Ga naar inhoud

shirtje : 25 maart 2014 : Dr. Roosenburg : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Leuk verslagje meid!!

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!

Wat grappig dat je gewoon je buurvrouw tegen komen. Sta je toch echt even van te kijken haha. Nu kunnen jullie samen herstellen en ervaringen uitwisselen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 168
  • Created
  • Laatste Reactie

moet toch wel echt een spiegel opbouwen voor de pijn.De naproxen mag 3 x per dag en de paramol mag 4 x per dag. Heb maar een een briefje gemaakt met de tijden erop en dat maar even goed bijhouden om grote dalen te omzeilen. Vannacht was echt een drama... De kliniek belde me ook zojuist om te vragen hoe het ging en om te vertellen dat de foamband eraf gehaald mocht worden. Gelukkig was mijn moeder er nog dus die heeft de band verwijderd. Mijn carefix is nog niet binnen, dus doe het nu nog even met een hunkemoller sport bh. Hoop dat de carefix morgen binnenkomt. Nu op de whattsapp met de buuf, 8 april een vervolgafspraak voor de hechtingen enzo, tegelijk met de buuf...is het niet hilarische??

Kan het nog steeds niet geloven dat we elkaar uitgerekend op dezelfde dag in dezelfde kliniek tegenkwamen. Gerie van de kliniek amstelveen kon er ook niet over uit, dit had ze nog nooit meegemaakt hahaha...

Op naar een goede nacht want dit was een drama!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Gefeliciteerd en wat een geweldig verslag hahaha....

En heel onbegrijpelijk dat je je buuf bent tegen komen.. Het moest zo zijn denk ik aangezien je al 4 operatie data hebt gehad ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

slapen blijft een drama... Geri denkt dat het zondag as beter moet gaan en dat dan ook het vocht wel minder is... Heb net gelezen dat er druppels zijn om het vocht af te drijven en die worden nu gehaald..

Verder voel ik me eigenlijk prima, alleen dat woordje "geduld" dat komt niet in mijn woordenboek voor...pfff... Waren we maar alvast 2 weken verder, dan waren ze in ieder geval ietsje gezakt...het is nu net of ze protheses onder mijn oksels hebben geplaatst..LOL

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis hoe gaat het met jou? Ik ben alweer bezig met cardio, heb een lig fiets dus hoef me armen niet te gebruiken en dat gaat echt prima ;-)Leuk verslag shirtje ;-)

Hola!!!

Ik heb ook lekker cardio gedaan iedere dag. Op na controle werd me dat sterk afgeraden. Het is niet zo dat ik als een malle op die band ga rennen, gewoon stevig doorlopen op stevige helling stand. Of crosstrainer een uurtje ok vind wel dat het gewoon kan.

Heb sinds vorig week ook alweer benen getraind, seated leg curls en seated leggpres, in ieder geval niet waar je je bovenlichaam mee gebruikt.

Ga morgen wel preacher curls proberen maar heel lichtjes, denk je het zelf wel aanvoelt of het kan of niet!

Hoe gaat het me je boobies?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelijk heb je, ben het met je eens dat je lichaam het zelf wel aanvoelt ;-). Hier gaat het goed, zijn al goed aan het zakken en de grootte is prima zo. Hoop zo dat ze blijven zoals ze nu zijn. Ik ga volgende week ook proberen om wat been oefeningen te doen. Hoe gaat het verdere met jou boobs, tevreden hoe ze zijn?

XXX

Hola!!!

Ik heb ook lekker cardio gedaan iedere dag. Op na controle werd me dat sterk afgeraden. Het is niet zo dat ik als een malle op die band ga rennen, gewoon stevig doorlopen op stevige helling stand. Of crosstrainer een uurtje ok vind wel dat het gewoon kan.

Heb sinds vorig week ook alweer benen getraind, seated leg curls en seated leggpres, in ieder geval niet waar je je bovenlichaam mee gebruikt.

Ga morgen wel preacher curls proberen maar heel lichtjes, denk je het zelf wel aanvoelt of het kan of niet!

Hoe gaat het me je boobies?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

nacontrole gehad bij Geri in kliniek amstelveen...heb een klein stukje bij update geplaatst. Best heeel veel vocht hou ik vast en Geri haalde meteen Karim Refaat erbij. De grote baas van de kliniek. Het was even een twijfelgeval of het vocht was of dat de prothese ernaast was geschoten. Hij bedacht hardop of hij misscien een puntie moest nemen om te kijken wat voor vocht het was, maar bedacht ook dat het best nog veranderen allemaal in 8 weken tijd.Nu staat er voor 10 juni een afspraak met mijn eigen PC, dokter roosenburg gepland en nu maar hopen dat het allemaal goedkomt voor die tijd.... spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb geen band gehad inderdaad, en moet nu gewoon afwachten...moet wel een strakke bh voor over de bobbel heen...ik heb ook nog steeds gewoon echt serieus pijn, eindelijk wel vol te houden zonder pijnstilling! verdere conclusie: geen band, wel vocht, prothese ernaast of niet, echo maken?? punctie doen?? word er radeloos van... Gevaar van een evt punctie is dat er altijd bacterieen meekomen en het vrijwel zeker is dat dan de prothese er wel uitmoet als dat gebeurd, dus dat risico wilde ze nog even niet nemen...nog acht weken wachten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jezus meid, wat vervelend voor je zeg. Nog acht weken in onzekerheid.

Kun je niet eerder terug komen, dit is toch niet te doen?

Sterkte, liefs Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

het vocht moet eruit...en of het dan wondvocht is of bloed of weetikveel...ze kunnen nu toch niet zoveel doen, mocht er iets veranderen (negatief) dan moet ik meteen bellen met de kliniek, absoluut niet meer met diana, ik ben nu hun patient, en bij diana hebben ze er weinig verstand van, althans weinig verstand van dit soort dingen.. die na controle is niet zoveel hoor, hechtingen eruit halen en voelen of het al een beetje zakt allemaal....stelt dus niks voor.. bij jou loopt alles op rolletjes, dus zou met niet zo druk maken om die nacontrole in barendrecht...

Link naar reactie
Delen op andere sites

O meis das vervelend voor je, hoop dat t vocht snel wegtrekt als t vocht is. Hoop voor je dat je snel wat pijnlozer bent want die strakke bh zal ook niet echt meehelpen.

Na 8 weken terug en als t dan niet goed is ? Wat klote zeg die onzekerheid, maar positief blijven denken meis komt helemaal goed

knuf en kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat het allemaal moet zakken gewoon nog...als ik dan bij jou kijk Diaan, dan is dat een wereld van verschil vergeleken met dag 14 en nu... Bij mij is alleen de symetrie ver te vinden...En daarbij komt: als het echt zoveel vocht is, hoe groot is dan de kans op kapsel.. ik probeer niet op de feiten vooruit te lopen, maar het schiet wel door je hoofd natuurlijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had je nog gekeken bij suuster, wat een verschil na weken.

ja bij mij ook hoor verschil met nu en 5 dgn terug is al groot, even geduld hebben nog meid en idd verschil met 14 dgn en nu is mega, je borsten zullen met de dag veranderen maak je niet te veel zorgen liefurt hoop dat alles goed gaat verlopen en je snel van dat vocht af bent, brandnetel thee is heel goed daarvoor! Ik dronk in de ochtend halve liter water, tussendoor thee en water water pfff maar die tips heb je wrs al gehad.

kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.