Ga naar inhoud

sschotel : 9 Januari 2014 : Dr Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Ik zal me voorstellen, ik ben een gezonde en sportieve jonge meid van 24 jaar die onlangs geopereerd is door Dr. Laura Mooijen Zaal.

Na jaren van twijfel,verdriet en onzekerheid heb ik in december 2013 de knoop doorgehakt en de afspraak gemaakt om een bv te ondergaan.

Het eerste gesprek verliep erg soepel, wat een vriendelijke vrouw! Er werd alle tijd voor genomen en er werd goed gekeken naar wat ik wilde.

Omdat ik nauwelijks borstgroei had zijn we uitgekomen op 280 CC Dualplane anatomische vorm.

Dat zal uit eindelijk een cup B worden.

Mijn eerste verwondering was dat ik heel snel terecht kon, maar omdat ik het zelf eerst nog even wilde verwerken heb ik er voor gekozen om het nieuwe jaar goed te beginnen.

Donderdag 9 januari was de dag en dag vol spanning en geluk.

Op het moment dat ik wakker werd na mijn operatie heb ik alleen maar gehuild, alle spanning kwam er uit en was zo blij dat ik het gedaan had. Helaas omdat ik zo gespannen was heb ik iets langer moeten blijven dan gepland, kreeg een bloeddrukdaling die ze eerst even moesten opkrikken en door de narcose was ik een beetje misselijk.

De verpleegkundige daar zijn echt topmeiden, ze hebben er alles aan gedaan om me goed naar huis te sturen!!

Het ritje naar huis ging redelijk, ik was erg moe en heb er niet zo veel van mee gekregen.

De eerste week na de operatie heb ik als een hel ervaren, ik kon slecht tegen de pijnmedicatie en kreeg er allerlei bijwerkingen bij die niet echt optimaal waren bij het herstel. Misselijkheid en benauwdheid.

Ik ben een echte buikslaper en had veel moeite om in slaap te komen.

De eerste week ben ik ook continu geholpen met aan een uitkleden en kreeg hulp in de huishouding.

Volgens de herstel procedure mocht ik kort na de operatie weer autorijden, dit ging echter nog niet vanzelf dus daar heb ik zeker 2 weken na OK mee gewacht.

Inmiddels ben ik 5 weken PO en ga me nu weer een beetje voelen zoals ik me voor de operatie voelde.

Wat ik wel merk is dat het gevoel in de ene borst heel anders is dan de andere, mijn tepel voelt pijnlijk ( steken) aan.

De huid onder mijn tepel voelt bij beide borsten nog gevoelloos aan en het litteken verkleurd nu wat.

Ik masseer 1x per dag de littekens en gebruik littekencreme van biodermal. Tot nu toe heb ik daar goede ervaringen mee.

Voel me af en toe nog wel beperkt en dat geeft frustratie, maar goed alles voor het goede doel;)

Ik ben een fanatieke ruiter en train normaal gesproken dagelijks. Moet eerlijk zeggen dat ik er nog niet opgezeten heb en dat ik liever nog even wacht tot ik er echt geen last meer van heb.

Ik heb nog steeds verlof van mijn werk, omdat ik verpleegkundige ben en ze helaas geen aangepast werk voor mij hebben ben ik verplicht om thuis te zitten. Naja zitten, ik geniet er eigelijk wel heel erg van. Het is erg gunstig voor het herstel.

Ik hoop dat ik andere leden heb kunnen informeren en als er vragen zijn of er mensen zijn die hun ervaringen met de verlthuiskliniek willen delen dan hoor ik dat graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herkenbaar verhaal! Ik ben 27 januari door Laura Moojen-zaal geopereerd (ook 280 cc dual plane) en ook super tevreden met alles! Ik heb me ook lang niet goed/fit gevoeld maar het word steeds beter! De pijn is mij echter wel erg meegevallen, na 4 dagen geen medicatie meer en kon veel weer zelf. Maar goed dit is natuurlijk bij iedereen verschillend! Ik heb ook in 1 tepel vaak steken en de andere borst eigelijk geen last. Heb jij de fysio oefeningen goed gedaan? Ik vergeet het telkens, oeps! Succes met het herstel verder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik probeer de oefening goed uit te voeren, en ik merk wel verschil wanneer ik het de ene dag wel veel heb gedaan en wanneer niet.

Het schiet er ook wel een beetje bij in wanneer je weer je dagelijkse ritme op pakt.

Heb jij ook zoveel moeite met op je zij slapen?

Het is voor mij natuurlijk wel iets langer geleden maar heb nog steeds best wel moeite om op mijn zij te slapen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk altijd om te lezen als iemand bij dezelfde pc is geweest. Ik ben 16-1 bij Laura Mooijen onder het mes gegaan. Is me alles meegevallen. De eerste 3 dagen wel pijnlijk en moeite met overeind komen enzo, maar daarna ging het snel beter. Ik ben een echte zijslaper en dat gaat nu na 4 weken gelukkig prima. Vandaag voor het eerst de hele dag een gewone bh aan gehad. Dat is wel gek hoor. Wennen ook, maar wordt er wel blij van. :-) Goed te horen dat het jullie ook goed afgaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag de hele dag een gewone bh aan gehad en aan het einde begon het vervelend te zitten. Verder geen last van gehad. Volgens mij zit bij mij de beugel ook wat lager dan het litteken. Mijn sportbh is 70D en de bh's die ik heb gekocht (bij Hunkemöller) zijn 70E. E!!! Daar stond ik wel even van te kijken. Wel vervelend dat die beugel pijn doet op je litteken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Welkom op het forum en natuurlijk gefeliciteerd met je boobs!! Ik heb je topic titel ff aangepast zodat deze er uit ziet zoals die van iedereen hier!!

Ja het is ff wennen dat je afhankelijk bent en niet de dingen kan doen die je normaal doet.. Ik werk zelf in de zorg dus ik had bijna 8 weken vakantie opgenomen, heb ik ook erg van genoten ;)

Heb je met je pc overlegd wanneer je weer mag rijden? Ik mag namelijk van dr. Nio sinds deze week pas weer paardrijden (13 weken po)..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.