Ga naar inhoud

eerste consult gehad bij Dr De Meyere


eeuwige_twijfelaar

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik ben nieuw hier op het forum en had onlangs mijn eerste consult bij Dr De Meyere. Ik had meteen een heel goed gevoel bij deze dokter, maar zit toch nog met een aantal vragen...

Ik had vernomen dat de richtprijs voor een borstvergroting rond de 4000 euro lag. Bij Dr De Meyere is de prijs 3000 euro.. Ik vraag me dan af hoe het komt dat hij dit aan zoveel minder kan doen, is het dan wel evengoed gedaan als bij andere dokters? Want voor zo een belangrijke ingreep heb ik het er voor over om meer te betalen, maar dat ik dan zeker ben dat het op de beste manier gedaan wordt.

Zijn er mensen op het forum die door hem geopereerd zijn en waarvan ik eens foto's zou mogen zien aub?

Alvast bedankt!

Vele groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Welkom op t forum.

Genoeg dames hier die door hem zijn geholpen. (Waaronder ik, je kan me albums zo inzien/topic lezen)

Wrm hij goedkoper is, omdat de privéklinieken in België niet aan publiciteit doen. Tevens zijn de panden goedkoper in België dan in Nederland.

Wat was zijn advies wat betreft je Boobs?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!

Hier nog een iemand met Bruno boobies ;)

Ik denk dat 3000 wel een beetje gemiddeld is.

Ik vond/vind het een fijne en goede chirurg en zou als ik het over moest doen zeker weer naar hem toe gaan.

Het is wel altijd aan te raden om meerdere consulten te doen zodat je gewoon ook dingen hoort van andere pc's

Iedere pc heeft echt zij n eigen ideeen en voorkeuren van plaatsen.

Heel belangrijk dat je je veilig en vertrouwd voelt bij je pc.

Succes ermee en veel leesplezier :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties!

Na de uitleg van de dokter over de ronde mentor prothese en de anatomische van Allerghan, ging ik er vanuit dat mijn borsten te klein zouden zijn voor de ronde prothesen (heb een A cup), toch was de dokter ervan overtuigd dat de ronde goed zijn voor mij. Ik heb nu een beetje schrik dat die randen na verloop van tijd zichtbaar en/of voelbaar zouden zijn, kan dit? Zou ik toch niet beter zijn met prothesen achter de spier? Het nadeel is dan wel dat ze waarschijnlijk verder uit elkaar gaan staan, niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Als je pc zegt dat het voor de spier kan zou ik er zeker niet voor kiezen om het achter de spier te plaatsen.. Het is zonde om in een goede spier te snijden als het niet nodig is....

Het klopt inderdaad dat als je toch besluit ze achter de spier te plaatsen dat ze iets verder uit elkaar gaan staan.. je spier drukken de protheses iets naar de zijkant.. Dat is bij de een meer als bij de ander...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.