslapen!

Dankjewel! En gelukkig maar, hoop dat ik ook lekker in slaap val als ik thuis ben hihi! komt vast goed!

Ja erg hè dat wachten...maar het vliegt voorbij...en dat is mooi dat je vriend zo is, zo hoort t gewoon hè...

Nou meis, geniet nog van je oude boobies...maak nog wat voor foto's met je oude bh's, bikini's, shirtjes enzo...dat is strax leuk om dan weer foto's te maken met je nieuwe vriendinnen!

Xx

Dankjewel voor de tip! Ga ik zeker nog even doen,

leuk voor later om terug te kijken en te vergelijken hihi x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel. Ja het is echt letterlijk maar 1 minuut rijden je hoeft er echt niet langer voor uit te trekken. 800 meter de straat uit dan naar links weer 800 meter en je bent er haha. Ik weet nog wel dat ik wakker werd ik heel erg trilde van de narcose. De verpleegsters vonden het heel raar en dachten dat ik het koud had maar dat had ik helemaal niet. Kreeg toch 2 extra dekens over me heen haha. Vriendin van mij had dit ook dus ik raakte er niet van in paniek. Ik dacht alleen maar ik wil ze ziennnnnn!! Toen kwam Schiettecatte naar m'n bed en vroeg hoe ik me voelde. Dus ik heel dapper; ik heb helemaal niet zoveel pijn. Geeft die Eem klopje op m'n schouder en zei; komt nog wel meissie... Nou dat klopte hahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey pearltje

Morgen is eindelijk de grote boobie dag voor jou aangebroken!

Ik wens je heel veel succes en geloof me, zenuwen zijn normaal en we hebben ze allemaal overleefd... Laat t allemaal lekker gebeuren, geniet van je narcose en word wakker met een paar nieuwe vriendinnen erbij!

Je gaat zooooo blij zijn met een goed gevulde bh...

Heel veel succes en we zien je wel weer verschijnen hier....met verhalen en foto's hihi...

Joepie nog maar een nachtjes!!!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.