Ga naar inhoud

little_miss_boob : april 2014 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Heej meiden,

Ik ben hier nieuw en wil mij even voorstellen.

Ik ben 24 en denk al een paar jaar na over een borstvergroting. Ik heb nu ong. 70A.

Ik ben best slank en wil dus ook niet te groot, B of kleine C..

Ik heb 2 weken geleden een info avond bezocht bij velthuiskliniek. Dr. Laura Moojen-zaal gaf deze info avond.

Ik was erg tevreden over deze avond. ze gaf goed weer over wat haar visie is en het was een erg vriendelijke vrouw.

Op de terugweg kreeg ik toch echt voor het eerst kriebels in mijn buik. Dit was toch echt de eerste stap! het is echt!

Dit benauwde mij eigenlijk ook wel weer.. het idee dat ik voor de zomer al borsten kan hebben pf..

Wanneer ik nu naar beneden kijk zit er 'niks' in de weg en het idee om hier straks borsten te zien zitten is toch gek!

Ik ben van de ene kant erg bezig met de herstelperiode, waar ik allemaal rekening mee moet houden, (dus lijk ik mijn beslissing al te hebben genomen) maar van de andere kant vind ik het toch ook wel super spannend! (gaat het wel goed, zal ik wel tevreden zijn of zou ik toch spijt krijgen en moet ik tevreden zijn met hoe ik nu ben??)

Mijn vraag is hoe dit bij jullie is gegaan, is deze reactie herkenbaar?? en hebben jullie misschien nog tips oid?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej allemaal,



Ik ben hier nieuw en wil mij even voorstellen.


Ik ben 24 en denk al een paar jaar na over een borstvergroting. Ik heb nu ong. 70A.


Ik ben best slank en wil dus ook niet te groot, B of kleine C..



Ik heb 2 weken geleden een info avond bezocht bij velthuiskliniek. Dr. Laura Moojen-zaal gaf deze info avond.


Ik was erg tevreden over deze avond. ze gaf goed weer over wat haar visie is en het was een erg vriendelijke vrouw.



Op de terugweg kreeg ik toch echt voor het eerst kriebels in mijn buik. Dit was toch echt de eerste stap! het is echt!


Dit benauwde mij eigenlijk ook wel weer.. het idee dat ik voor de zomer al borsten kan hebben pf..


Wanneer ik nu naar beneden kijk zit er 'niks' in de weg en het idee om hier straks borsten te zien zitten is toch gek!



Ik ben van de ene kant erg bezig met de herstelperiode, waar ik allemaal rekening mee moet houden, (dus lijk ik mijn beslissing al te hebben genomen) maar van de andere kant vind ik het toch ook wel super spannend! (gaat het wel goed, zal ik wel tevreden zijn of zou ik toch spijt krijgen en moet ik tevreden zijn met hoe ik nu ben??)



Mijn vraag is hoe dit bij jullie is gegaan, is deze reactie herkenbaar?? en hebben jullie misschien nog tips oid?


Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee miss boob,

Ben ook nieuw en herken me helemaal in jouw verhaal. Heb 4 Maart een intake bij Moojen en snuffel nu een beetje rond op dit forum om de ervaring van andere dames te lezen. Ook voor mij is de herstelperiode een lastig punt. Ik wil na 2 weken weer gaan werken en heb 2 kinderen, waarvan er een nog in de luiers zit!

Ik hoop dat je goede tips krijgt op je vragen, waar ik mogelijk ook iets aan heb

Succes en veel wijsheid gewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Welkom op het forum

Heel herkenbaar hoor jouw verhaal en ik denk dat heel veel vrouwen hier op het forum zich hier in herkent!!

En al de twijfels zul je echt tot de dag van de operatie hebben hoor!!

Als je op consult gaat doe je er goed aan om foto's mee te nemen van borsten die jij mooi vindt.. Een cupmaat zegt namelijk niet zoveel en om miscommunicatie te voorkomen kun je met een foto laten zien hoe groot jij ze graag wil hebben..

Heel veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!

Inderdaad zal bijna iedereen zich wel herkennen in jou verhaal.

Al die vragen die je je zelf stelt die zal je blijven houden tot dat je je boobs eindelijk heb.

Het komt gewoon omdat het toch een beetje onbekend is en je geen echte zekerheid heb hoe en wat het zal zijn na de operatie. Je zal merken hier op het forum dat heel veel meiden ook juist zeggen dat nu ze geopereerd zijn ze dit eigenlijk veel eerder hadden moeten doen.

Plan verschillende consulten om te kijken waar jij je het beste bij zal voelen.

Heel veel plezier op het forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 9 januari geholpen door Dr. Laura Mooijen-Zaal en dik tevreden over het resultaat.

Ik heb er 6 jaar over gedaan om de beslissing te nemen, diverse klinieken langs geweest en veel informatie op gedaan.

Na mijn eerste consult bij Dr. Laura Mooijen was ik zeker van mijn zaak. Hier en door haar laat ik het doen.

Dit alles had te maken met het feit de de PC een vrouw is en ik had het idee dat zij toch anders keek naar de situatie.

Ze heeft gekeken naar mijn wensen en naar haar mogelijkheden. Ik wilde dat het natuurlijk over zou komen en dan het precies zou passen mijn lichaam.

Ik had geen tot nauwelijks borstgroei. En na mijn operatie heb ik borsten. Nog steeds niet hele grote maar dat zou mij ook misstaan.

Mijn figuur komt nu tot haar recht.

Daarnaast vind ik de service de begeleiding bij Velthuiskliniek super!

Geweldig verzorgend personeel!

Succes met je beslissing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Little Miss Boob,

Herken mijzelf ook echt in je verhaal hoor!! Ik heb ook 75A, en had al in 2012 de stap eigenlijk gezet maar alles teruggetrokken omdat ik het niet wilde en toen heb ik met mezelf afgesproken: nee ik ga gewoon tevreden met mijzelf zijn. Nou dat kwam er gewoon weer niet van, ik ben wel tevreden met mijzelf maar niet met mijn borsten... ik wil ze gewoon ook:).

Dus! 6 januari werkelijk de stappen gezet, consult in januari etc. etc. van het 1 kwam het ander en nu word ik 28 februari (volgende week vrijdag!) geopereerd door Dr. Koopmann in den haag, je wilt niet eens weten hoe spannend ik het vind en hoeveel vraagtekens en andere dingen er door mij heen gaan.. en trouwens al 2 maanden door mijn hoofd heen spoken! Voor het consult kon ik er niet eens van slapen zoveel dacht ik erover na (wat ook niet eens goed is).

Ik vond het ook doodeng om te vertellen op mijn werk, maar achteraf heb ik het niet tegen iedereen gezegd alleen mijn leidinggevende, wat een vrouw is, ze is heel begripvol geweest en blij dat ik niet lieg. Dus heb straks in maart 17 dgn vrij!

Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen, kijk lekker rond op het forum :) daar kreeg ik echt veel steun met al mijn vragen!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hej bedankt voor jullie reacties!

Echt fijn om te lezen dat mijn gevoelens en gedachten niet raar zijn en ik niet de enige ben!

Ik dacht dat dit misschien zou betekenen dat ik het misschien niet wil, maar vooral door jou verhaal Christel808 lees ik dat dit niet zo hoeft te zijn!

Wat spannend Rose1974 dan komt het echt al dichtbij voor jou! ik laat het nog even rusten, maar wil ook weer niet te lang wachten, want ik wil in de zomer weer helemaal fit en herstelt zijn! haha

Ik was van plan meerdere consulten te gaan doen, maar op de info avond voelde het zo goed dat ik denk dat ik alleen naar haar heen ga,

Mag ik vragen of je dual-plane hebt gehad en hoe het herstel met de fysio is vergaan.

En nog een vraagje.. ik heb een beetje verder gekeken op dit forum en kwam wat dingen tegen over het zweten van siliconen en 'de voordelen' van monobloc..

Zijn hier wat mensen die hier ervaring mee hebben?

groetjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Gast Rose1974

Zag dat er allemaal leuke reacties waren, dus zal toch even vertellen hoe de intake is gegaan.

op 4 maart intake gehad bij mw Moojen - Zaal.

Inderdaad een hele vriendelijke vrouw waar ik een heel goed gevoel bij heb, dus direct een datum geprikt.

Had zelf verwacht dat ze een kleinere prothese zou adviseren, maar ben uitgekomen op 425 dual plane.

Echt super spannend.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.