Ga naar inhoud

Borstvergroting in de zomer


Luxuryboobs

Aanbevolen berichten

Hoi hoi iedereen :)

Ik zou dit jaar liefst nog een borstvergroting willen laten, doen, alleen ik ga wss pas het geld hebben net voor de zomervakantie.

Waaraan ik aan het twijfelen ben, of ik het in de zomervakantie zou laten doen, of in de winter,

Misschien is het verstandiger in de winter, maar ik wil het zo graag zsm laten doen omdat ik het echt graag wil haha,

en ik zit nog op school en wil mijn school er niet onder laten lijden, dus het moet onder een vakantie,

Zijn er hier personen die in de zomer een borstvergroting hebben laten doen en hier ervaring mee hebben ?

slecht of goed ? met al die warmte enzo,

xx Mella

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn eerste bv heb ik in de zomer laten doen en dat is toch knap lastig, want terwijl iedereen richting het strand gaat, moet jij nog ff 6 wkn dag en nacht die suffe sportbeha dragen. Als je incisies niet goed genezen zijn zou ik ook zeker het water niet in gaan.

Ik ging van helemaal niets naar een 70c , dat moest natuurlijk allemaal nog soepel worden, zakken en zo, dus ik voelde me ook nog niet helemaal zeker in mijn bikini.

Veel frustraties, juist vanuit het enthousiasme eindelijk het strand op te kunnen met mijn nieuwe figuur.

Nu ben ik 2 wkn PO na mijn wissel en heb alle tijd om alles lekker op zijn plek te laten vallen voordat het bikini seizoen weer begint. ....of misschien ben ik nu gewoon ouder en rustiger geworden :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk zelf dat in de zomer inderdaad niet heel handig zal zijn.

We gaan er vanuit dat het natuurlijk heerlijk warm zal zijn en dan zit jij met je sportbh 6 weken lang. Je kan niet zwemmen want dat mag sowieso niet met je armen. Ik denk dat je er niet vrolijk van wordt want je bent denk ik juist in de zomer voor je gevoel meer je vrijheid kwijt omdat je nog moet herstellen.

Ik zou het dus of echt ruim van te voren doen of toch even wachten om het na de zomer te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik zou het ook echt niet in de zomer doen! Het herstel is toch voor veel mensen best heftig en als het dan erg warm is helpt dat niet mee! Ik zou het lekker in de winter doen, wat de meiden ook al zeiden kan kan je qua kleding ook veel meer! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn eerste operatie ook in de zomer laten doen. Ik moet eerlijk zeggen dat het mij niets uitmaakte. Mijn wissel was in de winter. Kwam allebei toevallig zo uit en was ook geen bewuste keuze verder. Ik heb het in de zomer niet als vervelend ervaren. Nu hadden we toen ook geen warme zomer en was het allemaal niet zo'n punt. Ik geef ook niks om strand en zwemmen dus dat scheelt ook. Als je echt perse naar het strand wil en wilt zwemmen dan zou ik het na de zomer laten doen, je moet er toch wel vanuit gaan dat je 6 weken niet kan zwemmen en je kan natuurlijk wel naar het strand, maar dan met sportbh en truitje erover :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik laat mij ook in de zomer opereren. Eind juli waarschijnlijk. Snap dat het qua timing niet ideaal is maar mijn man heeft dan 4 weken vakantie en ik ook. Ik heb 2 kleine kinderen dus ja, zie geen andere keus.

Zovaak is het toch geen zwemweer in Nederland en in huis is het hier altijd koel :) Kan dus best denk ik.

Weet alleen niet of ze ook katoenen sportbh''s hebben of alleen synthetische? Want dat maakt denk ik wel uit ivm zweten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik laat mij ook in de zomer opereren. Eind juli waarschijnlijk. Snap dat het qua timing niet ideaal is maar mijn man heeft dan 4 weken vakantie en ik ook. Ik heb 2 kleine kinderen dus ja, zie geen andere keus.

Zovaak is het toch geen zwemweer in Nederland en in huis is het hier altijd koel :) Kan dus best denk ik.

Weet alleen niet of ze ook katoenen sportbh''s hebben of alleen synthetische? Want dat maakt denk ik wel uit ivm zweten

Volgens mij is de heavy sportbh van de HEMA van katoen! Wou hem zelf ook halen maar hij was overal waar ik kwam uitverkocht. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het aan het einde van de zomervakantie laten doen, het was niet fantastisch maar ook ivm een opleiding was het geen optie om het op een ander moment te laten doen.

Het was balen dat ik een stukje van het warme weer heb moeten missen, maar het was me de volle 100% waard. In de volgende zomervakantie heeft het een jaar de tijd gehad om te genezen, ik kan met mn littekens de zon in. Bovendien ben ik dan aan het nieuwe formaat gewend.

Het is lastig, maar je moet doen wat voor jezelf het beste voelt. Ik had wel maar 12 dagen om te herstellen en toen moest ik naar school, het was wel pittig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd het lijkt me het wel waard, en in de grote vakantie heb ik wel genoeg tijd om te genezen, op dat moment zal ik wel denken, waarom heb ik het nu gedaan, maar uiteindelijk ga ik toch blij zijn,

Ik heb eigenlijk nog een vraagje, als ik pas in juli augustus zou willen geopereerd worden,

zou het dan stom zijn om binnekort al een consultatie te maken ? of zou ik nog even wachten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.