Ga naar inhoud

sylvana0512 : 24 maart 2014 : Dr. Winters : Esthetisch Centrum Amsterdam


sylvana0512

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal ,

Ik wil mijzelf even voorstellen mij naam is sylvana en heb een dochtertje van 1.5 jaar .

Na mijn zwangerschap woog ik 114 kg en ben inmiddels 41 kg ( zelfstandig ) afgevallen dus nu gemiddeld 73 a 74 kg , ik ben 1,80 lang .

ik ben redelijk breed van boven en redelijk brede heupen.

Ik moet op 24 maart komen voor een buikwandcorrectie icm een borstvergroting ik word geholpen door H. winters in amsterdam .

Jullie raden het al ik wil graag weten wat jullie denken wat mijn cupmaat zal worden met een 450 cc .

Ik heb nu 85B

ik ben zo onzeker over die 450 cc ( moeten niet te klein zijn ) en jullie zijn " expert " hahah .

Kunnen jullie zeggen wat jullie denken waar ik ongeveer op uit zal komen of is dat echt te moeilijk ??

Groetjes sylvana

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ava,

waar ben jij met je 600cc ongeveer op uit gekomen?

groetjes

Ik heb geen idee nog, moet nog 5 weken met m'n sportbh'tje in maat L, dus daar kan ik nog niks over zeggen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!

Wat goed dat je zelfstandig zoveel kilo's bent kwijt geraakt!

Wat jou bh maat straks zal worden is moeilijk te zeggen. Het heeft niet alleen met het aantal cc's te maken.

Het is zo dat als je wat breder in omvang bent je vaak wel meer kan hebben qua borsten.

Ik zal je titel aanpassen zodat deze gelijk is met de andere. Succes met aftellen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.