Ga naar inhoud

Ervaring dr Lauwers en AZM?


Stevie

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar iemand die ervaring heeft met Drs. T.M.A.S Lauwers. Hij werkt bij AZM, Valkenhorst kliniek en St Trudo.

Ik krijg binnenkort een borstlift met verkleining aan een kant (asymetrische borsten) en heb geen idee hoe ik een plastische chirug moet kiezen........ik heb een consult al gehad met dr Lauwers en heeft een goede gevoel maar kan heel wenig info vinden behalve waar hij werkt.

Hij stelt voor om de operatie te doen met de sleutelgatmethode.......klinkt wel de goede optie maar hoe moet je dat ook weten!!

Help!!

Stevie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Stevie,

Welkom op het forum!

Ik heb geen ervaring met deze arts of kliniek.

Heb je de zoekbalk al geprobeerd? Misschien dat je dan nog wat tegen komen.

Hij zit rechts boven op de pagina. Mocht je hem niet zien da zou je links onder je thema kunnen veranderen in unlimited.

Veel plezier op het forum!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hallo Stevie.

Heb je uiteindelijk jouw ingreep bij Dr. Lauwers laten doen? Ik heb enkele consultaties bij hem achter de rug voor een borstverkleining maar voel mij er nog wat onzeker bij omdat ik niemand ken die (een positieve) ervaring heeft met deze arts. Hopelijk heb jij intussen een positieve ervaring achter de rug? Nuja, een borstverkleining en borstvergroting zijn nog wel verschillende dingen natuurlijk...

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Dag Stevie en Babouche!