lalalove Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 :43:hallo allemaal, ben al een tijdje lid maar zet voor de eerste keer een topic hierop. ik heb na lang wachten eindelijk me bv datum vast gezet op 3 april krijg ik mijn bv ik heb een afspraak bij Dr Plovier bij Be-clinic. super spannend maar wel goed georienteerd en hij is echt de dokter door wie ik het wil laten doen. ik krijg 600 tot 700cc ik heb nu een kleine B ben super benieuwd hoe het uit gaat zien en hoe vrouwelijk ik me ga voelen. en nu maar aftellen!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gymaddict1988 Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 Spannend!!! Proficiat met je datum Link to comment Share on other sites More sharing options...
nicole1987 Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 ohhh spannend! wat is je omvang en waar denk je ongeveer op uit te komen? ik ga ook voor de 650/700 dus ben heel benieuwd.. alleen moet ik nog even wachten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
boobiez2come Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 Gefeliciteerd! Spannend! Ik weet nog totaal niet hoeveel cc ik wil, ik wil wel op een d/dd uitkomen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gymaddict1988 Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 Hahaha. Had ik ook maar vooor schiettecatte gekozen als ik al die verhalen zo lees! Link to comment Share on other sites More sharing options...
lalalove Posted February 18, 2014 Author Share Posted February 18, 2014 :Ddankjewel ik durf niet te zeggen wat voor omvang ik heb draag op dit moment 75B en had foto's meegenomen van jwoww zoals de foto dat ik heb als profiel ik wil graag op een E of F uitkomen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gymaddict1988 Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 Wauuww ga je zeker volgen ben echt benieuwd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ava Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 Gefeliciteerd met je datum! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 Welkom op het forum en gefeliciteerd met je datum!Bij Plovier krijg je mooie boobies hoor ;DIk zal je datum aanpassen en verplaatsen naar operatieverslagen!Succes met aftellen!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuuSter Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 Gefeliciteerd met je datum!Nog even wachten tot je ook bij de "Plovier-club" hoort :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
lalalove Posted February 19, 2014 Author Share Posted February 19, 2014 Ja echt super Plovier sprak mij meteen aan en natuurlijk door de big boobiesDie hij maakt haha ben alleen aan het twijfelen wat voor implantaten ik moet pakkenWil graag degene die levenslang meegaan en als ze scheuren dat er geen vloeistof uitkomtHeb al een beetje research gedaan en kwam uit op cereform of natrelle Wie heeft ervaring met deze 2 en kan me nog wat meer vertellenZooo spannend allemaal nog 5 weekjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrea1983 Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 Ik heb nu cereform, mooie vorm, goede projectie en hoog cohesieve gel. Echter bij mij draaien ze steeds achterstevoren, maar dit schijnt niet vaak voor te komen. Ik ga nu voor natrelle, deze schijnen iets ruwer te zijn aan de buitenkant waardoor ze bij mii beter vast zouden groeien. Plovier werkt verder ook met eurosiliconen, motiva en sebbin. Ook allemaal cohesieve gel. Deze merken ken ik alleen niet uit eigen ervaring (eurosiliconen trouwens wel) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tijgertje Posted March 2, 2014 Share Posted March 2, 2014 Gefeliciteerd met je datum meis.! Heb zelf Cereform Aptima, erg tevreden over. x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.