Ga naar inhoud

shirtje : 25 maart 2014 : Dr. Roosenburg : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Behalve dat het wel erg snel ging en ik niet heel erg het gevoel had dat ze de tijd nam voor mij. Maarja

. Ten eerste gaat het dus behoorlijk fout qua planning bij Diana. Daarnaast kwamen er toen ik er zat meiden binnen en vervolgens wist de receptioniste er niks van dat zij een afspraak hadden. Ik vind dat gewoon heel raar allemaal.

Ja ik kan me hier heel goed in vinden als ik eerlijk ben, ik had ook het gevoel dat ze erdoorheen vloog en een beetje het gevoel een nummertje te zijn. Ze is heel spontaan en direct dus dat valt hierdoor wat minder op. Het rare bij mij was dat ik een totaal andere pc kreeg dan dat er was afgesproken was en wat op papier stond.

Gelukkig heeft deze arts me wel gerust weten te stellen en het voelt nu goed.

Het is ieder zijn eigen keus inderdaad, zou vooral even wachten op het consult met de pc zelf maar als dat vervelende gevoel niet weg gaat dan zou ik idd net als Mangata een andere kliniek bezoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 168
  • Created
  • Laatste Reactie

het gevoel moet gewoon wel goed zijn inderdaad. Dat was het bij mij absoluut wel, alleen toen ik zei dat ik nog meerdere afspraken had toen kwam ze meteen met 3 maart op de proppen :45: Ik probeer "het werk" van dokter Tan te vinden hier op het forum, wat fotoos van zijn resultaten ofzo...kan het niet vinden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha. Wat een verkoopster he, die Diana. ;-)

Foto's heeft Dr Tan zelf ook, bij je consult zal hij vast wel e.e.a. aan je kunnen laten zien! Als ik de zoekfunctie gebruik hier zie ik ook maar een paar resultaten van 'Bronovo Dr Tan', maar dat wil verder niks zeggen. Diana Gabriels zie je hier per week wel zeker 5x voorbij komen maar dat is dan ook omdat het zo goedkoop is. Al weet ik niet hoeveel het bij Dr Tan kost?

Als je benieuwd bent naar voor- en na foto's in het algemeen, dan kun je kijken op www.loveyourlook.com. Daar heb ik al veel aan gehad!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn nicht is bij dokter Tan geweest in het bronovo ziekenhuis en zij was zeer tevreden. Het is ook erg mooi geworden en het is een erg kundige man zoals ik tot dusver heb kunnen zien...ongeveer 2 jaar terug was ze rond de 2000 euro kwijt...Een prima prijs als je het mij vraagt :106: ik heb echt wel ideen over hoe ik het graag zou willen, heb alleen totaal geen idee of dat mogelijk is...maar eens fotoos op gaan zoeken om een beetje een idee te geven hier...eerst nog maar even uitvogelen hoe ik dat dan geplaatst krijg... :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan ik me zooo goed voorstellen...deze optie voor 3 maart blijft ook voorlopig staan. Heb op 28 febr een consult met dokter schiettecatte en anders word het Roosenburg die me gaat opereren als ik ervoor kies om toch naar Diana te gaan...kan ook haast niet meer wachten...ben nu gewoon zoo benieuwd hoe het zal worden allemaal...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou dan wel in Amstelveen geopereerd worden hoor...door Dokter Roosenburg Of dokter Schiettecatte. op 28 febr heeft schiettecatte een consultdagje in Barendrecht en daar ga ik heen. Ik denk dat uiteindelijk de opererend PC dan schiettecatte zal zijn als ik het doorzet om op 3 maart te gaan doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij las ik in dit forum bericht "dreamcometrue : 18 januari 2014 : Dr. Schiettecatte : Altlas Kliniek". Op de 5e pagina dat Schiettecatte niet meer in Amstelveen opereert, hij opereert een andere member(Lallie) ook op 3 maart in Belgie namelijk.l

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze heeft mij 16 dagen met niet oplosbare hechtingen laten lopen. Op dag 15 schoot er een hechtdraad onder mijn huid. Het prikken hiervan voelt aan als messteken. De ochtend erna heeft ze ze eruit gehaald. Heb toen direct gezegd dat er nog iets zat. Nee hoor alles eruit zei ze. Na nog 2 weken steken en gewoon echt pijn weer terug. Oh ga maar naar België (daar ben ik geopereerd). De assistent keek alleen maar en zag nog draad zitten.... verdoving sneetje en een stuk draad over de gehele plooi van mijn borst eruit! 3 uur daarvoor in de auto gezeten!

Diana Gabriels is alles behalve medisch onderlegd. Uiteraard is ze goedkoper maar probeer je nacontroles bij de chirurg te plannen ipv bij haar. Bij mij ging dat helaas niet aangezien patrick wilikens niet in Barendrecht komt.

Verder ben ik wel redelijk happy met mijn boobs maar dit ligt niet aan haar ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Shirtje,

Ik ben laatst bij Dr Tan geweest in het bronovo hele aardige man. enige wat ik jammer vond is dat hij max 240 cc wilde inbrengen ter wel ik toch had aangegeven dat ik dat te klein vond. Hij is niet van de hele grote borsten en opereert het liefst voor de spier. ik was ook bij bergman geweest en daar was het advies 365cc nog al een verschil dus. ben benieuwd wat dr Tan jou adviseert!

Wat ik wel vervelend vond aan dr Tan is dat hij mij alleen maar foto´s heeft laten zien van mensen waar het mis is gegaan en mensen die veel zijn afgevallen en daarom hele lange hang borsten hebben. Hij zei als ik meer cc´s zou nemen ik ook mega hang borsten zou krijgen. Hij liet toen een foto zien van een vrouw die misschien wel 50 kilo was afgevallen en haar borsten onder haar navel hingen. Ik dacht huh wat is dit nou weer ik weeg 55 kilo ben 1.65 zo veel huid heb ik niet eens. laat me liever fotos zien hoe het wel kan worden maar dat deed hij niet. Mijn moeder was mee en stond door die fotos ff een paar dagen niet meer achter mijn beslissing dat ik een borstvergroting wilde. heb me moeder paar keeruit moeten leggen dat mensen waren die veel waren afgevallen of te dun waren en een prothese voor de spier hadden gekregen. dus mijn conclusie aardige man tot dat hij met die vage fotos aan kwam. hi bedoelde het misschien goed maar vond het vaa. heb ook gevraagd waarom hij het liet zien omdat het niet relefant was voor mij maar hij bleef zeggen dat het kon, dus ag de een is de ander niet misschien heeft die bij jou een andere bui haha. Laat je nog ff weten wat die bij jou zei? ben ik erg benieuwd naar.

groetjes,

Eviie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook via diana Door dr Schiettecatte geopereerd. Ze is op mij overgekomen als een vrouw die je warm onthaald en zeker de tijd voor je neemt (waardoor haar spreekuur dus ook vaak uitloopt). Dr Schiettecatte vind ik en alleraardigste man met een goeie dosis humor. Mij hoor je dus niet klagen. .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik rijd natuurlijk niet zelf terug naar huis na de operatie..hahaha...denk dat dat niet eens zou gaan...ik neem mijn prive chauffeur mee..LOL

Jeetje naadje, dat lijk me inderaad wel heel erg vervelend, en zeker als achteraf blijkt dat je gewoon gelijk had!. Is ook wel een vraag van mij geweest: wat moet ik doen als er plots complicaties optreden> waar kan ik dan terecht?? ze vertelde me dat ze 24 uur per dag bereikbaar is...en dat er bij complicaties altijd iemand paraat staat.. Daar ga ik dan maar vanuit..

Wat dokter Tan betreft lijkt me 265 cc wat weinig inderdaad. Ik ben ook erg benieuwd naar dit consult. wat gek dat hij jou alleen maar dit soort fotos liet zijn, zeker als dat helemaal niet aan de orde is. Mijn nichtje had cup A en heeft van dokter Tan echt een mooie D gekregen. Voor minder ga ik het ook gewoon niet doen. Ik denk dat ik maar fotoos mee ga nemen van gelijke situaties en eventueel resultaten.Denk toch dat de wensen van de klant voorop staan en als hij niet mee wil werken dan ben ik snel klaar natuurlijk...

wat een verslaving trouwens zeg dit forum, kan niet wachten tot ik thuis ben en meteen de reacties terug te lezen...op mijn werk kan het niet want we hebben zelf een kroegje, staat een beetje raar naar mijn klanten toe hahaha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt toch ook geen wonden laten controleren door iemand die geen medische opleiding heeft... Zoals je dus ziet gaat het daarom fout. Daarnaast heb ik een keer 20 minuten aan de telefoon gewacht terwijl ik alleen mijn afspraak wat later wilde. Dat lijkt me heel kut als ik me bijvoorbeeld druk zou maken om een wond ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou helemaal mee eens Mangata..Dat lijkt mij ook zenuwslopend. Ik zou dan trouwens haar niet bellen hoor denk ik, ik zou het ziekenhuis bellen waar ik behandeld ben en vragen naar de PC of in ieder geval een PC die dienst heeft. wat moeilijk trouwens om op deze manier een keus te maken. over iedere kliniek/pc valt wel iets te zeggen denk ik...ben dus nog lang niet klaar met inlezen geloof ik hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is ook zeker de bedoeling om rustig alles op me in laten werken, hoop alleen niet dat dokter Tan bij mij ook met alleen maar afval fotoos komt omdat ik 18 kilo ben afgevallen...hoeft geen hele reconstructie te komen,gewoon alleen een vergroting gelukkig..

Ben ook benieuwd hoe het consult is zonder Diana erbij hoor, en zeker naar het advies van de PC, eens kijken in hoeverre dat afwijkt van het advies van Diana..

Link naar reactie
Delen op andere sites

even snel voordat ik moet gaan werken, ik werd gisteren gebeld door de assistent van Diana en de optie operatie dag is verzet naar 10 maart.. 3 maart was geen ruimte meer. Ze wilde ook 1 maart voor me vastzetten, maar ik vind het al zo snel gaan allemaal..voelt eerder een beetje als pushen? Of ligt dat aan mij...maandag as naar Dokter Tan..ben benieuwd hoe het daar gaat...vast weer heel anders dan bij Diana :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.