Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Echt goed van jullie dat jullie zijn kunne stoppen!! Nu ikke nog.... as zaterdag is er nog een feesje dus dat gaat m niet worde haha, ik heb afgesproken dat ik maandag stop! Dat is een paar dagen voor mijn eerste consult dus dat moet toch motiveren om vol te houden?!! Wish me luck hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben op de dag van mijn consult gestopt en ( kleine 2 maanden voor de operatie), en ben nu bijna 4 maanden gestopt. Die kilo's zijn klote natuurlijk, maar als ik dadelijk weer vol mag gaan sporten dan gaan ze er ook wel weer vanaf. Vraag me alleen af waar al dat geld heen gaat, want houdt evengoed niets over haha!

haha wij vrouwen krijgen t geld toch wel op

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb over 20 dagen mijn operatie en ik ben 4 dagen gestopt geweest ik kan het niet. Kan me niet voorstellen dat iedereen die een bv krijgt stopt met roken mijn vriendin is bij Plovier geweest voor een bv en daar is niks over gezegd en het resultaat is prachtig. Zal gaan minderen maar stoppen gaat me niet lukken. Me relatie is net over zenuwen voor de operatie geen werk. Niet echt het juiste moment ach ja

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankjewel hoop dat het niet te schadelijk is. Maar denk echt dat het wel meevalt hoor.

jah ik weet het niet, ze zeggen het hier, staat op internet. Ik ga t zowieso as maandag proberen.... t scheelt me zowieso een hoop geld en het is gezond! Ik heb nog geen datum maar d8 nu stoppen is beter dan dalijk een hoop pijn door de bv en stress van het niet roken.

Ben een aantal jaren geleden geopereerd in mijn buik en toen heb ik niks over niet roken gehoord en moest ik 5 dagen in het zh blijven en mocht op dag 2 gewoon naar beneden voor een sigaret en mijn buik is ook goed genezen maar nu ik dit alles lees ga ik toch maar stoppen want zoals iemand hier boven al zegt, als er complicaties zijn dan sla ik me voor mijn kop en kost het weer geld om weer geopereerd te worden dus ik ga mijn best doen om er van af te blijven

Link naar reactie
Delen op andere sites

mij was het helaas ook niet gelukt.gelukkig zei mijn pc dat het niet te zien was ik gerookt had.maar goed je moet ook geluk hebben!!
ik had het liever wel anders gezien,maar heb t niet vol kunnen houden:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hee,

Ik zelf ben een dappere poging aan het doen om te stoppen met roken man man wat valt het zwaar!

Ik heb een tip voor iedereen die wilt proberen te stoppen met roken: Drink groene thee met gingseng!

Ik ben niet zo'n grote thee drinker, maar drink elke dag een kopje groene thee met gingseng omdat dit waanzinnig goed voor je is op de lange termijn,

ik zat een tijdje gelede een artikel te lezen en daar stond dat zowel groene thee als gingseng dopamine afgeven in je lichaam, het zelfde stofje dat je lichaam aanmaakt met het roken van een sigaretje, door het drinken van deze thee worden je 'cravings' echt een stuk minder heftig, het is geen wereld spul maar hee alle beetje helpen toch haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf nu een jaar geleden gestopt, na ongeveer 10 jaar te hebben gerookt ofzo. Het nieuwe jaar van 2013 heb ik nog "ingerookt" en daarna helemaal gestopt. Om wat om handen te hebben ben ik begonnen met Evy (belgische podcast) te hardlopen. Heel soms als het gezellig is mis ik het nog wel eens maar meestal niet.

Heel veel succes voor de meiden die aan het stoppen zijn! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij is het uiteindelijk ook niet gelukt... rookte op ee begeven moment nog maar 10 per dag maar vlak na mn operatie rooktte ik weer vollop dus helaas maar alles gaat goed hier met het herstel.... ik had geen zin in dat gevecht met mijn eige om geen sigaret te pakke dus mijn wilskracht is niet zo groot hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...
Op 14-2-2014 om 21:49 zei Mangata:

Ik had eigenlijk afgelopen maandag willen stoppen maar het lukt me niet... misschien vreemd maar ik heb grote angst om er veel door aan te komen. Ik ben sowieso afgelopen tijd ook weer 2 kg aangekomen dus er kan echt niks meer bij vind. Super, super domme reden maar zo werkt dat nu in mijn hoofd.. En dan kun je denken, je moet gewoon oppassen met eten, maar dat kan ik niet zo goed met eten... :|

Precies dit dus! Ik ben wel gestopt inmiddels voor mn operatie en zie gwn dat ik wat ben aangekomen :(. Als ik rook kan ik gwn meer eten en slanker blijven haha.. pff zo stom 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.