Ga naar inhoud

promotie BV bij Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

Na heel wat twijfel staat het voor mij vast dat er een BV komt. Wanneer weet ik nog niet precies, hangt sterk van de financiën af.

Dan snuffel je rond en ontdek je dat er momenteel in de Wellnesskliniek een serieuze promotie is op borstvergrotingen...

Dit is te vinden op hun site:

Borstvergroting Wellness Kliniek België: Uw nummer één keuze!

NIEUW ! Kleine incisie = Klein litteken! +/- 3 cm

Borstvergroting met Monobloc borstimplantaten: Tarief 3400 EURO: Deze maand 2.395 EURO !

Tijdelijk tarief borstvergroting inclusief prothesen: Monobloc ® Silicone Soft One van 200 cc tot 500 cc.
Tarief geldig tot 28/02/2014.

De Wellnesskliniek ligt niet meteen in mijn buurt, maar voor een besparing van € 1 000 wil ik wel een ommetje maken!
Ik was van plan om bij Dr. Demeyere te gaan, maar deze optie wil ik ook wel bekijken. Het zou misschien allemaal wat sneller kunnen gaan :-D

Graag ervaringen met deze kliniek en/of dit soort prothesen...

(nu 75 A, wil graag naar volle 75 B of zelfs C)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ik ben ook in de Welness geopereerd door dr visser, heel tevreden van dokter en kliniek! Maar deze actie weet ik al meer dan een jaar lopen wordt steeds weer verlengd! Financieel heb ik er ook wel opgelet en mooie borsten voor minder geld is altijd leuker he :)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dreamertje,

Ik word volgende week geopereerd in de Wellnesskliniek door dokter Verdonck.
Was zeer tevreden over het consult en heb dan ook meteen een afspraak gemaakt.

Heb hier op het forum ook al hele mooie borsten voorbij zien komen van Verdonck.

De promotie is er al een tijdje en ik denk dat deze ook maandelijks verlengd wordt.

Groetjes

Nath

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is geen promotie haha..

Ze schrijven al jaren op hun website dat het een promotie is, maar het is gewoon hun prijs...

Ze gebruiken alleen maar Monobloc implantaten, en denk dat ze daarom een goede prijs kunnen bieden.. Ten eerste groot inkopen = lagere inkoopprijs

en ten tweede zijn Monoblocs niet de duurste implantaten..

Dus laat je niet wijs maken dat je voor een bepaalde datum moet kiezen, want ze promoten al jaren dat ze een aanbieding hebben :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reactie! Ik ben ook nog maar eventjes aan't rondneuzen hé... nog een groentje op dat vlak :68:

Best_Boobie: jij ging ook bij Dr. Demeyere hé, werkt hij ook met deze prothesen?

Als de kwaliteit hetzelfde zou zijn, vind ik een ritje naar de Wellnesskliniek wel z'n geld waard!

Ik ga mij toch nog wat verder verdiepen hierin. Ik wil natuurlijk niet blindelings het goedkoopste nemen, want god weet waar kom ik dan uit!

Maar anderzijds: als de prijs lager is, kan het misschien toch sneller dan verwacht :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Dreamertje,

Op 28 februari 2014 stijgt de prijs van de aanbieding voor een borstvergroting in de Wellness Kliniek van € 2.395 naar € 2.595.

Dit wilt zeggen dat iedereen die nog reserveert voor 28 februari (= online reservatiedocument invullen en een voorschot overmaken van € 500) nog een borstvergroting kan laten uitvoeren aan €2.395 in de maand maart, april en mei. :)

Naast deze aanbieding investeert de Wellness Kliniek ook steeds in een kwalitatieve dienstverlening. Zo hebben ze o.a. ISO certificaten en werden ze bekroont voor hun customer service door What Clinic.

Nog veel succes met je zoektocht! :1:

Groetjes Lady S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hi Dreamertje,

Op 28 februari 2014 stijgt de prijs van de aanbieding voor een borstvergroting in de Wellness Kliniek van € 2.395 naar € 2.595.

Dit wilt zeggen dat iedereen die nog reserveert voor 28 februari (= online reservatiedocument invullen en een voorschot overmaken van € 500) nog een borstvergroting kan laten uitvoeren aan €2.395 in de maand maart, april en mei. :)

Naast deze aanbieding investeert de Wellness Kliniek ook steeds in een kwalitatieve dienstverlening. Zo hebben ze o.a. ISO certificaten en werden ze bekroont voor hun customer service door What Clinic.

Nog veel succes met je zoektocht! :1:

Groetjes Lady S

ja dat staat er iedere keer op de site van de welness kliniek ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben maandag geopereerd in de welness kliniek door dr verdonck en ik ben heeeeeel tevreden !!!! heb hem voor de operatie nog kunnen spreken of alles nog hetzelfde was en erna is hij ook zelf nog komen kijken of alles inorde was en gisteren wou ik iets vragen het was 8u avonds en hij pakte op en helpte mij zeer vriendelijk verder... ik ben echt een meer dan tevreden klant!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blij dat te horen itsonlyjustme! Ik had nochtans zowat mijn twijfels bij de Wellnesskliniek aangezien sommigen niet zo blij zijn met de nazorg...

Op de website kun je online 'persoonlijk' advies vragen. Ik dacht: waarom niet?

Mijn hele riemram dan maar neergeschreven, foto's toegevoegd en zo verder en wachten op antwoord. Dat kon 3 tot 5 dagen duren.

Vandaag kreeg ik een mail terug. Het was een standaardmail volgens mij waarin gewoon mijn naam werd aangepast. Alle info die er in stond, las ik al op hun website zelf...

Hierin was ik wel wat ontgoocheld. Er was helemaal niets in te vinden dat een antwoord gaf op mijn persoonlijke vragen.

Welke prothesen kreeg je? Zijn het die monobloc silicone softone? En hoe werden ze geplaatst?

Hoe voel je je nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, als je al denkt van raar dit zou ik het niet doen!! Er zijn zoveel andere PC's waar je nog heen kan die niet persee veel duurder zijn.. Ik hoorde dat dokter Nino heel goed is, misschien kan je daar even op consult gaan. Zelf ben ik ontzettend mega tevreden over dokter Rooijens van de Bergman kliniek. Ik zou lekker verder gaan kijken! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik ben 6 maanden geleden geholpen geweest door de Verdonck in de wellness kliniek. SUPER tevreden.

Wat nazorg betreft, zelf heb ik geen problemen gehad ,dus ook geen nazorg nodig gehad.

Ik ben wel enkele keren opgebeld geweest met de vraag of alles goed ging met mij.

Ik vond dat super vriendelijk. Zelfs vorige week nog kreeg ik telefoon van de wellness. Waarschijnlijk omdat het 6 maanden was. Maar ze doen het toch hé

Grts Els

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Dreamertje,

Op 28 februari 2014 stijgt de prijs van de aanbieding voor een borstvergroting in de Wellness Kliniek van € 2.395 naar € 2.595.

Dit wilt zeggen dat iedereen die nog reserveert voor 28 februari (= online reservatiedocument invullen en een voorschot overmaken van € 500) nog een borstvergroting kan laten uitvoeren aan €2.395 in de maand maart, april en mei. :)

Naast deze aanbieding investeert de Wellness Kliniek ook steeds in een kwalitatieve dienstverlening. Zo hebben ze o.a. ISO certificaten en werden ze bekroont voor hun customer service door What Clinic.

Nog veel succes met je zoektocht! :1:

Groetjes Lady S

Zit er hier iemand van Wellnesskliniek ff mee te promoten???? :45:

Het moet niet gekker worden...

Zomaar uit het niets duikt Lady S op.. stelt zich niet even netjes voor, maar hoppaaa, gooit er meteen even wat reclame op..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best_boobie, heb je mijn prive berichtje al gelezen? Xx

Nee, ik ben hier niet vaak meer en heb geen catalogussen tot mijn beschikking (slechte wifi, alleen in openbare gelegenheid... dus niet bepaald de uitgelezen kans om uitgebreid te gaan uitzoeken en uren te 'borstenforummen'

Kan dus helaas ook niet al mijn pb's meer lezen, hoe jammer ik dat ook vind.

Misschien van de zomer weer.....

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht eerst ook: oooooooh shit ben nog maar zeventien, ik ga op mn achttiende niet meer kunnen genieten van deze actie maar kennelijk loopt deze actie al jaren :P anyway, ik heb goedkope boobs en ze zien er mooi uit! Super content dus :-) je kan altijd men foto's bekijken, x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.