Jump to content

ommekeer : 9 december 2014

ommekeer

Recommended Posts

hallo allemaal,

ik lees al even mee en heb zodoende al veel opgestoken.

Na 53 kg te zijn afgevallen lacht de weegschaal maar mijn lichaam is helaas wat bungelig:-)

Daarnaast heb ik na 2 prachtige kids te mogen krijgen lage rugklachten en blijk ik een diastase te hebben.

Reden om sowieso voor een bwc te gaan en ja als je dan toch bezig bent, dan toch ook maar de borsten.

Al vanaf de puberteit is links aanzienlijk minder in volume dan rechts en na het afvallen is er bar weinig meer van over.

Ik ben van plan om me tegen het eind van dit jaar te laten helpen aan zowel de buik als borsten.

De twijfel ligt tussen het reguliere ziekenhuis op aanraden van de huisarts of een kliniek.

In maart heb ik een consult bij de Accz kliniek in Groningen en wil daar de "mommy-makeover"voorleggen als optie.

Ik hoop dat ik van jullie kan leren en dat jullie me helpen een goede beslissing te maken.

Welkom op het forum!!!

Wat goed dat je zoveel bent afgevallen.

Er zijn hier meerdere meiden die jou voor zijn gegaan in dit traject. Ze zullen vast nog wel voorbij komen ;)

Ik denk dat het sowieso verstandig is om met meerdere pc's te spreken. Zo krijg je ook een goed beeld van alles en zul je merken dat je je bij de ene arts beter voelt dan bij de andere. Het is wel belangrijk dat je alle vertrouwen in de pc heb die jou zal gaan opereren.

Heel veel leesplezier op het forum!!

Guest cindytje1985

Welkom op het forum!!

Ik weet niet in hoeverre je het op de verzekering wil gooien (en of dat mogelijk is), maar dan zou het ook goed zijn om bij je verzekering te kijken of zij bepaalde klinieken hebben waar je dan heen moet om het vergoed te krijgen..

In sommige gevallen krijg je namelijk de bwc wel vergoed, dus in jouw geval zou je dan een deel terug kunnen krijgen... Maar daar zou je je verzekering ff over moeten contacten..

Zoals esmiralda al zegt doe je er wel goed aan om meerdere consulten te plannen om te kijken wat je opties zijn en waar jij je het meest op je gemak voelt..

Heel veel lees plezier en succes met het maken van je keuze!!

Dank voor de reacties

@esmiralda, ik heb me voorgenomen de komende maanden goed te kijken wat me het meest aanspreekt en dit forum extra benutten. Mijn voorkeur ligt in het ziekenhuis qua "veilig"gevoel, maar ik begreep dat ze daar weer niet zo happig zijn om 2 operaties in 1x te doen.

@cindy: Op dit moment loopt de procedure met de verzekering, het verzoek is ingediend bij de verzekering, toen de 1e afwijzing, vervolgens bezwaar, en nu krijg ik een uitnodiging om op gesprek te komen.

Ik heb van de huisarts een 2tal klinieken als tip gekregen, de Bergman&ACCZ A klinieken. Ik ga in ieder geval de laatste verder uitzoeken, Bergman vond ik qua prijzen zo hoog, dus die kan altijd nog.

fijn dat hier zo meegedacht wordt, het is in mn hoofd een grote wedstrijd van wikken en wegen.

Goed dat je zelf die beslissing neemt en je man je bij zal staan.

Vind zowiezo dat je altijd moet doen wat jezelf belangrijk vind....wat andere ervan vinden...poep eraan toch!!

Ik ben ook rond aan het neuzen omdat ik nu al niet kan wachten.....moet helaas nog n jaartje geduld hebben... maar ze zijn duur genoeg dus enige tijd nqdenken over wat je precies wilt en een aantal consulten zijm ook belangrijk.

Ik was zelf aan t kijken naar accz en velthuis.

Wel positief dat accz aanbevolen wordt.

Veel plezier met rondneuzen....ik ben ook nog nieuw hier dus aan mijn advies heb je niet zoveel!....haha

• 2 weeks later...

hallo dames,

Wat een verslavend forum is dit, ik blijf maar lezen :42:

Ik heb goed bericht de verzekering gaat een gedeelte van de bwc vergoeden ze betalen max € 2500,-mee, maar wat fijn!

Vorige week ben ik op consult geweest bij de ACCZ kliniek en dat voelde de goed, het is de vraag of mijn buik via een "gewone"grote buikwandcorrectie kan of dat het een fleur de lis gaat worden.

Dat laatste is niet mijn wens ivm het ontsierende verticale litteken, stof tot nadenken.

De borsten daarentegen was snel gedaan was een makkie volgens de dokter, alleen de hoeveelheid cc vond ik nogal royaal klinken, silimed 465 cc ivm mijn brede borstvolume.

Al met al een prettig gesprek.

In maart heb ik ook nog een gesprek aangevraagd bij de Velthuis kliniek en ga ik op advies van de HA ook naar het ziekenhuis hier in de buurt ,daar zit een esthetisch centrum bij in naar het schijnt.

Tot die tijd blijf ik hier meelezen en leren, gaat de tijd wat sneller hoop ik, want nu ik tijdens het "passen"heb gezien hoe mooi het kan worden, is het nog langgggggg wachten. :lazy2:

• 4 months later...

Laat je je nu ook helpen bij het accz kliniek? Grappig ik kom uit Groningen ( sinds kort niet meer) maar wist niet eens dat die er was. Ben er wel bij Bergman op bezoek geweest.

Maar dan wordt je in Heereveen geopereerd, en aangezien ik nu dichter bij Rotterdam woon is dat gewoon te ver. Maar we waren voor de beste gegaan ( ons gevoel dan).

Heb jij al een precieze datum?

• 5 months later...

Goede morgen,

Afgelopen di ben ik dan eindelijk verlost van mn ruime velletje.

Een buikwandcorrectie inc reven buikspieren+navelverplaatsing +bv dual plane.

De ingreep is in 3,5 uur gedaan en is goed verlopen.

Wel een paar extra nachten opname ivm benauwdheid door de borstvergroting en vocht.

Inmiddels lekker thuis en elke dag gaat beter.

Wel begin ik flink blauw te worden onder de oksels en heb ik hele gespannen borsten.

Qua buik ziet alles er rustig uit enkel de navel blijft wat 'viezig.

Mede dankzij het meelezen hier ben ik een stuk geruster de ingreep aangegaan.

Ik zal proberen mijn herstel wat met jullie te delen, vond jullie ervaringen en resultaten ook een opsteker.

Liefs

Update 13 dagen na P.O:

Het gaat heel goed qua herstel., controle afgelopen vrijdag en voor t eerst de littekens gezien.

Ziet er netjes uit tot dusver, maar ik moet geduld hebben voor het uiteindelijke resultaat.

Wel veel vocht in de buik, maar dat moet slinken.

Mijn borsten veranderen met de dag en ben ik heel blij mee, de littekens zijn rustig en geen korsten.

Ik weet alleen niet of ik al iets moet gaan smeren? Wat is jullie advies en wat is het beste?

In mn galerij staan af en toe wat foto's, zo is het verschil wel goed te zien.

Groetjes

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.