Ga naar inhoud

claud-boobs : Dr. Hawinkels


Aanbevolen berichten

Hoi, ik heb maandag een eerste afspraak met Doktor Hawinkels. Zijn er meer mensen geopereerd door hem? Ik heb zelf nu ongeveer maat 75c maar ben niet tevreden, wil ze graag groter en voller. Ben zelf ongeveer 1.56 en weeg 50 kilo. Wat zou een mooie aantal cc's zijn voor me dacht zelf toch wel aan 450/500. Zou graag cup D/ liefste E krijgen. Ik hoor het graag..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Er zijn hier inderdaad meer meiden geopereerd door Dr. Hawinkels. Als je zijn naam even in de zoekbalk hier rechtsboven typt dan komen er vast wat operatieverslagen voorbij ;)

Succes met je consult maandag en veel leesplezier hier op het forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

Hoi ik heb jullie advies nodig...

Heb in februari 2014 een borstvergroting met 400cc mentor high profile cohesive1 gehad.

Nu krijg ik een hersteloperatie omdat mijn protheses zijn gezakt en ik daardoor een plooi heb.

Ik zou graag grotere willen, nu vertelt mijn pc dat hij maximaal 500cc erin krijgt omdat hij geen bredere protheses erin krijgt.

Ik ga hiermee 100cc vooruit en projectie gaat van 5,0 naar 5,3. Zou dit de moeite waard zijn of zou dit bijna niet opvallen en sonde van mijn geld zijn...?

Wie kan mij helpen, wie heeft nog meer een wissel gehad met 100cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ff je pb beantwoord, maar 0,3 cm projectie loont de moeite niet... Zeker omdat je prothese ook wat breder wordt... Dat heft mekaar op...

Ik kijk straks ff na of de 535 cc extra high profile wat voor je zou zijn, of de 590 ehp... Weet niet uit mijn hoofd hoe breed die zijn, maar dacht dat dat binnen jouw marge is.

Heb die dingen op de laptop staan, dus kom er vanavond op terug :)

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit/zat met hetzelfde probleem.. ik zou ook een herstel krijgen omdat ik veel rimpelvorming heb.. moest wel zelf de protheses betalen omdat ik gelijk groter wil gaan.. heb nu 375 cc en zou max 500cc krijgen.. en dan nog kijken of het past.. jah nog ff heb een second opinion bij een andere pc en die kon me wel 800 cc geven..

ik heb dus besloten om het niet door te laten gaan.. ik spaar liever door zodat ik wel de gewenste grootte krijg..

anders heb ik grote kans dat ik nog een 3e keer onder het mes wil omdat ik ze veels te klein vind.. tsjah hartstikke zonde natuurlijk!!

extra high wouden ze bij mij in ieder geval niet plaatsen, had er nog om gevraagd... want dan zou het te zwaar voor me spier zijn :blink::blink::blink: ..... kwam bij mij een beetje over van we gaan er niet teveel moeite voor doen...

maar goed ik weet niet wie jou pc is??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, heb het ff opgezocht, en je hebt mazzel ;)


Ik zou denken dat het moet passen als er voldoende rek in je huid zit.



De 535cc EHP zou kunnen, want die is maar 0,1 cm smaller dan je huidige prothese, dus dat zou eigenlijk (mijns inziens) geen probleem moeten geven. Ik zal de maten even opschrijven voor je.. Hoop dat Hawinkels er wat mee kan.. Of hij ook Extra High Profile zou willen plaatsen. Dan zou het wel zeker lonen!!!



535 cc is 12,1 cm breed met 6,3 cm projectie


590 cc is 12,6 cm breed met 6,5 cm projectie


650 cc is 13,0 cm breed met 6,6 cm projectie



In dit geval, als je de keuze zou hebben, zou ik waarschijnlijk kiezen voor de 590 cc omdat deze niet breder wordt in verhouding met de projectie tov van wat je nu hebt. Op deze manier krijg je vooral meer volume naar voren, en ook ietsje meer breedte.


Echter, hoe dit er in het echt uitziet bij jou, kan ik niet beoordelen. Dit zou mijn keuze zijn in mijn geval.


Misschien kun jij best wat meer breedte gebruiken, en dan is de 650 cc misschien wel weer een betere optie...



Succes!!



xx BB


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.