Ga naar inhoud

LadyL : 2014 : Dr. Vooijs : Martini ziekenhuis : Groningen.


Aanbevolen berichten

Heey meiden,

Ik ben na een lange tijd niet online geweest te zijn op het forum weer terug.

25 maart is het 3 jaar geleden dat ik onder het mes geweest ben voor een borstvergroting bij Dr D'hondt, anatomische prothesen 420 cc achter de spier.

Helaas heb ik kapselcontractie gekregen in mijn linkerborst, waardoor deze borst keihard is en steeds meer aan het vervormen is.

Gelukkig heb ik goedkeuring gekregen van het ziekenfonds, dus dat is een hele zorg minder, anders had ik nog een lange tijd moeten wachten en sparen..

Ik heb een paar gesprekken gehad in het MCL in Leeuwarden bij Dr Krabbe-Timmerman, stond ook al op de wachtlijst om door haar geopereerd te worden.

Alleen heeft zij heel weinig ok tijd en doet zij veel spoedeisende operaties, waardoor de wachttijd nog wel eens veel langer zou kunnen worden.

Vanochtend ben ik op gesprek geweest bij Dr Vooijs in het Martini ziekenhuis te Groningen.

Voelde mij erg op mijn gemak bij hem, dus heb ik besloten om bij hem voor een wissel te gaan.

Omdat de goedkeuring voor het MCL was, moet dit nu omgezet worden naar het Martini ziekenhuis, dan kan ik de operatie datum gaan plannen. Hier is de wachttijd 4/6 weken.

Prothesen bij het MCL waren al besteld, Dr Vooijs zal als het goed is dezelfde prothesen gaan bestellen : Ronde prothesen Natrelle high profile 560 cc of 615 cc, mijn voorkeur gaat uit naar 615 cc.

Ook al heb ik eerder een borstvergroting gehad, de zenuwen zijn weer terug...

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heey meiden,

Ik ben na een lange tijd niet online geweest te zijn op het forum weer terug.

25 maart is het 3 jaar geleden dat ik onder het mes geweest ben voor een borstvergroting bij Dr D'hondt, anatomische prothesen 420 cc achter de spier.

Helaas heb ik kapselcontractie gekregen in mijn linkerborst, waardoor deze borst keihard is en steeds meer aan het vervormen is.

Gelukkig heb ik goedkeuring gekregen van het ziekenfonds, dus dat is een hele zorg minder, anders had ik nog een lange tijd moeten wachten en sparen..

Ik heb een paar gesprekken gehad in het MCL in Leeuwarden bij Dr Krabbe-Timmerman, stond ook al op de wachtlijst om door haar geopereerd te worden.

Alleen heeft zij heel weinig ok tijd en doet zij veel spoedeisende operaties, waardoor de wachttijd nog wel eens veel langer zou kunnen worden.

Vanochtend ben ik op gesprek geweest bij Dr Vooijs in het Martini ziekenhuis te Groningen.

Voelde mij erg op mijn gemak bij hem, dus heb ik besloten om bij hem voor een wissel te gaan.

Omdat de goedkeuring voor het MCL was, moet dit nu omgezet worden naar het Martini ziekenhuis, dan kan ik de operatie datum gaan plannen. Hier is de wachttijd 4/6 weken.

Prothesen bij het MCL waren al besteld, Dr Vooijs zal als het goed is dezelfde prothesen gaan bestellen : Ronde prothesen Natrelle high profile 560 cc of 615 cc, mijn voorkeur gaat uit naar 615 cc.

Ook al heb ik eerder een borstvergroting gehad, de zenuwen zijn weer terug...

:116:

Mag ik je wat vragen? Je zegt dat je verzekering het goed hebt gekeurd. Krijg je ook je protheses vergoed? k had namelijk ook erg last van kapselvorming en kreeg alleen de operatie vergoed helaas voor de protheses. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

@loek

Klopt, het ziekenfonds vergoed de operatie bij kapselcontractie.

Bedankt!

Vandaag een afspraak gemaakt voor 14 maart, dan moet ik nog een keer langs komen om de operatie en protheses te bespreken (al is dit 2 weken geleden al besproken, maar dit is de normale gang van zaken kreeg ik te horen)

@Lexc

Ik heb jou net al een pb terug gestuurd. Mijn protheses worden inderdaad vergoed, maar dit omdat ik een klacht had ingediend bij het ziekenfonds omdat hun het onduidelijk in de brief gezet hadden.

En een medewerker telefonisch had gezegd dat het vergoed zou worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.