Ga naar inhoud

Borstvergroting achter / onder de spier foto's ouder dan 5 jaar


Jennifer01

Aanbevolen berichten

Hoi

Ik ben van plan om mijn borst te laten vergroten en te liften.

Nu ben ik benieuwd of dat iemand foto's heeft die het al minimaal 5 jaar geleden heeft laten doen. Het liefst zelfs 10 jaar geleden.

Ik las namelijk het volgende:

Bij de meeste vrouwen gaan borsten in de loop der jaren meer hangen. De prothese daalt echter niet mee, waardoor je een kleine kans hebt op een 'dubbele' borst.

Nu ben ik benieuwd hoe de resultaten eruit zien na zo'n lange periode, omdat je vaak foto's ziet van borstvergrotingen die max. 2 jaar oud zijn. Of wellicht iemand die zijn ervaring met mij wil delen.

Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen.

Groetjes,

Jennifer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, ik heb in 2003 een bv dual plane gehad en in 2010 bevallen en 10 maanden borstvoeding gegeven, ik ben toen van een 70c naar een 70E gegaan. Toen ik stopte met de borstvoeding heb ik amper verschil gemerkt, mijn huid is weer netjes teruggeveerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar toch zeggen de meeste pc's dat je beter pas een borstvergroting kunt nemen als je verders geen kinderen meer wilt, het is een hele aanslag op je lijf en kan ook weer de oorzaak worden/ zijn van complicaties als kapselcontractie....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had 10 jaar geleden achter de spier. Ondertussen ook 2 kindjes en borstvoeding en mijn borsten waren nog de helft, dwz dat wat ik van mezelf had allemaal weg was... Maar mijn borstjes waren nog steeds mooi van vorm! Ik wilde ze alleen terug groter :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.