Ga naar inhoud

Tascha : 10 februari 2014 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi meisjes !

Ik ben nu 4 dagen po dus zal ook maar eens aan mijn verslagje beginnen..

10 februari mocht ik me om 9u aanmelden in de wellness kliniek. Na een uurtje in de wachtzaal en ondertussen alles betaald te hebben kwamen ze mij halen om naar de kamer te gaan om daar het schortje aan te trekken en wat fotos te maken voor in het medisch dossier.

Ik was al helemaal op van de zenuwen in ben toen in tranen uitgebarsten. De verpleegster vroeg waar ik zo bang voor was en stelde me gerust dat verdonck een heel kundig arts is en dat de prothesen een van de beste op de markt zijn.

Nog een uurtje later kwam de assistente me halen op mijn kamer en was het zover. Natuurlijk weer in tranen uitgebarsten.. Wat was ik toch een huilebalk die dag :D

Nadat De assistente en Verdonck me nog wat gerust hadden gesteld lag ik al snel te slapen en voor ik het wist lag ik in de recovery. WAT EEN HELSE PIJN EN KOU!!! Ik had al snel een verpleegster geroepen om te zeggen dat ik zoveel pijn en koud had. Heb toen direct nog een spuit dipi (morfine achtige pijnstiller) en een dekentje gekregen.

Na een kwartiertje ofzo lag ik terug in mijn kamer. Had nog steeds veel pijn maar in mijn kamer was het gelukkig een stuk warmer dan in de recovery.

Na even wat te dutten kwam verdonck een kijkje nemen hoe het ging. Hij vertelde me dat de operatie heel goed was verlopen en gaf wat uitleg over hoe de volgende dagen konden zijn qua zwelling en bloeduitstortingen enz.. Hij gaf me ook het voorschriftje voor de pijnstillers en antibiotica.

Denk dat ik toen nog een uurtje heb gelegen waarna de verpleegster me in de rolstoel heeft gezet en naar de auto gebracht om naar huis te gaan. Ging allemaal heel moeizaam en met heel veel pijn. De rit naar huis duurde maar een kwartiertje maar leek echt een eeuwigheid te duren! Wat een pijn bij elk hobbeltje en elke bocht ! Thuis aangekomen was ik nog maar net uit de auto en begon het overgeven al.. Ben toen rechtstreeks in bed gekropen en heb toch nog vrij goed kunnen slapen die nacht.

1 dag PO:

Helse pijn. Overgeven. Eten en drinken kwam er rechtstreeks uit en de pijnstiller hielpen natuurlijk niet omdat ze rap terug in de emmer lagen toen ik ze innam. Het verband zat zoooo strak dat ik niet kon ademen en amper kon bewegen. Ik was constant misselijk en heb de hele dag met mijn ogen toe op de zetel gelegen.

2 dagen PO:

Nog steeds helse pijn en dat verband leek strakker en strakker te worden. Nog steeds heel misselijk maar kon toch een klein beetje eten. Sommige dingen bleven erin en andere kwamen er weer uit.. Pijnstillers hielpen toen wel een klein beetje maar nog niet zoals het moest.

3 dagen PO:

Na een hele nacht helse pijn en overgeven heb ik smorgens naar verdonck gebeld dat het echt niet ging en zoveel pijn had. Hij zei dat ik zo misselijk kon zijn van een bepaalde pijnstiller die hij me voorgeschreven had en als ik me er beter bij zou voelen dat ik even mocht langsgaan. Om 15u een afspraak gemaakt bij de wellness kliniek. Toen ik de kliniek binnenkwam liep verdonck toevallig voorbij en hij zag meteen dat het echt niet goed met me ging. Hij is onmiddellijk naar me toe gekomen en me meegenomen naar een kamertje achter de wachtzaal. Hij heeft toen het verband er meteen afgeknipt en vroeg of het beter was. WAT EEN VERADEMING!! De pijn trok meteen weg en ik kon terug ademen!! Zalig gevoel! Hij zei dat alles er al heel goed uit zag voor zo kort na de operatie. Nu was het aan mij de keuze of ik trg een verband wou of een sportbh. De keuze was rap gemaakt ! De sportbh natuurlijk ! Heb wel even gevraagd of dit wel een goed idee was en hij zei dat het helemaal geen kwaad kon.

Thuis eindelijk wat kunnen eten en binnen kunnen houden. De pijn was veel minder en samen met de pijnstillers was de pijn zo goed als weg.

4 dagen PO:

Ik voel me eindelijk terug goed ! Heb nog wel wat pijn en soms een heel erg branderig gevoel. Ben ook nog heel gezwollen en stijf van het vocht maar ben gelukkig niet meer misselijk en kan terug eten !

Zo dat was mijn verslagje tot nu toe :D wil wel nog even toevoegen dat ik ze groter verwacht had ! En vind ze voorlopig nog ver uit elkaar staan.. Ik weet dat ik nog veel geduld ga moeten hebben en dat ze nog veel gaan veranderen.. Maar komen ze tijdens het herstel ook meer naar elkaar toe staan of moet ik hier niet op hopen ? Ik bedoel dan de breedte van de spleet tussen mijn borsten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Wat vervelend dat je zoveel pijn hebt gehad! Wat me wel

Verbaas is dat ik wel vaker lees dat mensen die bij de wellness kliniek worden geopereerd een uurtje op de kamer mogen uitrusten en naar buiten worden gebracht! Ik vind dat echt bizar! Een narcose is zo ingrijpend laat staan de operatie zelf! Ik moest zeker nog 3 uur blijven liggen en rustig aan doen! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat snap ik! Ik was na mijn narcose helemaal niet misselijk totdat ik na een uurtje moest plassen en ik wilde persee op de wc! Dus was opgestaan en daarheen gelopen heel slecht idee! Ik werd kotsmisselijk het koude zweet brak me uit en ik viel bijna flauw. Dus ik was heel blij dat ik nog 3 uur mocht blijven! :) maar goed om te horen dat het beter gaat! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lag er toevallig een meisje naast je toen ze je naar de recovery brachten ?

Er lag idd een meisje langs me op de recovery maar die werd even later al weg gebracht.. Heb haar niet gezien want het gordijntje werd toegetrokken en is allemaal een beetje vaag :D was jij dat ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat snap ik! Ik was na mijn narcose helemaal niet misselijk totdat ik na een uurtje moest plassen en ik wilde persee op de wc! Dus was opgestaan en daarheen gelopen heel slecht idee! Ik werd kotsmisselijk het koude zweet brak me uit en ik viel bijna flauw. Dus ik was heel blij dat ik nog 3 uur mocht blijven! :) maar goed om te horen dat het beter gaat! Xxx

Ja ben blij dat het ergste voorbij is nu.. Nu alleen nog geduld genoeg hebben voor het resultaat :D hoe ver ben jij al !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vandaag precies 3 weken PO :) merk dat het nu echt beter gaat. Ik heb niet heel veel pijn gehad gelukkig! Maar wel zeurende pijn de hele tijd en ontzettende druk op mijn borsten. Dat is nu wat minder. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vandaag precies 3 weken PO :) merk dat het nu echt beter gaat. Ik heb niet heel veel pijn gehad gelukkig! Maar wel zeurende pijn de hele tijd en ontzettende druk op mijn borsten. Dat is nu wat minder. X

Ik heb nu alleen een heel fel brandend gevoel in mijn borsten als ik wandel.. Het trekt weer weg als ik dan even terug zit maar is toch wel even intens.. Alsof ze letterlijk in brand staan.. Voor de rest heb ik alleen nog veel vocht en stijf.. Hoe lang duurt het eigenlijk voor ze wat zachter worden enz ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs meid!

Vervelend dat je zo misselijk was. Ik was ook door de medicatie enorm beroert geworden. Ik ben na 3 dagen gestopt en dat was een groot verschil.

Neem lekker de tijd om te herstellen.

Ik pas je titel nog even aan zodat ie gelijk is als alle andere ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs meid!

Vervelend dat je zo misselijk was. Ik was ook door de medicatie enorm beroert geworden. Ik ben na 3 dagen gestopt en dat was een groot verschil.

Neem lekker de tijd om te herstellen.

Ik pas je titel nog even aan zodat ie gelijk is als alle andere ;)

Bedankt ! Ik doe niks anders dan in de zetel zitten, tv kijken en af en toe wat wandelen :) dus rusten doe ik wel genoeg haha :D nu alleen nog heeeeeel veel geduld kweken :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik denk het wel,

Maar dat zou vreemd zijn denk ik want ik ben ook door dokter Verdonck geholpen

Er lag een meisje naast me die heel veel pijn aangaf en ook een zuster riep of je wat mocht voor de pijn en dat je het zo koud had

Ik vroeg nog aan ,gaat het wel, heb je zo,n pijn? Maar kreeg geen antwoord terug :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja dan was jij het , klonk echt of je erge pijn had ik vond het echt zielig!! Lag jij ook met voeten bloot? Ik namelijk wel.. Gelijk maar om een deken gevraagd..

En ik dacht ik vraag het maar niet nog een keer want misschien had je zo,n pijn dat je niks van je omgeving doorhad.

Ik zelf had ook behoorlijk pijn maar ik wou heel snel naar huis dus ik heb me de hele tijd stil gehouden.

En inderdaad blueberry je ligt daar alleen af en toe komt er een zuster voorbij gelopen.

Gaat nu wel alles goed? Hoe gaat het met de pijn?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik had echt vreselijk veel pijn en ijskoud ! En als je koud krijgt span je al je spieren op en dat deed natuurlijk ook geen goed ! Ik lag idd met mijn voeten bloot.. Ijskoud waren mijn voeten toen ik op de kamer kwam.. En wat een flutdekentje gooide ze daar in de recovery op me ! Al die ijskoude wind kwam er zo nog door.. Was wel ietsje beter als ervoor ma toch niet wat het zijn moest..

En ik had idd helemaal niks door van mijn omgeving.. Ik lag zo hard te trillen van de pijn en kou dat heel het bedje mee bewoog :D de eerste dagen heb ik nog heel erge pijn gehad omdat ik niks kon binnenhouden dus ook de pijnstillers kwamer er mee uit.. Tot gisteren toen verdonck het verband eraf deed.. De pijn is toen bijna meteen weggetrokken ! Heb vandaag alleen deze morge een paracetamol genomen en de rest van de dag niks.. Heb alleen nog soms een heel eeg brandend gevoel in mijn borsten en voor de rest heb ik geen pijn en voel ik me goed :)

Hoe is het bij jou met de pijn ? Heb jij je verband nog om ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ladies!! Blij om te horen dat het goed gaat met jullie! Maar ik ben zo verbaasd over jullie nazorg na de operatie! Wat ik al zei bizar dat je zo snel buiten staat en heel raar dat je niet eens een normale deken krijgt. Toen ik wakker werd op de recovery kwam er meteen een zuster naar me toe om te vragen of het ging met de pijn en of ik misschien iets nodig had? Zij was overigens de hele tijd aanwezig op de recovery! Daarna kreeg ik meteen een warmte deken over me heen en een soort van sloffen aan zodat ik geen koude voeten zou hebben. En wat als er echt iets met je aan de hand is moet je dan gaan roepen zodat iemand je komt helpen? Ik geloof meteen dat jullie prachtige borsten hebben gekregen en de chirurgen zeer kundig zijn daar! Maar van dit soort verhalen schrik ik! Dat is geen fatsoenlijke zorg! Ik schrijf dit omdat ik wil dat mensen hier kunnen lezen hoe het ook kan. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ladies!! Blij om te horen dat het goed gaat met jullie! Maar ik ben zo verbaasd over jullie nazorg na de operatie! Wat ik al zei bizar dat je zo snel buiten staat en heel raar dat je niet eens een normale deken krijgt. Toen ik wakker werd op de recovery kwam er meteen een zuster naar me toe om te vragen of het ging met de pijn en of ik misschien iets nodig had? Zij was overigens de hele tijd aanwezig op de recovery! Daarna kreeg ik meteen een warmte deken over me heen en een soort van sloffen aan zodat ik geen koude voeten zou hebben. En wat als er echt iets met je aan de hand is moet je dan gaan roepen zodat iemand je komt helpen? Ik geloof meteen dat jullie prachtige borsten hebben gekregen en de chirurgen zeer kundig zijn daar! Maar van dit soort verhalen schrik ik! Dat is geen fatsoenlijke zorg! Ik schrijf dit omdat ik wil dat mensen hier kunnen lezen hoe het ook kan. Xxx

Het is natuurlijk ook niet zo dat we aan ons lot werden over gelaten. Na mijn operatie werd ik naar de recovery gereden door een zuster en daar heb ik dan even gelegen. Niet helemaal alleen hoor.. Gewoon net zoals in een ziekenhuis, er liepen 2 of 3 zusters rond ( weet het niemeer goed omdat ik helemaal van de wereld was) die af en toe kwamen kijken. Ze spraken je gewoon niet persoonlijk aan of je nog iets nodig had ofzo.. Dat moest je wel zelf doen idd. Er was wel een zuster die vrij hard was vond ik. Nadat ik mijn pijnstiller had gekregen zei ik dat ik nog vreselijk pijn had en toen zei ze gewoon kortaf 'ja wat had je dan verwacht? Je hebt nog een pijnstiller gehad'.. Dat vond ik er wel een klein beetje over.. Daarna heeft diezelfde zuster me naar mijn kamer gereden en in bed geholpen. Ze zei toen dat ik nog maar even moest slapen en wat cola moest proberen te drinken, dat was rond 1u. Daarna is verdonck nog langsgekomen voor wat uitleg en daarna mocht ik vertrekken. Ze hebben me in een rolstoel gezet en naar de auto gereden. Denk dat ik nog 2a3 u in mijn kamer heb gelegen want om 4u was ik thuis als ik me niet vergis.. Het ging allemaal wel vrij snel maar ze kwamen toch wel kijken of alles in orde was hoor..en om eerlijk te zijn was ik ook blij toen ik thuis was..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooooh ik herken me helemaal in jou verslagje!

Ik voelde me ook zo vreselijk, zo enorm veel pijn. De eerste vier dagen kon ik mijn eten niet binnenhouden, voortdurend overgeven wat ook zoveel pijn deed voor mijn borsten. Volgens mij kwam dit door de antibiotica! De eerste week heb ik ook niets geslapen en al zeker niet in bed, ging totaal niet.. Mijn vriendje sliep in de zetel en ik in de relax omdat dit het meest draagbaar was, hij moest me ook paar keer per nacht verleggen en helpen.

Die pijn was de eerste twee weken echt vreselijk, de derde week was het gelukkig al beter. Die eerste twee weken had ik zoveel spijt dat ik dit had gedaan... Ik dacht 'nooit meer in men leven' dit is het domste dat ik ooit heb gedaan. Nu ben ik al drietal maanden verder en ben doodongelukkig! Ben er zo happy mee en hoop dat ik er lang geniet van heb, want een wissel zie ik de eerste tien jaar écht niet zitten.

Hoeveel CC heb jij? Ik heb 280cc gekregen door Verdonck, je kan mijn foto's ook bekijken trouwens :-) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik moet heel eerlijk zeggen, de eerste operatie bij mij ging top en ze waren ook aardig en vroegen hoe het ging enzo.. maar deze keer was echt schandalig bij mij.

Ze zeiden niks tegen me , en op de operatie tafel keken ze me niet aan, zeiden niks, ging grof met me om en het ging allemaal heel snel.

Ik werd ook heel bruut wakker gemaakt, HALLOOOOO wakker worden!!! Toen me ogen open gingen zag ik al niemand meer , ik had het echt steenkoud , maar het duurde echt lang voordat er een zuster was ( die snel voorbij liep ) ik riep haar en ik zag dat ze beetje omkeek maar weer gauw doorliep , later nog maar keer geroepen toen kwam ze met een sago gezicht aangelopen zo van jaaaaa wat is er... Ik om een deken gevraagd die smeet ze gewoon op het bed zonder echt goed instoppen ofzo..

Toen heb ik daar nog een hele tijd gelegen, af en toe liep er snel een zuster langs ( zonder naar mij te kijken) heb zelf maar gevraagd of ik naar de kamer mocht , in de lift zei ik nog tegen haar doet nu wel meer pijn dan de vorige keer waarop ze zei ohia joh ... Toen dacht ik... Stik erin , ik zeg niks meer en ik ga zo snel mogelijk weg !

Dus ik heb het niet echt als fijn ervaren.

Maar als mijn borsten perfect zijn straks zal je me er niet meer over horen

Ik heb ze gezien en de tranen sprongen in me ogen, ik ben bang dat het niet goedkomt ( zie foto's) Maarja ik moet geduld hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooooh ik herken me helemaal in jou verslagje!

Ik voelde me ook zo vreselijk, zo enorm veel pijn. De eerste vier dagen kon ik mijn eten niet binnenhouden, voortdurend overgeven wat ook zoveel pijn deed voor mijn borsten. Volgens mij kwam dit door de antibiotica! De eerste week heb ik ook niets geslapen en al zeker niet in bed, ging totaal niet.. Mijn vriendje sliep in de zetel en ik in de relax omdat dit het meest draagbaar was, hij moest me ook paar keer per nacht verleggen en helpen.

Die pijn was de eerste twee weken echt vreselijk, de derde week was het gelukkig al beter. Die eerste twee weken had ik zoveel spijt dat ik dit had gedaan... Ik dacht 'nooit meer in men leven' dit is het domste dat ik ooit heb gedaan. Nu ben ik al drietal maanden verder en ben doodongelukkig! Ben er zo happy mee en hoop dat ik er lang geniet van heb, want een wissel zie ik de eerste tien jaar écht niet zitten.

Hoeveel CC heb jij? Ik heb 280cc gekregen door Verdonck, je kan mijn foto's ook bekijken trouwens :-) x

Hey peertje ik ben nu 5 dagen ver en heb sinds gisterenmorgen helemaal geen pijnstiller meer genomen. Ben alleen nog stijf en opgezwollen van het vocht maar voor de rest voel ik me echt goed :) ik heb 330cc xp achter de spier gekregen en hoop echt zo hard op een D :D ik durf alleen niet te kijken haha ! Gek he ! Ik heb ban dat het er lelijk gaat uitzien en dat ik dan panikeer en geen rust meer ga vinden.. Ik ga wachten met kijken tot verdonck de draadjes moet knippen :) ik heb ook totaal geen geduld dus ik wacht nog maar even af :) hoop dat ik binnen drie maanden ook zo mooie borsten heb als jijw ant die zijn echhtttt mooi hoor !!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik moet heel eerlijk zeggen, de eerste operatie bij mij ging top en ze waren ook aardig en vroegen hoe het ging enzo.. maar deze keer was echt schandalig bij mij.

Ze zeiden niks tegen me , en op de operatie tafel keken ze me niet aan, zeiden niks, ging grof met me om en het ging allemaal heel snel.

Ik werd ook heel bruut wakker gemaakt, HALLOOOOO wakker worden!!! Toen me ogen open gingen zag ik al niemand meer , ik had het echt steenkoud , maar het duurde echt lang voordat er een zuster was ( die snel voorbij liep ) ik riep haar en ik zag dat ze beetje omkeek maar weer gauw doorliep , later nog maar keer geroepen toen kwam ze met een sago gezicht aangelopen zo van jaaaaa wat is er... Ik om een deken gevraagd die smeet ze gewoon op het bed zonder echt goed instoppen ofzo..

Toen heb ik daar nog een hele tijd gelegen, af en toe liep er snel een zuster langs ( zonder naar mij te kijken) heb zelf maar gevraagd of ik naar de kamer mocht , in de lift zei ik nog tegen haar doet nu wel meer pijn dan de vorige keer waarop ze zei ohia joh ... Toen dacht ik... Stik erin , ik zeg niks meer en ik ga zo snel mogelijk weg !

Dus ik heb het niet echt als fijn ervaren.

Maar als mijn borsten perfect zijn straks zal je me er niet meer over horen

Ik heb ze gezien en de tranen sprongen in me ogen, ik ben bang dat het niet goedkomt ( zie foto's) Maarja ik moet geduld hebben.

Ik zou net als jou volledig in paniek slaan als ik zou zien dat mijn tepels alle kanten opstaan of dat de ene groter is dan de andere of een rare vorm ofzo.. Daarom dat ik nog even wacht met kijken :) komt vast goed hoor ! Heb jouw fotos even bekeken en denk eerlijkk gezegd dat het wel goed komt.. Maar ja dat stomme geduld.. Heel veel sterkte met dat geduld en mss ook gewoon even niet kijken ? Dan pieker je mss minder.. Heeft verdonck dit al gezien of moet je nog langsgaan ? Ben wel benieuwd wat hij gaat zeggen..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.