Ga naar inhoud

shirtje : 25 maart 2014 : Dr. Roosenburg : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hello Ladies,

ik ben een moeder van 2 kids en getrouwd. nadat ik recent 18 kilo ben afgevallen leek het me een goed idee om eens te gaan informeren naar een borstvergroting. :44: Jeetje wat al die kiloos teveel wel niet met je borsten kunnen doen hahaha.Mijn eerste afspraak heb ik 24 februari met dokter Tan in het bronovo ziekenhuis en zo probeer ik hier een beetje informatie te vergaren en iets wijzer te worden op het gebied van BV.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 168
  • Created
  • Laatste Reactie

Welkom op het forum!!!

Ja ook afvallen is aan aanslag op je borsten. Ik weet er alles vanaf, maar gelukkig kunnen we er tegenwoordig wat aan doen ;)

Spannend zo je eerste consult. Het is altijd aan te raden om meerdere consulten te doen. Iedere arts heeft zijn eigen ideeen en voorkeuren. Het is ook goed om evt foto's mee te nemen van borsten die jij mooi vind. Als je dan meerder consulten heb gehad kun je een goede keuze maken en kijken waar jij je het prettigste bij voelt.

Je zal hier op het forum genoeg info kunnen vinden. Heb je vragen dan horen we het wel of je kan ook natuurlijk zoeken via de zoekbalk hier rechts boven.

Heel veel lees plezier!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een heeeeeel verhaal getypt gisterenavond over het wel en wee en de redenen enz. en kreeg toen een mailtje van dit forum Met oa een aantal tips: gebruik nooit je echte naam geen fotoos en gewoon toch zo onherkenbaar mogelijk enzo...Dus heb ik het hele verhaal maar verwijderd en dit korte verslag geschreven..Ik ga me zeker even goed oriënteren..als ik het zo lees over draaiende borsten, langdurige pijn, ongevoelige tepels en kapselvormingen dan krijg ik behoorlijk de stuipen en weet ik niet wat ik precies wil. Ik zit te denken om misschien ook nog bij Danielle Gabriels een afspraak te maken, dat trok me ook erg aan...voorlopig heb ik alleen de afspraak bij Dokter Tan staan..moeilijk moeilijk moeilijk :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Welkom op het forum!!!

Zoals esmiralda al zegt is het echt aan te raden om meerdere consulten te doen hoor.. Dit om alle opties eens te bekijken..

Indien je overweegt om bij Diana een consult te plannen, vraag dan direct om een plastisch chirurg erbij aangezien je anders alleen een consult krijgt met haar en zij is een consulente die vaak afwijkende adviezen geeft..

Ja complicaties kunnen erbij horen, dat heb je bij iedere operatie.. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het bij iedereen gebeurd... Ik heb zelf helemaal geen pijn gehad, mijn tepels waren in het begin overgevoelig, maar dat is over gegaan..

Kapsel heeft iedereen, het lichaam maakt namelijk altijd kapsel aan om een vreemd voorwerp in het lichaam..

Draaiende protheses gebeurd alleen bij anatomische protheses waarvan de pocket te groot is gemaakt en dat gebeurd zelden!!

En natuurlijk denkt iedereen na over de complicaties, maar als je hier op het forum gaat lezen hoeveel mensen een bv laten doen en hoeveel er daadwerkelijk complicaties krijgen en dat percentage is echt klein!!

Veel leesplezier en succes bij je consult!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames ik ben Cynthia 26 jaar Getrouwd met Jeroen en moeder van 2 kinderen Jayden van 2.5 en Chelena van 11 maanden.

In augustus 2012 zou ik me borstvergroting krijgen bij Bergman

Toen bleek ik zwanger te zijn van onze dochter! Nu inmiddels heb ik 22 februari een afspraak voor een intake bij Diana Gabriels.

Bij bergman adviseerde ze me 360cc of 410cc Maar ik ben 1.80 en heb nu een slape B cup en denk dat dat VEEL te klein is!

Wil namelijk Grote nep borsten!

Ik hoop hier wat mensen te leren kennen met ervaring van Diana Gabriels en met de zelfde maten als ik en wat hun hebben. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch de afspraak bij Danielle gemaakt vandaag..zondagavond kan ik al terecht...Net te laat gelezen dat het handig is om gelijk de de chirurg erbij te vragen...morgen nog maar een keer bellen dan...lijkt mij namelijk niet dat op zondagavond de Chirurg erbij is?? Vind het maar spannend allemaal...ik weet al precies hoe ik wil dat ze eruit komen te zien, weet alleen niet met wat voor soort protheses ik dat resultaat zal behalen..heb ook nog niet echt fotoos gezien hier van meiden die dat ook hebben...word toch lastig om het uit te gaan leggen als je niet alles een naampje kan geven. :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb net nog gebeld en ze werkt wel op zondag, om 19.00 kan ik terecht..we gaan nu eerst kijken wat de mogelijkheden zijn en ze gaat precies uitleggen hoe het allemaal in zijn werk gaat..dan gaan we passen en dan gaat zij kijken weke l plastische chirurg er het best bij mijn wensen past...na deze afspraak komt er dan een afspraak met een plastische chirurg erbij...dus we zetten het gewoon door..spannend! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag was het dan zover..mijn eerste consult bij Diana Gabriels. Om 19.00 moesten we er zijn en het was echt druk..Na een uitloop van een half uur waren we aan de beurt. Meteen oude jongens krentenbrood..wat een aardige en directe vrouw! Ik hou er wel van..ze vond me een pittig iemand die niet moest gaan voor een beetje opvulling maar voor echte grote borsten.

Dat past bij mijn uiterlijk, uitstraling en mijn karakter...Passen en meten en al snel waren we eruit. ruimte zat voor een MP ruw met aan de ene kant 350cc en aan de andere kant 375cc voor de spier. zo kom ik uit op een mooie D. Dokter Roosenburg had haar voorkeur en anders dokter Schiettecatte. 28 februari heb ik weer een afspraak bij de PC ook in Barendrecht.

Heb ook eerlijk gezegd dat ik ook nog een afspraak heb staan bij het Bronovo ziekenhuis en dan bij Dokter Tan en dat ik heel graag op mijn gevoel af wil gaan..ze heeft voor de zekerheid een datum gereserveerd voor me wel 3 maart :3: schrok me dood: zo snel al??! Vind het wel erg snel gaan en vind het superspannend allemaal...had al bijna JAAA geroepen, maar wil heel graag rustig een besluit nemen al moet ik toegeven dat dat erg moeilijk is op deze manier :42:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had 1 maart mijn consult bij Diana, dit liep meer dan een uur uit. Maar zoals je zelf al beschrijft ze is erg aardig en direc stond binnen 20 minuten weer buite . Wij kwamen ook uit op een 375cc, en kon 2 weken later al geholpen worden!

Heb de datum verplaatst en krijg nu ook 3 maart mijn nieuwe boobies!!! Heb een gesprek gehad bij kliniek amstelveen (drs. Roosenburg) erg vriendelijke man maar hij vond 325cc meer dan genoeg.

Anyway ik kan niet meer wachten haha heb er zin in!

Laat even weten welke dokter het is geworden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 maart al, jeetje wat snel!! Ik ben ook gisteren geweest! Zelfde als jij, goed gevoel bij haar. Gezellige babbel. Ze wist meteen wat ik wilde. :) Ik zelf ga bij dokter Schiettecatte. 375-400 cc adviseerde zij mij, ben benieuwd wat de arts zelf zegt.

Dat het druk binnen was herken ik wel. Ik vond het wachtkamertje wel wat klein-benauwd trouwens, als je ziet hoeveel patienten zij dagelijks ontvangt ;) Ze vertelde dat 90% voor een borstvergroting kwam.

en ja ze kwam bij mij ook meteen met een datum. Ging ineens bliksemsnel. Maar nog niks hoeven tekenen en zit dus nu nog nergens aan vast. En op zich hou ik wel van mensen die zo snel handelen. Diana is een echte zakenvrouw :) ze pakt het slim aan. Zou zeker je afspraak bij die andere pc nog even doen. je weet maar nooit toch. Het is geen beslissing die je zomaar even maakt vind ik.

Ben benieuwd hoor. Wanneer heb je die afspraak bij die andere kliniek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vandaag geweest! Ik heb 5 maart een afspraak met de arts en ik kan 5 mei geopereerd worden. Dit omdat ik dan vakantie heb. Bij mij adviseerde ze 375 cc.. Ik ben 1.73 en 56 kg.. Ik wil graag een mooie C cup en na wat onderzoek hier denk ik dat 375cc dan niet een beetje veel is?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry ik ben net nieuw op dit forum, maar wilde toch even reageren op je onderwerp. Ik heb ook zitten twijfelen om naar diana gabriels te gaan. Totdat ik haar naam googelden. Misschien zou je dat even moeten doen. Zij blijkt ook bij kassa te zijn geweest en heeft meerdere malen haar bv laten klappen en is zo verder gegaan op een andere naam. Mijn vriendin is ook bij haar geweest voor borstvergroting en moet zeggen het is zeer netjes gedaan en ook de verzorging erna ging vlekken loos. Wil je niet in verwarring brengen meis, maar vond wel dat je dit moest weten

Succes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Misz Kita,

Wat jij verteld over Diana vond plaats in 2006 of 2007 en dat had niks te maken met borstvergrotingen. Volgens mij was het iets met botox-afslankpillen maar pin me er niet op vast.

Diana zelf doet de operatie ook niet. Zijn figureert als contactpersoon en eerste aanspreekpunt. Ik ben ook bij haar geweest na veel informatie over haar in te winnen. Ik ben nog niks negatiefs tegen gekomen. Zij heeft banden met goede profesionele en bekwame plastisch chirurgen. Google maar eens op de namen van de chirurgen met wie zij werkt en kijk maar eens in de zoekbalk. Ik heb nog niks negatiefs gelezen over de chiurgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze is wel een groot fan van 375cc he.. Maar gefeliciteerd meid! Ik zou je zeker aanraden om ook nog naar dr. Tan te gaan, het van een ander horen kan nooit kwaad. Op zich is 3 maart een prima datum maar zorg wel dat je zoals je zelf al zegt een weloverwogen beslissing maakt ;)


Ik ben vandaag geweest! Ik heb 5 maart een afspraak met de arts en ik kan 5 mei geopereerd worden. Dit omdat ik dan vakantie heb. Bij mij adviseerde ze 375 cc.. Ik ben 1.73 en 56 kg.. Ik wil graag een mooie C cup en na wat onderzoek hier denk ik dat 375cc dan niet een beetje veel is?
Xx

Dat lijkt me inderdaad wat veel. Maar wacht even af wat je pc zegt, die heeft er een betere kijk op dan Diana of ik :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Diana is goedkoop en ik ben er wel achter waarom. Het is iedereens eigen keuze en na m'n eerste consult had ik ook wel een OK gevoel. Behalve dat het wel erg snel ging en ik niet heel erg het gevoel had dat ze de tijd nam voor mij. Maarja. Vervolgens tweede consult maar dan met pc Frans Straten, ik heb twee uur moeten wachten en de receptioniste kwam na een kwartier al binnen om het af te sluiten. Vervolgens heb ik iets ondertekend en het was niet mogelijk daar een kopie van te krijgen, wat ik erg raar vond. Ten eerste gaat het dus behoorlijk fout qua planning bij Diana. Daarnaast kwamen er toen ik er zat meiden binnen en vervolgens wist de receptioniste er niks van dat zij een afspraak hadden. Ik vind dat gewoon heel raar allemaal. Daarom heb ik mijn behandeling geannuleerd. Ik ben nu naar Kliniek Heyendael zelf gegaan (kliniek van Frans Straten zelf).

Maar nogmaals, iedereen moet het zelf weten! :) veel succes met de keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

het brengt me inderdaad behoorlijk in verwarring allemaal...maar dat is helemaal niet erg. Zo heb je stof tot nadenken en doe je nog beter je huiswerk. Ben ook erg benieuwd naar dokter Tan hoor. Mijn nichtje is er geholpen en dat is hartstikke mooi geworden. Diana had het gisteren over flinke borsten en dicht bij elkaar, Weet helemaal niet of ik dat wel wil. Ik wil vooral mooie volle borsten, een goeie D, er zijn toch wel iets met voorbeeld boeken of een boek met resultaten ofzoiets??...volgende week maandag moet ik naar het bronovo, naar dokter Tan en diezelfde week op een vrijdag moet ik naar dokter Schiettecatte op consult in barendrecht, gewoon bij Diana in de kliniek. Hartstikke spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames,

Volgens mij ben ik een uitzondering in deze Diana heeft mij 400-450CC (ben 1.73cm en 68kg) maar heb ook duidelijk aangegeven dat ik minimaal een D cup wou heb nu 75-80B

ik word ook 3maart door pc. Schiettecatte geholpen.. lijkt mij naar het zien van alle foto,s en reacties hier op dit forum een top chirurg....en staat ook een filmpje van hem op youtube ''gewoon mooier" waar hij opereert voor de Velthuis Kliniek... (leuk om even te bekijken)..

bij Diana moet soms lang wachten maar dat heb ik er graag voor over!! ik bespaar per slot van rekening 2000 euro ten opzichte van de Velthuis kliniek, ik krijg dezelfde arts en hetzelfde merk protheses

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.