Jennifer01 Posted February 9, 2014 Share Posted February 9, 2014 Hoi allen, Na het bezoeken van verschillende klinieken en een ziekenhuis heb ik gekozen voor dr. Hofman van het Maasstad ziekenhuis. Gezien mijn borsten hangen na heel veel te zijn afgevallen, heb ik gekozen voor een lift en vergroting. Wie heeft ervaring of kent iemand met ervaring bij dr. Hofman? Ik zou graag foto's willen zien en jullie ervaring willen lezen? Vast bedankt voor jullie hulp! Vriendelijke groet, Jennifer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted February 10, 2014 Share Posted February 10, 2014 Hoi Jennifer, Ik zag dat je mij een pb had gestuurd, en ik ga daar zo snel mogelijk op antwoorden. gr Link to comment Share on other sites More sharing options...
PinkBoobie Posted February 10, 2014 Share Posted February 10, 2014 Ik heb even de zoekmachine gebruikt, Hofman en Maasstad ziekenhuis maar hieruit komen geen ervaringen of foto's rollen. Dus tenzij er iemand is die niet haar ervaring geplaatst heeft maar er wel geweest is.... zou je misschien even kunnen kijken of je nog ervaringen via andere websites kan vinden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jennifer01 Posted February 10, 2014 Author Share Posted February 10, 2014 Hoi!Bedankt voor je tips.Helaas al geprobeerd en heb in ieder geval van 1 persoon reactie via borstenforum.Ik heb in ieder geval gekeken of dat ie big geregistreerd is, etc. Ook een site gevonden met ervaringen van anderen en dat ze hem als een fijne pc ervaren op een paar na. Alleen ging het hier niet alleen om borsten, maar ook hand, ooglid, etc.Ik zal zelf wel na mijn behandeling hier mijn ervaring plaatsen zodat anderen er hopelijk ook baat bij hebben.Groetjes,Jennifer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.