Jump to content

Even voorstellen... Wil ze laten vervangen en ben aan t orienteren

Daaniejelle

Recommended Posts

Goedemorgen Dames,

Mijn naam is Danielle, 35 jr en moeder van dochter van 5.

In 2000 heb ik een borstvergroting laten doen en ben van A naar B gegaan. Ik woog toen 52 kilo en het pastte bij mn lichaam. Nu 14 jaar later weeg ik 8 kilo meer en zou dus ook een (paar) maat(jes) meer willen ツ

Ik ben toendertijd geopereerd door dr Timmenga en ze zijn super! Zacht en natuurlijk uitziend maar het is geen grote boezem zeg maar, ik draag nog steeds push-ups en behoorlijke ook haha...

Dus wil groter maar ze wel zo natuurlijk mogelijk houden.

Nu ben ik aan t orienteren, wil bij diverse klinieken consulten gaan doen waaronder velthuis, diana gabriels, dr Nio, dr de Meyere. Ik hoop ook hier wat info op te doen en gezellig te kletsen over de boobies ツ

Groetjes, Daan

Welkom op het forum!!

Je doet er inderdaad goed aan om meerdere consulten te plannen. Iedere arts heeft toch zijn eigen ideeën en voorkeuren. Je kan evt ook foto's van borsten meenemen die jij mooi vind zodat de pc gelijk een goed beeld heeft.

Er is genoeg info te vinden op het forum dus je kunt je al aardig oriënteren ;)
Veel leesplezier!

Nou daar moet ik me dus ook in gaan orienteren. Volgens mij, heb ik 250 cc, 125 cc per borst, zou dat kunnen? Ik zit hiermee op een 75B, geen vette bek maar was er toen wel heel blij mee.

Geen idee hoeveel cc ik erbij kan hebben zodat het groter wordt maar natuurlijk blijft.

Maar goed idee om foto's mee te nemen van wat ik mooi vind, ik heb bij verschillende klinieken op hun sites al de voor/na-foto's bekeken.

Begin volgende week wil ik gaan bellen voor wat afspraken.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.