Jump to content

babyjoy : 20 februari 2014 : Dr. Visser : Wellness Kliniek

Guest Babyjoy

Recommended Posts

Guest Babyjoy

Hallo allemaal!

Ik ben joy, kom uit limburg en over precies een weekje ga ik eindelijk mijn grote droom vervullen.

Namelijk een borstvergroting.

Samen met Dr. Visser besloten dat ik aan de linkerkant 325cc krijg en rechts 350 cc ivm met mijn ongelijke borsten. Zelf heb ik nu een b cup, ik hoop dat ik een kleine D cup krijg. Het wordt half voor en half achter de spier geplaatst.

Ik ben erg zenuwachtig voor deze operatie omdat ik niet zo goed weet wat ik kan verwachten ook qua pijn enzo. Is er iemand die tips heeft of bepaalde dingen die je echt niet moet doen?

Dan hoor ik die graag:)

Spannend!!!

Guest cindytje1985

Welkom op het forum!!

Ik heb je topic titel een beetje aangepast zodat je er helemaal bij hoort.. Ook zal ik je topic verplaatsen naar de operatie verslagen zodat je hier ook je verslagje kan schrijven als je geopereerd bent!!

Tips over wat je vooral niet moet doen: druk maken over wat je kan verwachten :P haha... Nee het valt echt wel mee!! Je hoort hier ook veel meiden zeggen, als ik dit had geweten had ik het zoveel eerder willen doen!!

Guest Babyjoy

Hè meis! Moet je donderdag de 20e?!

Ik namelijk ook door dr Visser!!

X

Ik ook!! Weet ook nog niet hoelaat.. Hoop niet als laatste haha

..Spannend!!

Guest Babyjoy

Welkom op het forum!!

Ik heb je topic titel een beetje aangepast zodat je er helemaal bij hoort.. Ook zal ik je topic verplaatsen naar de operatie verslagen zodat je hier ook je verslagje kan schrijven als je geopereerd bent!!

Tips over wat je vooral niet moet doen: druk maken over wat je kan verwachten :P haha... Nee het valt echt wel mee!! Je hoort hier ook veel meiden zeggen, als ik dit had geweten had ik het zoveel eerder willen doen!!

Hartstikke bedankt!

Ik zal jullie up to date houden de dag zelf en de dagen erna, zal jullie support wel kunnen gebruiken denk ik!

Xx

Guest Babyjoy
Haha!! Zeker spannend. Ben ook echt wel zenuwachtig!

We zullen elkaar vast

Dat denk ik ook wel haha!

Ik zal je wat laten weten als ik weet hoelaat ik moet!

Laatste week met een B cupje voor mij! Haha

Komt goed meiden!! Ben ook door haar geopereeerd, erg tevreden hoor. Heb foto's hier staan, echter nu ziet het er heel anders (lees: natuurlijker) uit!! Geen pijn ook, ben na 2 dagen gestopt met pijnstillers!! Succes don't worry!

Guest Babyjoy

Jaa!! Kan ook niet wachten... Ben benieuwd inderdaad naar de tijden en hoeveel ze er dan die dag doet ;-)

Jij hoeft maar een klein stukje te rijden toch? Ik kom uit Dordrecht dus is wel 2uurtjes rijden haha!

Dat is idd wat langer rijden, wat vervelend..

Ik word met de dag zenuwachtiger, zo erg dat als ik er aan denk al zweet handjes krijg haha. Het word me wat..

Ben blij als alles achter de rug is..haha

Guest Babyjoy

Komt goed meiden!! Ben ook door haar geopereeerd, erg tevreden hoor. Heb foto's hier staan, echter nu ziet het er heel anders (lees: natuurlijker) uit!! Geen pijn ook, ben na 2 dagen gestopt met pijnstillers!! Succes don't worry!

Dus jij vond het allemaal wel meevallen? Voor hoeveel dagen krijg je pijnstillers mee dan?

Zenuwachtig!! Haha

Guest Babyjoy

Welkom op het forum!!

Je bent al lekker snel aan de beurt meid!

Het is allemaal heel spannend, maar voor je het weet heb je je boobs al ;)

Ja echt snel, 2 weken geleden consult en nu donderdag al onder het mes.

Ben vooral benieuwd hoe ik ga reageren als ik wakker wordt.

Jaaa heb ik ook , slaaap ook niet echt goed meer haha!! En zit al heel de tijd op mn telefoon te kijken of de tijd al bekent is haha... indd blij als het donderdag is., dan denken we hebben we ons hier om zo druk gemaakt hihi

Guest Babyjoy

Jaaa heb ik ook , slaaap ook niet echt goed meer haha!! En zit al heel de tijd op mn telefoon te kijken of de tijd al bekent is haha... indd blij als het donderdag is., dan denken we hebben we ons hier om zo druk gemaakt hihi

Ik hoop het inderdaad dat we zo erover denken.. Slaap ook niet goed meer inderdaad. Haha pfff

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.