Ga naar inhoud

itsonlyjustme : 10 februari 2014 : Dr. Verdonck : Welness Kliniek


Aanbevolen berichten

hey hey iedereen,

heb ondertussen al een paar uur/dagen op dit forum rond gekeken...

maar heb nog zoveel vragen...

maandag word ik geopereerd door dr verdonck

425cc achter de spier..

vraag me nog wel af hoe het zit,..

ik heb gelnagels.. moeten die er echt af?

hoe zit dat juist met dat verband???

wanneer moet ik een sportbeha gaan kopen?? dewelke..

hoelang voor je trg alle dagelijkse dingen kan doen..

alvast bedankt allemaal :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid,

Ik zou dit weekend nog een sportbh aanschaffen, je kunt het beste aan je pc vragen welke maat je nodig zal hebben. (Ik raad persoonlijk het merk FILA aan omdat ik deze bh zelf heel fijn vond zitten.

Ik heb zelf ook gelnagels, je moet alleen je nagellak eraf halen, de nagels zelf niet. Maar dat kan verschillen per kliniek, dus vraag het na voor de zekerheid.

Ik had na 3 dagen geen pijn meer en kon na 5 dagen langzaam weer vanalles doen, maar dat verschilt per persoon, je lichaam geeft het wel aan!

Veel succes maandag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hey iedereen,

heb ondertussen al een paar uur/dagen op dit forum rond gekeken...

maar heb nog zoveel vragen...

maandag word ik geopereerd door dr verdonck

425cc achter de spier..

vraag me nog wel af hoe het zit,..

ik heb gelnagels.. moeten die er echt af?

hoe zit dat juist met dat verband???

wanneer moet ik een sportbeha gaan kopen?? dewelke..

hoelang voor je trg alle dagelijkse dingen kan doen..

alvast bedankt allemaal :)

Welkom op het forum!

Super dat je Maandag al aan de beurt bent meid. Waar wordt je door Verdonck geopereerd? Ik zal je titel dan even aanpassen voor je zodat ie gelijk is met alle andere meiden ;)

Gelnagels zou ik even navragen als ik jou was. Je mag sowieso geen nagellak op, ook niet op je tenen.

Het verband dat ik om had moest maar een week, maar ook dat is bij iedereen anders en zal ook te maken hebben met de plaatsing van je protheses. Verdock zal je dat vast ook nog wel vertellen.

Ik kreeg een kliniek bh en heb later pas mijn sport bh gekocht. Ik ben toen echt gaan passen en merkte al snel dat de shock absorber voor mij het lekkerst zat. Het is dus ook heel persoonlijk. De Fila zat bij mij heel erg op mijn littekens doordat er geen brede band aan de onderzijde zat. Je kunt gewoon naar een lingerie winkel gaan bijvoorbeeld of een sportzaak.

Jij krijgt je protheses achte de spier. Je mag dus de komende 6 weken niet meer dan 2 kilo tillen. Ook mogen je armen niet boven je schouders komen of je armen heel erg uitstrekken. Geen repeterende bewegingen zoals stofzuigen of dweilen.

Het is heel belangrijk dat je rustig aan doen. Je kunt straks best wel wat dingetjes doen en je hoeft niet 6 weken doodstil te zitten. Alles gewoon in mate doen. Herstellen doe je maar 1x dus kun je maar beter goed doen ;)

Veel plezier op het forum!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Welkom op het forum!!

Gelnagels zou ik er wel af halen.. nagellak moet er sowieso af.. Dit is omdat ze tijdens de operatie het zuurstof gehalte bij je willen meten.. Dit doen ze door een apparaatje op je vingernagel of op je teennagel, mocht het bij je vingers niet lukken, te zetten zodat als je zuurstofgehalte te laag is je extra zuurstof krijgt...

Wat heeft Verdonck afgesproken tijdens het consult over een sportbh of verband? Het verschilt namelijk per kliniek wanneer je een sportbh moet aanschaffen.. In het SLAZ bijvoorbeeld moest ik zelf een sportbh mee nemen...

Ik zou je de carefix anna willen aanraden.. Dat is echt een heerlijk zachte post operatieve bh..

Wat betreft je herstel zijn er de standaard regels van niet zwaarder dan 2 kilo tillen, je ellebogen niet hoger dan schouderhoogte, je armen niet uitstrekken en geen zwaar huishoudelijk werk...

Na 6 weken kun je dit langzaam weer opbouwen, maar luister goed naar je lichaam..

Heel veel succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!

Super dat je Maandag al aan de beurt bent meid. Waar wordt je door Verdonck geopereerd? Ik zal je titel dan even aanpassen voor je zodat ie gelijk is met alle andere meiden ;)

Gelnagels zou ik even navragen als ik jou was. Je mag sowieso geen nagellak op, ook niet op je tenen.

Het verband dat ik om had moest maar een week, maar ook dat is bij iedereen anders en zal ook te maken hebben met de plaatsing van je protheses. Verdock zal je dat vast ook nog wel vertellen.

Ik kreeg een kliniek bh en heb later pas mijn sport bh gekocht. Ik ben toen echt gaan passen en merkte al snel dat de shock absorber voor mij het lekkerst zat. Het is dus ook heel persoonlijk. De Fila zat bij mij heel erg op mijn littekens doordat er geen brede band aan de onderzijde zat. Je kunt gewoon naar een lingerie winkel gaan bijvoorbeeld of een sportzaak.

Jij krijgt je protheses achte de spier. Je mag dus de komende 6 weken niet meer dan 2 kilo tillen. Ook mogen je armen niet boven je schouders komen of je armen heel erg uitstrekken. Geen repeterende bewegingen zoals stofzuigen of dweilen.

Het is heel belangrijk dat je rustig aan doen. Je kunt straks best wel wat dingetjes doen en je hoeft niet 6 weken doodstil te zitten. Alles gewoon in mate doen. Herstellen doe je maar 1x dus kun je maar beter goed doen ;)

Veel plezier op het forum!!

dankje voor de reactie... en ik word geopereerd in de welness kliniek in genk

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hey iedereen,

heb ondertussen al een paar uur/dagen op dit forum rond gekeken...

maar heb nog zoveel vragen...

maandag word ik geopereerd door dr verdonck

425cc achter de spier..

vraag me nog wel af hoe het zit,..

ik heb gelnagels.. moeten die er echt af?

hoe zit dat juist met dat verband???

wanneer moet ik een sportbeha gaan kopen?? dewelke..

hoelang voor je trg alle dagelijkse dingen kan doen..

alvast bedankt allemaal :)

hoi hoi ik ben donderdag geholpen door verdonk 385 cc verband moet 2 weken, en dan eraf en de hechtingen eruit. Verband zit Super strak, dasss wel ff doorbijte. Ga de dagen aftellen. Hihihi
Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden,

mijn verslagje :

D DAY ;) : ik moest om 8.10u in de welnesskliniek zijn, dit is van bij mij bijna 2u rijden.. god wat was ik zenuwachtig... we waren er 20min te vroeg.. dus hup in die wachtkamer, maar al om 8u de betaling in orde gemaakt en ik denk om 8.15u dat ze me al kwamen halen voor naar men kamer te gaan.. schortje aan en dan heeft de verpleegster wat fotootjes getrokken.. bloeddruk gemeten en vragenlijst ingevuld... en dan was het wachten... ik was super zenuwachtig!!! allensjaans dat men vriend erbij was.. heb wel gewoon tv gezien ondertussen.. dan ging de tijd sneller.. om half 10 kwamen ze mij halen... aaaaaaaaaah men vriend nog rap een kusje gegeven en hup weg waren we.. me die papierensloefjes door de gang, lift in en hup in de OK... Daar nog wat afgelachen met de dr en dr Verdonck.. hij was aan het aftekenen en dan voor te ontsmetten die koude vloeistof over me en dan gingen ze me de verdoving geven.. was juist het nummer van OH We're going to Ibiza.. en dr verdonck alle ga maar een goei feestje bouwen ginder, ik zal er is voor zorgen da ge me ne smile wakker word he.. en dan weet ik van niks meer.... Werd wakker in de recovery en dat was koud !!! rillen dat ik deed... ze hebben me dan ook direct nar men kamer gedaan.. daar was het al beter.. Toen heb ik onder de dekens gekeken en :) whoooop ik had boobs.. was wel wat misselijk, maar het ging wel.. tot ik ging rechtzitten, dat was effe minder mijn vriend zei dak trg moest gaan liggen want dak bleek werd dus da heb ik dan gedaan en ging trg beter.. Dr Verdonck was er dan ineens om te komen kijken hoe alles was en zei dat de operatie heel goed was verlopen, maar dat ze wel wa werk hebben gehad dus dat ik wel wat pijn kon hebben... viel wel mee naar mijn gevoel.. maar dan het naar huis gaan... :107: auwwwwwww da duurde en bleef duren was blij dak in mene zetel lag!

1dag na Bv : niet echt kunnen slapen en was niet echt van de pijn, want dat viel wel mee vond ik.. maar dat op men rug liggen is niks voor mij!!! heb wel een beetje pijn gehad, maar was meer aan men rug en nek en schouderblad dan aan men borsten, alles wat ik at bleef erin, maar veel eten kon ik toch niet

2dag na Bv : weer niet veel kunnen slapen en men rug en nek als ik 15min slaap zijn niet zo leuk.. vandaag lukt het eten dan weer niet.. ik ben echt heel misselijk.. pffff ook wat ik probeerde op te eten kwam er trg uit :( maar echt pijn aan men borsten heb ik niet.. alleen als ik van liggend rechtkom voel ik het wel effe trekken..

3dag na Bv : nog altijd zo misselijk en moeite met ademen... pfff en verveling want zo heel de dag op zetel is niks voor mij... tegen 17u was er bezoek hier en werd ik trg kei misselijk.. kon weer niet meer eten en heb naar Dr Verdonck gebeld.. Hij zei me dat ik inknipjes mocht geven in het verband onder de oksel.. en zo is proberen en als het nog niet beter zou zijn mocht ik het verband eraf halen want dat het wss door de druk enz zou zijn... Heb me savons een slaappil gepakt, omdat ik dacht dat het daardoor mss ook kon zijn dak zo slecht was omdat ik bijna niet geslapen had..

4dag na Bv : heb volledige nacht doorgeslapen :) maar de druk door het verband was nog hetzelfde.. DUS heb ik deze erafgehaald en ingewisseld voor een sportbh ( anita met sluiting vanvoor )

zo blij dat het verband eraf is wat een fijn gevoel.. ik heb vandaag goed kunnen eten en de misselijkheid is volledig weg :) en was ook heel blij dat ik men borsten al is even kon zien :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.