Ga naar inhoud

Consult bij dr. Straten


Daaniejelle

Aanbevolen berichten

Ik heb inmiddels 2 afspraken voor eerste consult staan, eentje bij dr Nio en eentje bij dr Moojen.

Eigenlijk wil ik ook nog graag een consult plannen bij dr Straten, gebaseerd op foto's en verhalen die ik hier heb gezien/gelezen.

Maar hoe ga ik dan te werk, moet ik via Diana Gabriel een afspraak maken en moet ik dan eerst met haar een consult doen of kan dat gelijk bij deze pc? Of kan het ook op een andere manier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan bellen en vertellen dat je inmiddels al op een aantal consulten bent geweest en het liefst direct met Straten een afspraak wil hebben. Als je dat aangeeft ga ik er vanuit dat je meteen bij hem terecht kan. Ik ben ook door hem geholpen.

Je kan ook eventueel via Heyendael of Aesthetic Beauty Clinics gaan om bij Straten uit te komen. Diana Gabriels is echter wel de goedkoopste, ondanks dat er met dezelfde plastisch chirurg gewerkt word.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ervaring met Diana Gabriels is niet erg goed... Vanuit mijn eigen ervaring zou ik dus zeker naar Kliniek Heyendael gaan. Ook al heb je misschien verder weinig contact met Diana zelf. na je operatie kun je toch alleen bij hen terecht voor vragen. Er is geen direct contact met de chirurg. Bij mijn tweede consult heb ik twee uur moeten wachten en ik heb begrepen dat dat vaker voorkomt. Daar heb ik dus absuut geen zin in bij nacontroles. Misschien is dit een individuele ervaring maar feit is wel dat iedereen in de wachtkamer bij mij ongeveer twee uur moest wachten. Nouja, er zijn ook positieve ervaringen maar ik heb helaas een negatieve.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je heb op veel punten gelijk, wachttijden zijn lang, maar week na operatie is de controle bij van straten zelf, en na 3 maanden ook, neem aan niet de deur daar plat te lopen, mijn vriendin is nu 4 mnd po en is via Diana gegaan zij heeft niks met haar verder te maken gehad.

Als Nijmegen in de buurt zou liggen zou ik daar zeker heengaan maar is 2 uur rijden en Barendrecht half uur.

Heb je er al zin in mangata? Nog maar 22 dagen! Morgen 3 weken! Wow gaat snel!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi!! Ja het is ook heel persoonlijk allemaal. Jammer dat ik zo'n negatieve ervaring heb, maar fijn voor jou dat jij er gewoon een goed gevoel over hebt!! Groesbeek is voor mij ongeveer 50min rijden ook nog, Barendrecht was ik elke keer zeker 1,5u aan kwijt maar ik raakte ook elke keer de weg kwijt. Vind de weg naar Nijmegen vanuit Brabant toch wat fijner dan naar Barendrecht met die vele banen en afslagen rond Rotterdam. :P

Ja niet normaal toch zo snel al... Vind het zo spannend. Eigenlijk kan ik het nu nog niet echt geloven dat het gaat gebeuren. Ben me er nog niet 100% van bewust haha. Ben druk met het zoeken van een nieuwe baan dus dit wordt ff weggeduwd in mn hoofd. Hoe voel jij dat? Heb je je sportbh al?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor dr Straten moet ik dus sws naar Nijmegen?

Voor mij ook bijna 2 uur rijden, weet niet of ik dat zie zitten....

Ja de operatie vind plaats in het UCCZ Dekkerswald, maar dit is het geval van bijna elke chirurg (vaak moet je toch een stuk reizen). Ik zelf moest een uur rijden, ik vond het prima te doen voor alleen de operatie. Waarom zie je dat niet zitten?

Als je via Diana Gabriels gaat kan je alles via Barendrrecht doen en hoef je maar 1 keer naar Nijmegen (groesbeek).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor dr Straten moet ik dus sws naar Nijmegen?

Voor mij ook bijna 2 uur rijden, weet niet of ik dat zie zitten....

Hoi, ja de operatie is in UCCZ Dekkerswald in Groesbeek bij Nijmegen. Alle nacontroles via Kliniek Heyendael zijn in Groesbeek. Doe je het via Diana dan is alles in Barendrecht (de nacontroles dan).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees net iets over de sport bh haha, hoe weten jullie nou welke maat je moet bestellen... Ik vind dit echt onwijs lastig, heb nu zelf een 75b en er gaat 375 in (hopelijk) denk gewoon een 75c als sportbh??

En welk merk halen jullie? Diana zei namelijk iets over Fila

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okeejj ja dacht moet ik toch minstens 3 x die kant op. Consult, operatie en nacontrole. Mss is t ook wel overdreven van mij en zeker als ik nacontrole bij diana zou kunnen doen, alhoewel mss liever 2 uur in auto dan 2 uur in wachtkamer hahaha...

Eerste consult wil ik denk sws bij straten gelijk en niet eerst bij diana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zou ik ook voor groesbeek gaan, en idd jammer van je negatieve ervaring maar 1,5 uur rijden is veel voor controles en die wachttijden zijn idd lang!

Jaaa ik heb er 2 gekocht! Fila sportbh, een c en een d, Frans zei dat ik die moest meenemen, degene die niet goed is gaat terug ;)

Wil daarna nog een carefix Anna die neem ik denk ik na de operatie :)

Ik zie wel erg op tegen de narcose en pijn, maar das voor iedereen weer anders denk ik

De ene heb geen pijn en de ander vind het ondraaglijk, m'n pijngrens ligt best hoog maar zie daar wel tegenop, ook de terugreis hoor 2 uur! Hoop dat alles goed gaat die dag

Wel lekker dat je even wat afleiding heb, ik vind t erg snel gaan haha

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okeejj ja dacht moet ik toch minstens 3 x die kant op. Consult, operatie en nacontrole. Mss is t ook wel overdreven van mij en zeker als ik nacontrole bij diana zou kunnen doen, alhoewel mss liever 2 uur in auto dan 2 uur in wachtkamer hahaha...

Eerste consult wil ik denk sws bij straten gelijk en niet eerst bij diana

Mijn wachttijd was 45 min later! Dus te overzien

Vanaf maart veranderen de nacontroles dan zijn ze van 11 tot 13

In de avond zijn de wachttijden lang, overdag valt mee, dus koos sowieso voor overdag te gaan

Succes! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees net iets over de sport bh haha, hoe weten jullie nou welke maat je moet bestellen... Ik vind dit echt onwijs lastig, heb nu zelf een 75b en er gaat 375 in (hopelijk) denk gewoon een 75c als sportbh??

En welk merk halen jullie? Diana zei namelijk iets over Fila

Hoi, ik zou dan zeker een 75D sportbh halen want die vallen echt een stuk kleiner uit. Twee weken terug ben ik in de Hunkemoller een sportbh 75C gaan passen, en die kreeg ik nieteens dicht!! Nu heb ik bijna geen tiet en niet veel vet verder daar haha. Ik ga zelf de Carefix Anna bestellen via internet vanwege de vele positieve ervaringen die ik daarover heb gelezen op het forum! Wel een sportbh met voorsluiting pakken (rits is het handigst). Over de Triumph Tri Action lees ik ook wel positieve dingen. Misschien haal ik die wel en dan ook de Carefix.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de carefix anna gehaald, geen gedoe en hij kan voor verschillende maten. Stel je pakt de M dan kan hij C, D en E aan, omdat hij zich vormt naar je formaat. Het is een super fijne po bh en kost niet zo heel veel (ik geloof 25 euro). En de carefix anna is ook van speciale vezels gemaakt die niet irriteren bij zwelling en op het litteken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik raad iedereen de carefix anna aan!! Wat een superbh is dat.. ik heb de fila met voorsluiting gehad, maar die begon te snijden aan alle kanten..

Je moet je ook bedenken dat de normale sportbh's ook niet gemaakt zijn om dag en nacht te dragen. De carefix is een medische bh die juist wel is gemaakt om dag en nacht te dragen..

De carefix anna valt wel erg klein dus wel een maatje groter bestellen dan dat de maat tabel aan geeft!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik raad iedereen de carefix anna aan!! Wat een superbh is dat.. ik heb de fila met voorsluiting gehad, maar die begon te snijden aan alle kanten..

Je moet je ook bedenken dat de normale sportbh's ook niet gemaakt zijn om dag en nacht te dragen. De carefix is een medische bh die juist wel is gemaakt om dag en nacht te dragen..

De carefix anna valt wel erg klein dus wel een maatje groter bestellen dan dat de maat tabel aan geeft!!

Stel je hebt zoals ik 75A, dan zou ik een L moeten bestellen toch? Moet je er dan niet trouwens meteen twee bestellen zodat je kunt wisselen en de bh's kunt wassen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.