Ga naar inhoud

borstvergroting voor zwangerschap


snoepie1984

Aanbevolen berichten

eigen verantwoording! je borsten kunnen wel veranderen na je zwangerschap..

als je je verstand gebruikt dat je beter kunt wachten maar ik snap helemaal dat het wel lang genoeg heeft geduurd!

kon zelf ook niet wachten tot daarna en mocht het echt lelijk worden laat ik t wel weer fiksen!

denk wel dat het bij mij iets langer dan een jaar zal gaan duren..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het advies is om niet binnen een jaar na je borstvergroting zwanger te raken.

Ik begrijp dat het heel lastig is om te wachten als je iets heel erg graag wil, maar als je weet dat je al heel snel een kindje wil dan zou ik je toch aanraden om te wachten met je borstvergroting. Door invloed van hormonen en ook zullen je borsten groeien veranderen ze en je weet nooit hoe ze er weer van terug komen.

Borsten veranderen altijd wel wat na een zwangerschap. Bij de 1 is het bijna niet te zien en bij de ander zijn de borsten niet meer te herkennen(bij wijze van).

Het is dus wel een risico dat je neemt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier bewust gewacht ná de kinderen. En maar goed ook,... ik was al niet tevreden met mijn kleine borsten vor de zwangerschappen, maar nu zijn het helemaal futloze platte tasjes geworden!

ik zou echt wachten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens Dr Plovier, maakt dit niets uit.

Ik heb nog een kinderwens of 2.....heb er al 1tje. maar ik krijg donderdag mijn vergroting. Als ik moet wachten tot na alles en dan tot de kids zelfstandig genoeg zijn, daar gaan teveel jaren overheen en dan hoeft t niet meer voor mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet natuurlijk niet wachten, maar het is zo dat je borsten gewoon kunnen veranderen en dat zou hij ook moeten weten denk ik?

Ik heb 3 zwangerschappen gehad en het werd bij mij iedere zwangerschap erger. Nou ja tijdens de zwangerschap zag het er goed uit het was meer erna ;)

Je kon bij mij ook duidelijk zien welke borst de voorkeur had bij ze met voeden hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor jullie reacties. . Het is idd e goed idee om toch e jaar te wachten met zwanger te worden. Zodat alles e beetje stabiel is. Vandaag nog even met mijn moeder er over gepraat en ze zij ook dat ik niet moest wachten. . Anders komt het er niet meer van en ik voel dat ik er klaar voor ben. Het is vooral die zomers die zo lastig zijn zonder gevulde bikini.. ik kan zelf geen vrouwen verdragen dan die te diep gedecolteerd zijn.. enkel doordat ik dat niet heb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker omdat je zo kort in de toekomst zwanger wilt worden zou ik het niet doen!

Ik had mijn bv al 5 jaar voor ik zwanger werd en nu na mijn 2 e keer borstvoeding waren ze echt aan vervanging toe!!! Het zou zonde zijn al dat na 2 jaar al het geval is he...x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.