Ga naar inhoud

lindadev40 : 15 mei 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! Ik ben nieuw hier en ben al een tijdje bezig met m'n nieuwe borsten en overal intakes gedaan. Wordt gek van alle verschillende adviezen die ik krijg arghhhh! Op advies van vriendin heb eindelijk nu de perfect arts gevonden Dr Nio, voel me helemaal thuis bij hem en vertrouw zijn advies ook. Maar die wijkt wel af van eerdere. Ik heb nu een normale 75b, beetje leeggezogen door 2 kids (!). Wil graag een mooie 75d, zo natuurlijk mogelijk. Ben 1.74m en 63 kg. Nu adviseert hij me 400 cc of 500 cc (hijzelf vond 500cc beste), Eurosilicone, anatomisch rond, high profile. Eerst zij hij voor de spier, maar toen ik hem vertelde dat ik nog 2 kg wil afvallen misschien toch dual plane. Ik twijfel vooral over de cc's, zo moeilijk. Is 500cc nou teveel of valt het wel mee. Heeft iemand ervaring met hem en dit type?. En is anatomisch rond hetzelfde als 85% gevuld? Waar kan ik meer info vinden?



Ben benieuwd


Groetjes Linda


Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Linda,

Welkom hier op t forum... Er zijn hier veel nio-meiden te vinden dus je zult zeker genoeg informatie krijgen...

Ikzelf ben ook door nio geholpen. Had ook een 75b en wilde graag een volle c. Na passen en meten heb ik 325cc voor de spier gekregen. Hij zei dat ik zou uitkomen op een c/d... Nu is t wel zo dat nepborsten grotere bh maten nodig hebben dan naturel....hoe dat kan weet ik eigenlijk ook niet hoor...

Heb je de zoekbalk al gevonden? Als je daar Slaz intikt zul je genoeg vinden over nio en 500 cc. En foto's...altijd belangrijk en leuk...

Je bent dus al op consult geweest bij hem...heb je dan ook al een datum van de bv?

Nou veel leesplezier en als je vragen hebt, dan zijn wij er voor je hoor!

Liefs MLT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi linda,

We hebben elkaar al ff gesproken, maar die 500cc valt echt wel mee!! Je went ook heel snel aan de grootte!!

Zoals my litte titty (die overigens geen litte titty's meer heeft) al zegt ogen nepborsten altijd kleiner en ik vindt mijn F er eerder uitzien als een volle C/kleine D..

Anatomisch rond is inderdaad de 85% gevulde.. het zijn gewoon ronde protheses die maar voor 85% zijn gevuld..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Er zijn hier inderdaad veel dames bij Nio geweest. Als je Slaz of Parkkliniek zoekt in de zoekbalk dan kom je vast een hele hoop tegen :D

Ik denk ook dat ie 500cc best wel mee zal vallen, maar het ligt altijd maar net aan wat je wens is natuurlijk ;)

Veel leesplezier!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hallo allemaal,

Dank voor jullie lieve reacties allemaal. Wat een heerlijk warm bad is dit forum zeg! :49: Het is wel even wennen en goed zoeken naar wat ik zoek. Heb de hele dag al boobies zitten kijken en verhalen zitten lezen, verslavend... Pffffff..

Ik lees overal dat je uit angst eerder te klein dan te groot kiest en dat de BH maat altijd groter is dan ze in het echie lijken. Zo stom, heb dus vergeten aan Nio te vragen op welke cupmaat ik uitkom, wat denken jullie met mijn maten? Een DD? Wil na na het lezen nu zeker 500cc... Wanneer moet je nu voor dual plane of voor de spier kiezen? Ik hoorde bij alle intakes dat ik makkelijk voor de spier kan omdat ik nog redelijk gevuld ben en een dikke huid heb. Alleen twijfelt Nio nu, omdat ik nog een paar kilo wil afvallen. Wil naturulijk geen randen zien en dat ze verzakken... hoe voorkom je dat? Ik heb ook zo weinig gevraagd, oa over de maat en projectie.. bijv :121: . Nooit geweten dat je zoveel moest vragen. Tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Linda,

Welkom hier :-)

Ik ben maandag bij Dr Nio geweest en had ook een goed gevoel bij hem.

Met passen kwamen we op 600 cc voor de spier en daar schrok ik eigenlijk wel van. Ik dacht eigenlijk dat ik achter de spier zo moeten i.v.m weinig weefsel. Hij zei dat het goed kon en voor de spier een mooiere spleet kunnen creëren.

Ik vraag me ook af of je nog normaal kunt sporten met hele grote borsten. Niet dat ik super fanatiek ben, maar denk gewoon over alles na ;-)

Omdat ik pas laat aan de beurt was kon ik nog maar net langs de anesthesie. En daardoor was het gesprek voor mijn gevoel te snel afgerond. Hij zij ook dat ik nu nog niet de beslissing hoef te nemen.

Ik heb daarom gister gebeld om een nieuwe afspraak te maken om te passen. En ik heb zijn emailadres gevraagd voor nog vragen die ik heb.

Ik heb wel al een datum voor de operatie, 3 April :-))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je een goed gevoel hebt bij hem Rose!

Welke cupmaat heb je nu en waar zou je op uit komen volgens hem?

Ik heb er (nog) niet heel veel verstand van want heb vrij kleine borsten nu maar denk dat je een hoop gewoon kunt doen hoor met goede sportbh.

Heel goed dat je nog een x gaat passen als je twijfelt.

Gefeliciteerd met je datum! Als ik besluit ze door Nio te laten verwisselen ben ik op 29 april aan de beurt ツ

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ik zie net in je status update dat je een datum heb!

Dus bij deze zal ik je titel aanpassen en je topic verplaatsen naar operatieverslagen.

Het aftellen kan beginnen al hoef je niet zo heel lang te tellen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.