Ga naar inhoud

Voorstellen! , as woensdag consult F.Straten!


BoObZ

Aanbevolen berichten

Hoi Meiden!

Ik ben Hannah en ben 28 jaar.

Al zeker 11 jaar geleden dacht ik al: deze gaan niet meer groeien. En inderdaad.....kwam niet verder als een kleine B.

Tot ik zwanger raakte van mijn zoon en cup 75c had :o Jaaaaa ik had borsten!!!

Maar helaas die waren niet voor altijd <_< Nu een kleine lege B..

Maar na borsten te hebben gehad wist ik het zeker, ik wil die weer terug!

Nu ben ik 28 en ben ik al zeker een jaar serieus bezig met een borstvergroting.

Ik had een afspraak willen maken bij Diana Gabriels maar aangezien ik al zeker wist welke hoeveelheid ik wil en door wie

ik geholpen wil worden heb ik maar gelijk een afspraak gemaakt bij pc F.Straten.

Nou heb ik komende woensdag 19 Februari een consult!

Ben heel benieuwd wat hij gaat zeggen. Ik heb al een aardige vragenlijst en foto´s van hoe ik het graag zou willen.

Ik ben 1,70 en weeg 55 kilo en ik zat zelf te denken aan 350cc dual plane.

Maar na veeeele foto´s gezien te hebben op dit forum heb ik wel gezien dat de ene 350cc bij de een groter lijkt als bij de ander!

Ik kan niet wachten!!! Ben alleen wel echt bang voor de pijn na de operatie :24: Maar daar moet ik het dan maar even mee doen!

We will see! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!
Dat bij de ene 350 cc groter lijkt dan bij de ander is natuurlijk heel logisch, de ene heeft een smalle borstkas een ander een brede, de ene weeg wat meer waardoor het in verhouding kleiner lijkt. De ander weegt wat minder waardoor het in verhouding groter lijk etc. etc.

Maar bij 1,70 en 55 kilo zit je met 350 cc op een natuurlijke look. Het is wel afhankelijk of je bijvoorbeeld ronde protheses kiest, high profile of niet, of je brede borsten hebt of niet etc. etc.

Ik heb met 1,69 en 52 kilo in ieder geval van Straten 390 cc gekregen, dit was bij mij wel meteen het maximale, want meer ging er niet in.

Heel veel succes bij Straten, hij kan af en toe een beetje een slechte dag hebben, maar over het algemeen is het een grappige en vriendelijke man.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

ik herken je verhaal helemaal haha

ik mag aanstaande woensdag ook op consult bij frans straten !!

ben benieuwd wat die nu adviseert !! ik ben 1,63 en weeg 65 kilo en een lege B soms C

maar jij ook alvast veel succes !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!

Ja het pakt inderdaad bij iedereen weer anders uit. Hoe is je voor situatie, welk merk heb je en welk profiel hebben je prothese. Je ziet dus ook dat cc's niet altijd alles maar zeggen ;)

Succes met je consult!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeyheey, wat leuk dat je een consult bij Straten hebt gepland! Ik heb ook 350cc van hem gekregen :) vind ik zelf wel een mooie maat hoor! Als het goed is zijn we nu vriendjes, dus mocht je nieuwsgierig zijn naar mijn foto's, je kunt ze bekijken haha :P x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!

Dat bij de ene 350 cc groter lijkt dan bij de ander is natuurlijk heel logisch, de ene heeft een smalle borstkas een ander een brede, de ene weeg wat meer waardoor het in verhouding kleiner lijkt. De ander weegt wat minder waardoor het in verhouding groter lijk etc. etc.

Maar bij 1,70 en 55 kilo zit je met 350 cc op een natuurlijke look. Het is wel afhankelijk of je bijvoorbeeld ronde protheses kiest, high profile of niet, of je brede borsten hebt of niet etc. etc.

Ik heb met 1,69 en 52 kilo in ieder geval van Straten 390 cc gekregen, dit was bij mij wel meteen het maximale, want meer ging er niet in.

Heel veel succes bij Straten, hij kan af en toe een beetje een slechte dag hebben, maar over het algemeen is het een grappige en vriendelijke man.

Hoi Pinkboobie!

Ja klopt bij iedereen is het anders en hoor morgen wat er mogelijk is.

Maar uiteindelijk bepaald de chirurg wat kan als hij met je bezig is tijdens de operatie lees ik veel.

En 390cc bij jou is dat erg groot uitgevallen vind je zelf?

Ik hoop maar dat hij morgen een goeie dag heeft :7:

Ik laat weten als ik geweest ben! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

ik herken je verhaal helemaal haha

ik mag aanstaande woensdag ook op consult bij frans straten !!

ben benieuwd wat die nu adviseert !! ik ben 1,63 en weeg 65 kilo en een lege B soms C

maar jij ook alvast veel succes !!

Oke spannend! Hoe laat moet jij?

Ja ik ben ook benieuwd wat hij bij mij adviseert. Ik wil graag een volle C en jij?

Jij ook veel succes!!

Heeyheey, wat leuk dat je een consult bij Straten hebt gepland! Ik heb ook 350cc van hem gekregen :) vind ik zelf wel een mooie maat hoor! Als het goed is zijn we nu vriendjes, dus mocht je nieuwsgierig zijn naar mijn foto's, je kunt ze bekijken haha :P x

Hoi!

Ja wauw jouw boobs zien er ontzettend mooi uit! Die wil ik ook haha!

Ik las dat je door een hoop ellende bent gegaan in het begin maar hoop dat de pijn enzo nu allemaal weer over is en je nu lekker kan genieten van je nieuwe boobs! Leuk dat we nu vriendjes zijn :) Kunnen we elkaar op de hoogte houden xxx

Hallo,

Ook ik heb woensdag een consult bij Frans Straten dus mischien komen we elkaar nog wel tegen. Hoe laat heb je je afspraak?

Succes!!

Hoi!

Jeetje, veel mensen op woensdag! Drukke boel haha!

Ik moet pas laat om half 5 en jij?

Misschien zie ik je daar wel en zo niet heel veel succes! X

hahaha zo dat zijn er veel die woensdag op consult gaan, ik zelf ook ! om 3 uur. heb al wel me operatie gepland staan voor volgende week dinsdag :D

Hoi!

Ik om half 5 dus waarschgijnlijk zie ik je daar niet woensdag.

Maar wat spannend!! Volgende week dinsdag al! :126:

Ik kan ook echt niet wachten en hoop dat er binnen niet al te lange tijd plek is.

Meid heel veel succes :35: Nog eventjes en je kan er van genieten!! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pinkboobie!

Ja klopt bij iedereen is het anders en hoor morgen wat er mogelijk is.

Maar uiteindelijk bepaald de chirurg wat kan als hij met je bezig is tijdens de operatie lees ik veel.

En 390cc bij jou is dat erg groot uitgevallen vind je zelf?

Ik hoop maar dat hij morgen een goeie dag heeft :7:

Ik laat weten als ik geweest ben! x

Ja dat zou je kunnen afspreken, zeker als de chirurg aangeeft bijvoorbeeld dat hij denkt dat er maximaal 400 cc in gaat. Maar jij wil graag 425 cc (ik noem maar wat), de arts kiest er dan vaak voor om dit tijdens de operatie te beslissen wat gaat passen.

Bij mij was 390 cc de max. volgens Straten, maar zelf wou ik ook niet meer cc.

Ik vind zelf 390 cc niet groot uit gevallen, maar ook niet klein. Gewoon precies goed :D!

Komt vast wel goed, gewoon duidelijk uitspreken wat je wensen zijn. En laat je trouwens niet voor de gek houden door de pas protheses. Die vallen echt totaal anders dan een echte prothese. Je kan het beste thuis nog een sport bh aantrekken en daarin een (boterham/vries)zakje of panty water of rijst doen met het gewenste aantal cc/ml. Daardoor krijg je een beter beeld vind ik zelf.

Is goed, heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een hoop straten fans hihi. Ik ga ook bij Dr. Straten, heb eerste gesprek zondag met Diana Gabriels, maar weet al dat ik door Dr. Straten geholpen wil worden dus hoop dat ik snel bij hem terrecht kan. Mag ik de meiden toevoegen als vriend die ook bij Dr.straten zijn geweest? Voor de meiden die nog moeten succes, ik zal jullie volgen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.