Ga naar inhoud

Meb : april 2014 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

10 jaar geleden heb ik een BV laten uitvoeren. Inmiddels is het tijd voor een prothesewissel. Ik heb nooit klachten gehad, maar zou graag een maatje meer willen. Op dit (fijne) forum lees ik vaak de naam Dr. Nio. Echter, wanneer ik zoek op SLAZ of Parkkliniek en ik lees operatieverslagen kom ik toch verhalen tegen over loszittende protheses, en meiden die niet zo heel tevreden (lijken te) zijn.

Inmiddels heb ik mijn eerste consult gehad bij de veelbesproken dr. Nio. Inderdaad een aardige man, maar ERG gehaast. Ik heb zeer weinig informatie gekregen, hij kwam nogal onverschillig over. Juist in zijn privekliniek had ik verwacht dat hij de tijd zou nemen om me goed te informeren en mijn vragen te beantwoorden. Maar helaas vertrok ik met twijfels. Hij heeft me Eurosiliconen - 85% gevuld - 350 cc aangeraden. Ik had mijn lijstje met vragen dat ik op dit forum gevonden heb meegenomen maar ik kreeg een haastig, onverschillig antwoord op mijn vragen. Het voelde echt als een commerciële bedoeling daar. Ik vind het niet erg om meer te betalen (SLAZ is goedkoper), maar dan verwacht ik wel dat er tijd en aandacht genomen wordt voor mijn vragen en wensen.

Ik was echt een beetje teleurgesteld en begin nu echt te twijfelen.

Ik heb een afspraak gemaakt in begin mei. Wat ik heel graag zou willen weten is wie op dit forum is geopereerd door dr. Nio en of ik misschien wat fotootjes zou mogen zien. Wat zijn jullie ervaringen?

Verder heb ik niet echt een antwoord gekregen op wat nu precies het verschil is tussen Dual Plane en voor de spier, en of je die ribbels niet gaat zien bij 85% gevuld. Wat betekent high profil precies? Ik vind mijn borsten op dit moment best hoog zitten, zou ze graag wat lager willen. Heeft dat hier mee te maken?

Kan iemand mij misschien helpen?

Groetjes, Meb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi Meb!!

Welkom op het forum!! Ik ben zelf door dr. Nio geholpen en herken (gelukkig) het haastige gedoe niet echt... Ik ben overigens wel in het SLAZ geopereerd..

Bij twijfel zeg ik altijd niet doen, zo ook met je consult.. Waarom ga je in de tussentijd niet nog elders op gesprek om te kijken hoe dat ervaart..

Je doet er sowieso goed aan om meerdere consulten in te plannen om te kijken wat je mogelijkheden zijn..

high profile heeft te maken met de projectie van de prothese, dus in hoeverre hij naar voren komt..

Omdat jij ze dual plane geplaatst krijg zul je minder kans hebben op ribbels omdat de prothese aan de bovenkant achter de spier zit..

Het verschil tussen achter de spier, voor de spier en dual plane kun je op de volgende site lezen

http://www.gezondtotaal.nl/borstvergroting-boven-of-onder-de-spier-dual-plane/

Als ik jou zo hoor dan zou ik zeker nog een tweede consult met Nio inplannen om al je vragen te beantwoorden, zeker de vraag of het mogelijk is je borsten wat lager te plaatsen.. daar kunnen wij eigenlijk geen antwoord op geven..

Heel veel succes met het maken van je keuze!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meb,

Ik ben zelf bij Dr. Rooijens in de Bergmankliniek (Amsterdam) maar hij opereert in Naarden of Bilthoven geweest. Wat een fijne en geduldige man is dat! Hij heeft me alles super goed uitlegd (ik had ook een heel lijstje met vragen). Ook heeft hij bij mij hele mooie borsten gemaakt! Precies wat ik wilde en precies de goede maat! Ik ben zelfs nog 3 keer terug gegaan naar hem om te passen maar dat vond die helemaal prima! Hij zei ook ik heb liever dat je nog een paar keer komt met je vragen en om te passen dan dat je achteraf niet tevreden bent. Je betaalt wel meer bij Bergman dan bij SLAZ. Maar ik vond het het meer dan waard! succes en ik zou zeker even bij hem op consult gaan!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap precies wat jij bedoelt, ik kreeg tijdens mijn eerste consult ook erg weinig informatie was ook erg gehaast.

Ik ben wel door hem geopereerd maar vond dat toen ik weer bij hem moest komen omdat mijn drain los was geschoten niet erg aardig tegen mij was er erg van ontdaan.

Maar wat Cindytje ook al zegt als je gevoel niet lekker bij is zal ik bij meerdere klinieken gaan informeren naar een BV.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Meb,

Snap wat je zegt over gehaast, gevoel dat je een nr bent bij Nio, heb ik ook. Daarentegen ben ik wel overtuigd van zijn expertise. Ik vind optisch t resultaat erg mooi (500cc dual plane 85% gevuld) echter heb ik wel een losse prothese rechts en word ik kosteloos opnieuw geopereerd. Hoefde ik niet om te vragen, Nio zei: het moet perfect zijn.

Volg je gevoel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Meb,

Snap wat je zegt over gehaast, gevoel dat je een nr bent bij Nio, heb ik ook. Daarentegen ben ik wel overtuigd van zijn expertise. Ik vind optisch t resultaat erg mooi (500cc dual plane 85% gevuld) echter heb ik wel een losse prothese rechts en word ik kosteloos opnieuw geopereerd. Hoefde ik niet om te vragen, Nio zei: het moet perfect zijn.

Volg je gevoel!

Catlover hoe merk en voel je dat??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!

Er zijn inderdaad veel meiden door hem geholpen en hij maakt mooie boobs. Dat gehaaste heb ik inderdaad vaker gelezen, maar ik denk ook dat de druk soms misschien hoog ligt ofzo. Is natuurlijk nog steeds niet de bedoeling dan natuurlijk.

Ik zou ook andere consulten inplannen. Zo kun je ook de mening van andere pc's horen. Het is natuurlijk wel belangrijk dat je je op je gemak voelt bij je pc. Mocht je blijven twijfelen kun je altijd een 2e consult plannen bij hem. Succes verder en veel plezier op het forum!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meb,

Ik ben voor een wissel bij Nio terecht gekomen. Hij is misschien wat 'vlug' , maar niet onoplettend. Hij nam bij mij voldoende tijd voor mijn 'problematiek' ( naast kapselvorming ook te hoog geplaatste protheses en terugkerende ontstekingen) zowel tijdens het consult als tijdens de nazorg. Hij komt over als iemand bij wie het ' perfect moet zijn ' zoals catlover ook al zegt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer anders ook de Boerhaave Kliniek/Dokter van der Weij eens. Mijn eerste consult heb ik als zeer prettig ervaren. Hij nam ruim de tijd en kon al mijn vragen helder en duidelijk beantwoorden. Toen ik mijn betaling in orde ging maken bij de kliniek enkele weken later was er ruimte voor een tweede consult. Dat heb ik toen ook gedaan en nog wat vragen gesteld die me in de tussentijd te binnen waren geschoten. Werden ook allemaal beantwoord en hij nam weer de tijd. Als je je ergens niet goed bij voelt zal ik zeker even verder kijken. Daar zijn consults voor toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor al jullie reacties (wat super super fijn dit forum!). Ik ga zeker nog elders op consult. Al vind ik het erg moeilijk te kiezen waar. Dus daarom dank voor jullie tips, die zijn meer dan welkom!

Ik heb nu CUI protheses. Las dat dat van McGhan is, en daarover lees ik dan weer erg veel horrorverhalen.. Ik weet dat ik niet de enige ben met deze twijfels zoals ik hier kan lezen op dit forum. Nogmaals dank.

p.s. Losse prothese? Oei... en nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Dag allemaal,

Alweer bijna twee weken PO. Ik heb de eerste dagen heel veel last gehad van rechts. Deze is aanzienlijk groter. Dr. Nio vertelde dat dat door het vocht komt. Ik heb rustig aan gedaan (bed/liggen/weinig bewogen). Maar de rechterborst blijft groter (en heeft een andere stand, tepel wijst naar beneden). Ik zou graag weten of iemand dit ook gehad heeft? Help! Komt dit nog goed?

Drink heel veel groene thee, chiazaad etc. Heb ik nu meer kans op inkapseling?

Overigens erg te spreken over de Parkkliniek. Heel fijn personeel, behulpzaam en ben op de dag van de operatie heel goed verzorgd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook door Nio geholpen :-) ( voor de spier)

Bij mij was links groter, nu na bijna 6 weken is het al een stuk bijgetrokken.

Maar voor mijn BV had ik ook al iets verschil in borsten.

Het komt vast goed..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook dat je nog geduld moet hebben. Zelf ben ik niet bij Nio geweest, maar mijn protheses zitten ook voor de spier. Bij mij was heel goed te zien dat beide borsten echt hun eigen tempo hadden in het herstel. Geef het wat tijd om goed te herstellen. Er kan nog zoveel veranderen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.