Ga naar inhoud

borstverkleining


Aanbevolen berichten

hoi ik ben bianca

ik wil al een hele lange tijd mijn borsten laten verkleinen.

ik heb 80g en wil denk ik naar een d cup wil.

nu wil ik mij een beetje gaan orienteren welke kliniek en welke dokter goed is in borstverkleiningen.

dus ik zou graag van jullie willen weten waar en welke dokter jullie hebben gehad?

groetjes bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

ik heb in november een bvk gehad. Heel blij mee. Ik ben in het Vlietland geweest bij dr Lommen. hij opereert ook in Bilthoen bij de bergmankliniek.

hou er rekening mee dat als je brede borsten hebt, je cup waarschijnlijk niet veel kleiner wordt. Ik ben van een 75G naar een 75E gegaan en er is een pond per borst afgehaald.

Dat had ik me niet gerealiseerd. Maar het feit dat ze niet meer uit mijn bh komen rollen, maar er zonder bh net zo uit zien als met, dat maakt veel goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Ik heb zelf geen ervaring met een verkleining, maar er zijn hier ook genoeg meiden die dat wel hebben ;)

Ik zou verschilde pc's bezoeken om zoveel mogelijk info te krijgen. Niet iedere pc zal dezelfde ideeen hebben.

Er zullen vast nog meer meiden reageren die jou zijn voor gegaan met verkleinen.

Veel leesplezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik heb 20-3 een borstvekleining gehad in de Bergman Clinics te Bilthoven door Dr.SM.Maas .

Ben heel tevereden over het resultaat , een verslag topic heb ik gemaakt .

Ben van een F cup naar denk ik een C cup gegaan . :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Bianca,

Ik krijg zelf deze zomer een BVK door dokter Braam in de Haaglanden kliniek. Zij staat heel goed aangeschreven.

Werkt ook in het Hagaziekenhuis, maar heeft daar een hele lange wachttijd.

Verder ken ik ook iemand die net als Duikbuuf door dokter Lommen is geopereerd. Zij was erg tevreden over hem.

In welke omgeving zoek je een PC?

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.