candice1990 Posted February 10, 2014 Share Posted February 10, 2014 Hello ik vroeg me af of iemand dit ook herkent... ik ben na 2,5 week pijn vrij en na 3 weken ben ik weer aan het werk. Ik heb echt heel erg spierpijn bij mijn linker borst ongeveer bij mijn oksel tijdens het werk. Soms als ik niets doe krijg ik spontaan steken op hetzelfde plek.. Het is super vervelend gevoel tijdens het werk want ik doe al ontzettend rustig aan :/ Is dit overbelasting of gewoon een normaal reactie en moet ik ff doorbijten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black schorpioen Posted February 10, 2014 Share Posted February 10, 2014 Zeker rustig aan doen.is nog allemaal heel gevoelig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
candice1990 Posted February 10, 2014 Author Share Posted February 10, 2014 Nou ik vind juist zo raar dat het goed gaat de hele week en als ik 1 dag werk krijg ik een soort van spierpijn... ik moet deze week werken, dus ik hoop dat aankomende week niet erger word Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted February 10, 2014 Share Posted February 10, 2014 Dat is een teken dat je nog niet klaar bent voor het werk wat je doet.. Dus dat is zeker overbelasting wat je voelt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
candice1990 Posted February 11, 2014 Author Share Posted February 11, 2014 Ja maar ik krijg ook spontaan steken als ik stil zit op hetzelfde pelk. Ook voordat ik met werk begon.. ik ga weer proberen vandaag en probeer meer met rechts te werken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 11, 2014 Share Posted February 11, 2014 Ik denk ook dat je al te veel doet meid.Die steken zijn heel normaal ook als je gewoon zit. Alles is nog aan het genezen natuurlijk. Je litteken is nu dicht, maar vanbinnen moet er ook nog het 1 en ander gebeuren qua genezing en dat duurt toch echt wel even.Het kan wel een jaar duren voor alles helemaal goed is. Ik ben nu 4.5 maand po en ik heb ook steken soms ook heel pijnlijk. Dit is omdat ook mijn zenuwen weer aan het herstellen zijn. Ik merkt dat ik ook weer heel langzaam wat meer gevoel ga terug krijgen in mijn huid Link to comment Share on other sites More sharing options...
candice1990 Posted February 11, 2014 Author Share Posted February 11, 2014 Oke dankje voor je reactie. Ik heb gewoon hetzelfde als gisteren gedaan vandaag en ik had nergens last van. Ik denk omdat gisteren mijn eerste dag was na 3 weken... Dus het gaat goed gelukkig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.