Ga naar inhoud

voorstellen, hoeveel cc?


louise!

Aanbevolen berichten

Hai!

Ik ben Dionne. 21 jaar en ik wil eigenlijk al sinds de puberteit grotere borsten. Ik ben vandaag op consult geweest en ze raad mij 375cc aan..

Ik heb nu net een B cup. Ben 173 en 56 kg.. lang en slank dus..

Ik heb op Google gezocht naar borsten met 375cc en daar schrok ik nog al van.... Iemand ervaring met dit aantal cc?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Bedankt voor jullie reacties! Ik vind een D/E cup voor mij te groot denk ik omdat ik heel smal ben.. ik ga even verder kijken en volgende week nog even met de chirurg overleggen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb met een lengte van 1,69 en 52 kilo van F. Straten 390 cc gekregen en ik ben ook best smal. Ik kom hiermee op een E cup, ik moet zeggen dat ik dat zelf in eerste instantie te groot vond toen ik net begon met het onderzoek naar het aantal cc's.

Ik heb ook heel erg getwijfeld, we zaten tussen de 325 en de 390 te tobben. Uiteindelijk zou het 375 cc worden (anatomisch van Mentor), maar na een week nadenken had ik aangegeven dat ik liever de protheses wat breder had. Daardoor is het 390 cc geworden om die breedte op te vullen.

Hier op het forum werd tegen mij verteld dat de cupmaat van de bh's dan wel E zeggen maar optisch lijkt het veel kleiner. Nu ik zelf de operatie ondergaan ben, moet ik zeggen dat ik het daar volledig mee eens ben. Mijn borsten lijken momenteel een C, maximaal een D.

Het is natuurlijk wat je zelf mooi vind, probeer er zelf een goede overweging in te maken. Houd echter wel in je achterhoofd dat veel vrouwen de borsten eerder te klein dan te groot vinden na de operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier.

Ik ben gisteren geweest bij Diana gabriels. Ik ben 1,74 en weeg 58 kg. Heb van mezelf nu 70B en zij raadde mijn 375cc-400cc aan. Ik heb gevraagd om grote borsten. Ze zei dat ik hiermee op een D-E uitkom.

De cc's zeggen niet zoveel heb ik hier op dit forum geleerd :42: Omdat elke borst anders is en dus ook jouw huidige borstweefsel weer anders is dan bijv het mijne.

. Komt goed hoor. Ik zou zeker niet té klein gaan want dan krijg je spijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt! Ik wacht ook sowieso even het gesprek met de pc af.

Ik heb een afspraak met refaat Karim.. Ik kan niets over hem vinden.. hier op het forum niet en op Google niets over zijn borstvergrotingen.. Heeft iemand ervaring met deze man? Want het lijkt net of hij nog nooit een borstvergroting gedaan heeft..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook heel smal, ben 1,58 en weeg 44 kilo, heb maatje XS, (nu een S voor mijn boobs haha) meestal is de maat in het bh label groter dan dat je boobies lijken, die van mij lijken op een C, terwijl bh iets heel anders aangeeft. Die man heb ik in ieder geval nog nooit van gehoord, maar wie weet een ander wel. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.