Ga naar inhoud

Betty-Boopp : 11 maart 2014 : Dr. Straten : UCCZ Dekkerswald


Aanbevolen berichten

Ik heb een 400cc en 300cc gepast bij diana, maar kreeg van Frans de indruk dat 375cc beter is bij mij vanwege mijn borstkas. Wil natuurlijk niet dat ze uitwijken naar me oksels. Want 400cc wordt ook weer breder. Ik had eigenlijk ook wel kunnen vragen aan hem of dat hij tijdens de operatie wil kijken welke beter is! Denk dat ik morgen even bel of dat mogelijk is.

Hai meid,

Als Frans 400cc wil plaatsen zal ik zeker daarvoor gaan. Verder weet hij echt waar hij over praat dus vertrouw op hem.

Alvast heel veel succes:)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey hey!

Je kan dat natuurlijk altijd vragen..

Maar denk zelf als dat mooi was geweest dat die dat wel zou zeggen..

Ik zou eerst 350 krijgen en krijg nu uit eindelijk toch 400cc en meer zou niet mooi of natuurlijk zijn zei die dus komt vast wel goed hij weet immers wel wat die doet

Wat zijn wij vrouwen toch twijfelaars en onzeker en kritisch haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeah het is bijna zover, nog maar 5 daagjes tot mijn borstvergroting. Alhoewel mijn dagen echt mega langzaam gaan hihi. Ik ben net gebeld dat ik me om 11:00 moet melden. Ik moet meenemen mijn bh's, paspoort en verzekeringspasje. Heeft iemand nog tips wat ik verder nog mee kan nemen? Buiten lekkere wijde kleding, slippers en badjas ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes ik moet ook dinsdag, ik moet om 11:00 dus denk dat we elkaar misschien wel zien ;-). Vind het echt heel spannend maar m'n dagen gaan wel erg langzaam nu hihi

o echt vind je hihi.

ik vind het juist snel gaan, ben op van de zenuwen joh haha

we gaan aftellen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haii meis, heb veel pijn helaas. Heb even zo'n momentje dat je denkt waar ben ik aan begonnen. Ze zien er nu ook echt niet mooi uit, heel hard, mega groot, dik van het vocht, zelf tussen me borsten zit vocht, veel moeite met bewegen. Heb ook paracetamol met codeïne gehaald bij de huisarts want red het gewoon niet met normale paracetamol :-(. Hoe gaat het met jou? Ik ga straks even mijn operatieverslag schrijven xxx

Hey, hoe gaat het met je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haii meis, heb veel pijn helaas. Heb even zo'n momentje dat je denkt waar ben ik aan begonnen. Ze zien er nu ook echt niet mooi uit, heel hard, mega groot, dik van het vocht, zelf tussen me borsten zit vocht, veel moeite met bewegen. Heb ook paracetamol met codeïne gehaald bij de huisarts want red het gewoon niet met normale paracetamol :-(. Hoe gaat het met jou? Ik ga straks even mijn operatieverslag schrijven xxx

met mij gaat het redelijk, pijn valt me mee maar bij mij zijn ze ook hard en mega groot, vond ze zelf bij mij ook nog niet zo mooi, maar mn man vond ze al prachtig. Ik houd veel vocht vast, ben 3 kilo zwaarder, lijkt wel of ik 2 bakstenen in mn bh heb haha

heb je geen tramadol? Die vind ik wel goed werken.

Hoop dat t snel beterder gaat met je, straks zijn we weer paar dgn verder gelukkig

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haii meis, heb veel pijn helaas. Heb even zo'n momentje dat je denkt waar ben ik aan begonnen. Ze zien er nu ook echt niet mooi uit, heel hard, mega groot, dik van het vocht, zelf tussen me borsten zit vocht, veel moeite met bewegen. Heb ook paracetamol met codeïne gehaald bij de huisarts want red het gewoon niet met normale paracetamol :-(. Hoe gaat het met jou? Ik ga straks even mijn operatieverslag schrijven xxx

Hey meis, ik heb precies hetzelfde als jij. Die pijn is gewoon zo rot, gister had ik er echt helemaal genoeg van en dacht ik ook waar ben ik in hemelsnaam aan begonnen. Ik word er erg chagrijnig door. Kan er ook niet tegen dat ik veel dingen niet zelf kan maarja het hoort erbij. Moet zeggen dat mijn pijn vandaag ietsjes minder is, ook de zwelling. Maar nog steeds voelt het super zwaar en stijf.

Heb jij inderdaad geen Tramadol nu? Dat maakt het een beetje meer draaglijk... Veel beterschap en hopelijk wordt de pijn snel minder. Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 maart, mijn wekker ging. Het was eindelijk zover, vandaag was de dag. De dag dat ik eindelijk geopereerd zou worden aan mijn borsten.

Ik stond op en ben nog even heerlijk gaan douchen, daarna aankleden, laatste spullen in m'n koffertje en weg konden we.

Op naar kliniek UCCZ Dekkerwald, samen met mijn man. De heenreis verliep rustig, geen file en het was makkelijk te vinden.

Ik moest me om 11:00 melden, maar waren iets te vroeg. Daar aangekomen hebben we ons gemeld op de 1e verdieping, in gebouw A, bij afdeling 2.

We werden direct netjes ontvangen en naar mijn kamer gebracht. Aangekomen in mijn kamer heb ik netjes mijn spullen uitgestald, ook kwamen we in gesprek met een lieve vrouw die aan het wachten was op haar dochter. Haar dochter was net naar de operatiekamer gebracht. Tijdens het gesprek kwam ik erachter dat ik op de kamer lag met Pattyxxx. Vervolgens kwam een verpleegkundige wat testjes bij me doen, zuurstof en bloeddruk opmeten. De zuster vroeg nog of ik zenuwachtig was, want daar merkte ze niks van tijdens mijn bloeddruk opmeten haha (Ik was voor mijn doen echt mega rustig en had nauwelijks zenuwen). Ook had ze wat vragen voor me en legde ze me uit hoe de dag zou verlopen. Nu begon het wachten, beetje tv kijken. Toen werd Pattyxxx onze kamer binnengereden, super dat zij het al achter de rug had. We hebben even lekker gekletst, super lieve meid. Ze had flink last, toen dacht ik wel even owjee ik moet nog hihi. Rons 12:00 kwam de zuster of ik me snel wilde omkleden, want ik mocht naar beneden. Zo gezegd zo gedaan. Aangekomen op de vancoever kamer zag ik Diaan1980, zij kwam net bij uit haar roes. Het idee dat ik een infuus kreeg vond ik enger dan heel de operatie zelf hahaha. Infuus erin, weer even een vragen rondje ect. Toen begon het wachten, denk dat Frans pas na een halfuur bij me kwam. Toen hebben we nog even mijn wensen besproken en hij adviseerde dat 400cc inderdaad wel mooier zou zijn bij mij, dan zouden ze ook wat dichter naar elkaar komen. Hij heeft mij nog even afgemeten. Toen ging hij weg en moest ik nog even wachten. Denk dat ik om 13:00 pas naar de O.K werd gebracht. Daar moest ik op een koude bank gaan liggen en kreeg ik weer een vragen rondje, zo wisten ze zeker dat ze de goede patient voor zich hadden en dat ik ook daadwerkelijk voor borstvergroting kwam. Het duurde even voordat Frans kwam, maar heb gezellig gekletst met de artsen. Toen kwam Frans de O.K binnen, hij controleerde nog even het aantal cc. Toen kreeg ik een kriebel in mijn keel en werd ik benauwder, toen zei 1 van de artsen dat hij dat deed, hij spoot iets in mijn infuus en weg was ik.

Ik werd weer wakker met het idee dat ik had gedroomd dat ik een borstvergroting had ondergaan, maar besefte al vrij snel dat ik ook daadwerkelijk op de uitslaapkamer lag. Deed de dekens omhoog en werd even emotioneel. YES YES YES ging er door me heen. Toen kwam er een zuster en vroeg hoe het met me ging. Het ging eigenlijk heel goed met me, had geen pijn, was niet misselijk of iets. Vroeg wel gelijk of ik mocht drinken, had echt honger en dorst. Toen werd Mangata ook de uitslaapkamer binnen gereden. Ze deed het echt zo goed, zoveel voor haar kiezen gehad de afgelopen tijd. Maar daar lag ze eindelijk met haar nieuwe boobies. Heb haar even een peptalk gegeven, want ze was zo emotioneel. Maar meis je hebt het top gedaan, wilde ik even kwijt. Ik mocht al vrij snel naar m'n kamer, omdat ik me zo goed voelde. Aangekomen op mijn kamer was ik blij mijn man te zien, het was toen +/- 15:00. Direct volop gegeten en koffie gedronken hahaha. Rond 16:30 begon de pijn, dacht nog fuck nee he. Maar goed het hoorde erbij en kreeg een tramadol. Was daarna wel redelijk te doen. We moesten nog wel even wachten totdat de arts langsgekomen was. Uiteindelijk mochten we rond 18:00 naar huis. Spullen gepakt en daar gingen we weer, aangekomen bij de lift voelde ik me ineens helemaal niet goed worden duizelig, zweten, trillen, zag echt sterretjes. Pattyxxx zei nog: "Zo je ziet echt lijkwit ga even zitten". Zo gezegd zo gedaan, ik ging even op de trap zitten leunend tegen mijn man en daar ging ik. Voordat ik in een rolstoel werd gezet kwam ik bij. Terug naar m'n kamer en m'n bed in. Nog even gelegen daar en toen rond 19:00 naar huis. Ben echt heel netjes in een rolstoel door de zuster naar onze auto gebracht, ik kan niet anders zeggen dat goede service en zeer goede zorg, ik heb ze dan ook vriendelijk bedankt voor alles. De terugweg verliep goed, ondanks de pijn als je over een hobbel rijd. Thuis aangekomen hebben we een pizza besteld, had niet echt mega honger dus heb niet super veel gegeten. Kon niet echt mijn draai vinden qua zitten, bewegen, liggen. Rond 22:00 nog een tramadol genomen en 2 paracetamol en naar bed, lag met mijn bovenlichaam wat hoger op 3 kussens. Werd om 01:30 wakker met erge pijn, kon niet bewegen, had volop luchtbelletjes in m'n borst (daar schrok ik wel van, maar toen dacht ik aan het forum en besefte ik dat meerdere meiden hier last van hadden). Ik heb het 05:00 zien worden, toen maar een tramadol en paracetamol genomen en weer in slaap gevallen. Om 07:00 weer wakker met pijn, kon ook niet meer slapen. Toen maar tv aan en beetje tv kijken, uiteindelijk weer even in slaap gevallen tot 09:00. Mijn moeder kwam rond 11:00, zij heeft mij goed geholpen. Ik heb ook de kliniek gebeld of dat ik paracetamol met codeïne mocht gebruiken en zij hebben overlegd met de arts en mij heel netjes teruggebeld dat ik dat inderdaad mocht gebruiken. Gelijk mijn huisarts gebeld voor een recept. Het was zulk mooi weer en wilde heel graag een frisse neus halen buiten dus ging ik met mijn moeder mee naar de apotheek voor mijn receptjes, helaas was dat niet zo'n succes. Misschien toch een beetje te overmoedig geweest. Ook hadden ze mijn receptje voor paracetamol met codeïne nog niet ontvangen van mijn huisarts, die zelfs in hetzelfde gebouw gevestigd zit als de apotheek. Ik had om 08:00 gebeld en het was inmiddels 14:00, vond dat erg slecht. Ik heb het laten bezorgen, uiteindelijk kwamen ze pas rond 19:00. Ik heb verders heel rustig gedaan gister, lekker met m'n dekentje op de bank en alles in handbereik. 'S avonds zijn mijn schoonouders nog langsgekomen met onze kleine boef, die mis ik wel mega erg. Gisteravond voor het eerst gedoucht, ging niet echt super. Durfde niet aan m'n borsten te zitten of ze nat te maken. Voelde heel onnatuurlijk, maar is ook een kwestie van wennen. Ook wel logisch, als je normaal niks had en nu ineens heb je borsten. Vond ze de dag van mijn operatie mooi, maar als ik ze nu bekijken is het 1 en al vocht, zelfs tussen mijn borsten zit vocht. In mijn linkerborst heb ik weinig tot geen gevoel rondom mijn tepel. Het zijn symptomen die heel normaal zijn, ben ook nog maar 2 dagen PO dus moet even geduld hebben. Het slapen 's nachts ging wel wat beter, maar nog niet van harte. Ben normaal gesproken een buikslaper en nu kan en mag ik alleen maar op mijn rug slapen. Vandaag gesproken met praktijk Diana Gabriels en mijn eerste controle staat gepland op 26 maart om 11:30. Tot dan is het goed rust nemen en zo weinig mogelijk met mijn armen doen, is iets wat best moeilijk is voor mij maar we gaan ons best doen. Ondanks pijn, vocht, slecht slapen ect. was het het waard om mijn borsten te vergroten en ben ik blij dat ik de stap heb gezet. Alles was super geregeld en ik wist van te voren wat me te wachten stond. Dit was mijn operatie verslag ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslag meid! Ik heb ook mn controle op 26 maart om11.50

misschien zie ik je dan maar dan in minder pijnlijke omstandigheden haha.

ik ben vooral stijf en lijkt wel of ik bakstenen in mn bh heb, maar de tramadol werkt gelukkig goed dus die slik ik 3x daags, hoop dat de zwelling en vocht snel weg is.

pfff know the feeling hahahaha

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo leuk om te lezen !! hopelijk knap je snel op en kan je gaan genieten van je boobs!!

helaas kan je van te voren nooit zeggen hoe jij je na de operatie gaat voelen heb je pijn of geen pijn etc etc

ik merk nu wel dat het echt bij iedereen anders is... ik ben van het ergste uit gegaan en viel gelukkig mee

de eerste paar dagen zal jij je vast en zeker heel stijf voelen en drukkend gevoel.

ik heb nu na 10dgn po nog steeds een zwaar gevoel met op staan als ik geslapen heb maar het word wel steeds beter!

dus er is hoop !!

veel beterschap en een voorspoedig herstel

xxxx mizzy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Betty boop,

Wat een leuk verslagje zeg. Nu kan ik helemaal niet meer wachten tot het zover is

Mag ik vragen wat je allemaal in je koffertje had zitten ?

Dan heb ik een idee wat ik allemaal mee moet nemen.

Een goed herstel meid.

X Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haii meis, wat leuk ja ik denk dat we elkaar wel zien dan. Hoop dat ik me snel wat beter voel. Ondanks alles, heb ik absoluut geen spijt hoor hihi. Sterkte met het herstel xxx

Leuk verslag meid! Ik heb ook mn controle op 26 maart om11.50

misschien zie ik je dan maar dan in minder pijnlijke omstandigheden haha.

ik ben vooral stijf en lijkt wel of ik bakstenen in mn bh heb, maar de tramadol werkt gelukkig goed dus die slik ik 3x daags, hoop dat de zwelling en vocht snel weg is.

pfff know the feeling hahahaha

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haii meis, lief je berichtje. Ik lees idd bij iedereen verschillende verhalen. Ik had echt nergens last van tot einde vd middag, toen begon ineens de pijn. Het wisselt echt met het uur, dan ineens mega pijn en dan ineens weer niet. Ik doe lekker rustig aan, ben alleen soms bang met bewegingen maken en met douchen. Maar goed hoort erbij, kwestie van wennen hihi.

Xxx

zo leuk om te lezen !! hopelijk knap je snel op en kan je gaan genieten van je boobs!!

helaas kan je van te voren nooit zeggen hoe jij je na de operatie gaat voelen heb je pijn of geen pijn etc etc

ik merk nu wel dat het echt bij iedereen anders is... ik ben van het ergste uit gegaan en viel gelukkig mee

de eerste paar dagen zal jij je vast en zeker heel stijf voelen en drukkend gevoel.

ik heb nu na 10dgn po nog steeds een zwaar gevoel met op staan als ik geslapen heb maar het word wel steeds beter!

dus er is hoop !!

veel beterschap en een voorspoedig herstel

xxxx mizzy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haii meis, ik ken je gevoel hihi. Nog even geduld en dan mag je. Ja ik had badjas, slippers, eten, drinken mee. Maar je krijgt daar ook boterhammen en je kan koffie pakken enzo. Badjas heb ik niet gebruikt. Joggingpak had ik aangetrokken, lekker makkelijk. Je sport bh, ik pas de fila maat D en van die pi new lipoelastic maat M en anna carefix maat L en heb net als wat jij krijg 400cc. Verders had ik ook oplader en boek. Maar je hebt tv op je kamer met alle zenders dus je vermaakt je wel. Ik lag met Pattyxxx op de kamer dus we hebben lekker gekletst ook. Wanneer moet jij?

Xxx

Hey Betty boop,

Wat een leuk verslagje zeg. Nu kan ik helemaal niet meer wachten tot het zover is

Mag ik vragen wat je allemaal in je koffertje had zitten ?

Dan heb ik een idee wat ik allemaal mee moet nemen.

Een goed herstel meid.

X Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haii meis, ik ken je gevoel hihi. Nog even geduld en dan mag je. Ja ik had badjas, slippers, eten, drinken mee. Maar je krijgt daar ook boterhammen en je kan koffie pakken enzo. Badjas heb ik niet gebruikt. Joggingpak had ik aangetrokken, lekker makkelijk. Je sport bh, ik pas de fila maat D en van die pi new lipoelastic maat M en anna carefix maat L en heb net als wat jij krijg 400cc. Verders had ik ook oplader en boek. Maar je hebt tv op je kamer met alle zenders dus je vermaakt je wel. Ik lag met Pattyxxx op de kamer dus we hebben lekker gekletst ook. Wanneer moet jij?

Xxx

Dankjewel voor de informatie.

Ik denk dat ik zoiezo een koffer met eten mee neem voor mijn man om de wachttijd wat aangenamer te maken , van wachten wordt hij hongerig ;-)

Dinsdag 1 april ben ik aan de beurt dus nog iets minder dan 3 weken

X Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij kan daar eventueel ook eten, maar op de afdeling moet hij cash betalen en in een ander gebouw heb je ook een kantine. Maar koffer met eten kan nooit kwaad hahaha. Wauw spannend zeg, aftellen dus ;-). Ik blijf je volgen, ben nieuwsgierig naar jou ervaring xxx

Dankjewel voor de informatie.

Ik denk dat ik zoiezo een koffer met eten mee neem voor mijn man om de wachttijd wat aangenamer te maken , van wachten wordt hij hongerig ;-)

Dinsdag 1 april ben ik aan de beurt dus nog iets minder dan 3 weken

X Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk om te lezen hoe alles bij jou is gegaan! Hartstikke lief weer wat je zegt over mij. Steunt mij weer enorm!!

Net als jij heb ik ook nog veel pijn. Vind het wel heel knap dat je bent gaan douchen al, dat durf ik nog niet aan, maar is meer vanwege de pijn die gewoon heel erg stekend is als ik me beweeg. Vind ik erg moeilijk want ik ben normaal altijd in beweging en dingen aan het doen! Vind jouw borsten er mooi uitzien trouwens, op de foto zie je niet echt iets van dat vocht! Ook super om te lezen dat je zo blij bent dat je het gedaan hebt :) ik ben erg kleinzerig en heel ongeduldig dus ik word nu flink getest haha, maarja, dit wist ik vantevoren ook idd.. Bij mij gaat de pijn trouwens ook enorm op en neer!

Veel liefs en dat die pijn maar snel weggaat!! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog gefeliciteerd met je boobs meid!

Super verslag heb je geschreven en wat leuk dat jullie elkaar zo daar hebben ontmoet.

Ik ga je topic even samenvoegen met je andere topic met datum. Zo houden we het een beetje overzichtelijk ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Haii dames,

Ik ben 11 maart geopereerd door Frans Straten, inmiddels 14 dagen PO. Ik heb alleen nog steeds pijn.

Afgelopen nacht heel slecht geslapen, dit omdat mijn lichaam erg onrustig was. Mijn tepels en rondom is beetje vreemd pijnlijk,

met opstarten nog steeds pijnlijk, met naar bed gaan pijnlijk, kortom ik voel de hele dag door mijn borsten. Ook wel wondpijn, maar dat is

meer omdat er korstjes op komen en me bh daar tegen aan zit. Ik vroeg me af hoelang het bij jullie duurde, weet ook niet zo goed hoe ik me

zelf moet voelen ben namelijk niet ziek maar voel me ook niet op en top! (ben wel nog steeds blij met m'n boobies hihihi)

liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herken je gevoel en ik ben vandaag pas 7 dgn PO, dus kan je nog niks vertellen over hoe ver jij nu bent ;-). Maar bij mij hetzelfde, alleen dan meer met name bij mijn linker borst. de huid rondom mijn tepel en mijn tepel zelf zijn erg gevoelig en lijkt een beetje op zenuwgevoeligheid. Ik heb vanmorgen Tanne gesproken en die dacht dit zelf ook. Er is natuurlijk best wel veel gerommeld daar en de ene borst moet langer revalideren dan de andere. Maar het blijft irritant, want het is gewoon aanwezig.

Heb je het met Frans Straten besproken op je consult?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie. Ik heb de hele dag door zo schrijndende zenuwpijn idd. Heel vervelend, raak er soms geïrriteerd van. Eigenlijk vergeten met Frans te bespreken op consult. Moet 17 april weer dus kijk het even aan, of ik bel volgende week even naar de kliniek

Ik herken je gevoel en ik ben vandaag pas 7 dgn PO, dus kan je nog niks vertellen over hoe ver jij nu bent ;-). Maar bij mij hetzelfde, alleen dan meer met name bij mijn linker borst. de huid rondom mijn tepel en mijn tepel zelf zijn erg gevoelig en lijkt een beetje op zenuwgevoeligheid. Ik heb vanmorgen Tanne gesproken en die dacht dit zelf ook. Er is natuurlijk best wel veel gerommeld daar en de ene borst moet langer revalideren dan de andere. Maar het blijft irritant, want het is gewoon aanwezig.

Heb je het met Frans Straten besproken op je consult?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.