Ga naar inhoud

Kapsel verwijderen of niet


Natje1977

Aanbevolen berichten

Hallo,ik heb inplantaten voor de spier al 5 jaar maar ik heb aan 1 borst kapselvorming en ik wil ze nu laten vervangen,ik ben bij dokter vangenechten geweest,lieve maar dure man en zegt dat het noodzakelijk is het kapsel te verwijderen,dan naar hoeyberchs gewees,is goedkoper maar zegt dat kapsel niet weg mag ....iemand raad want nu weet ik het ook niet meer:-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Heey,

Ik heb ook kapselvorming. De ene chirurg waar ik op consult geweest ben zei dat ze het kapsel zoveel weg mogelijk zou halen.

De chirurg waar ik binnenkort onder het mes ga zegt het hele kapsel te verwijderen.

Wat was de reden dat Hoeyberchs zegt dat het kapsel niet weg mag/kan?

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om iedere prothese komt een kapsel, maar bij sommige vrouwen word er een teveel aan kapsel gevormd,

Overmatige kapselvorming word vaak weggehaald als je er zelf heel veel last van hebt, je hebt het in 4 gradaties:

Baker 1: Normaal soepele borst met een natuurlijke vorm; Baker 1 kapselvorming treedt op bij alle patiënten met een borstvergroting.
Baker 2: Bij aftasten heeft de borst een vastere consistentie, de natuurlijke vorm is behouden.
Baker 3: Bij aftasten heeft de borst een vastere consistentie, de borst vertoont zichtbare vervorming.
Baker 4:
Duidelijk rondom vervorming van de borst.

Ik zou als ik jou was toch nog ergens anders gaan voor een second opinion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik neem aan dat je een her doet vanwege baker 3 of 4 dus dan lijkt het mij wel dat het kapsel verwijderd zal moeten worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.