Ga naar inhoud

Tascha : 10 februari 2014 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoe gaat het nu met je tascha ?

Met mij gaat alles goed hoor :) ben alleen wat ongeduldig haha :D ik wil dat ze zacht worden en dat mijn gevoel terugkomt en ik wil mooie lingerie aandoen aaaaahhhh :D

Maarja nog even geduld.. :)

Maandag worden de hechtingen geknipt.. Ben benieuwd wat verdonck gaat zeggen van het geen gevoel hebben..

En met jou ? Ik heb je fotos gezien en ziet er al heeeeel veel beter uit he ! Gaat helemaal goed komen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 6 februari Door verdonck geholpen in globale care kliniek.zolder om kwart over 4 en om half 6 al naar huis.

Ik wist niet dat verdonck ook in de globel care kliniek werkt ! Welke prothesen heb jij gekregen ? Ook monobloc of andere ? En is het bij jou ook volledig achter de spier of..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gefeliciteerd met je Boobs, ik was niet misselijk maar ik kon ook niet ademen. Dat was echt verschrikkelijk en had huiduitslag door mijn penisiline allergie. Dus heb na 4 dagen ook het verband eraf gehaald. Ben zeer te vreden over het resultaat 75D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je Boobs, ik was niet misselijk maar ik kon ook niet ademen. Dat was echt verschrikkelijk en had huiduitslag door mijn penisiline allergie. Dus heb na 4 dagen ook het verband eraf gehaald. Ben zeer te vreden over het resultaat 75D

Dank je wel ! Ik ben morgen 4 weken po maar heb nog steeds geen gevoel aan de onderkant van mijn borst :( had jij dit ook ? En hoe lang duurde het bij jou voor het gevoel terug kwam ? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden ! Even een update :) ik ben maandag 5 weken po en ze zijn al goed gezakt maar links staat toch een heel stuk lager.. Hoop dat dit snel gaat bijtrekken ! Heeft iemand hier ervaring mee ? (Zie fotos, reacties zijn meer dan welkom! )

Ze zijn ook nog niet zacht of beweeglijk maar ze voelen wel eigen aan..

De littekens zijn nog rood en heel zichtbaar maar hiervoor gebruik in de siliconenpleisters van dermatix.. Zou een wondermiddel moeten zijn :) kennen jullie nog zo wondermiddeltjes ?

het gevoel in mijn borsten is ook nog steeds niet terug.. De tepels zijn wel stilletjes gevoelig aan het worden, maar wel pijnlijk gevoelig.. De onderkant van mijn borsten is nog heel doof.. Kent iemand hier een trucje voor om het gevoel sneller terug te krijgen ?

Pijn heb ik helemaal niet meer gehad sinds het verband eraf is dus voor de rest gaat alles supergoed ! Nog drie weekjes en eindelijk sexy lingerie kopennnn whiiii :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid de komende weken kan nog van alles veranderen hoor. Maak je niet druk ;)

Ze worden vast nog wel zachter de komende weken. Ik merkte dit zelf ook dat er na die 6 weken nog veel veranderde.

Ben nu bijna 6 maanden po en zelf de laatste maand merkte ik nog dat het aan het veranderen was. Het zijn niet de grote veranderingen zoals in de eerste weken natuurlijk, maar je lichaam heeft echt tijd nodig. Dat je littekens rood zijn dat is heel normaal kan wel een jaar duren voor dit helemaal weg is. Ook ik heb nog steeds wel een verdooft gevoel aan de onderkant van mijn borsten en dat is ook heel normaal ook dat heeft echt tijd nodig om weer te herstellen.

Het trucje noemen we hier geduld ;) Het is niet altijd even leuk en makkelijk hoor, maar helaas moeten we dat toch echt hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat stomme geduld heb ik helemaal niet :D kon ik de tijd maar even doorspoelen want nu ze zo ongelijk hange maak ik me toch zorgen :s als ze gewoon even hoog kome te hangen ben ik al blij.. Dat zachter worden staat nu even op de laatste plaats..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.