Ga naar inhoud

Jennifer01 : 2014 : Dr. Hofman : Maasstad Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hoi allen,

Na het bezoeken van verschillende klinieken en een ziekenhuis heb ik gekozen voor dr. Hofman van het Maasstad ziekenhuis. Gezien mijn borsten hangen na heel veel te zijn afgevallen, heb ik gekozen voor een lift en vergroting.

Wie heeft ervaring of kent iemand met ervaring bij dr. Hofman? Ik zou graag foto's willen zien en jullie ervaring willen lezen?

Vast bedankt voor jullie hulp!

Vriendelijke groet,

Jennifer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even de zoekmachine gebruikt, Hofman en Maasstad ziekenhuis maar hieruit komen geen ervaringen of foto's rollen. Dus tenzij er iemand is die niet haar ervaring geplaatst heeft maar er wel geweest is.... zou je misschien even kunnen kijken of je nog ervaringen via andere websites kan vinden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Bedankt voor je tips.

Helaas al geprobeerd en heb in ieder geval van 1 persoon reactie via borstenforum.

Ik heb in ieder geval gekeken of dat ie big geregistreerd is, etc. Ook een site gevonden met ervaringen van anderen en dat ze hem als een fijne pc ervaren op een paar na. Alleen ging het hier niet alleen om borsten, maar ook hand, ooglid, etc.

Ik zal zelf wel na mijn behandeling hier mijn ervaring plaatsen zodat anderen er hopelijk ook baat bij hebben.

Groetjes,

Jennifer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.