Ga naar inhoud

whiterose : 14 februari 2014 : Dr. Heintz


Aanbevolen berichten

Zou iemand mij kunnen zeggen op welke maat ik uit zou komen.

Op valentijn wordt ik onder handen genomen, maar we twijfelen nog over het uiteindelijke resultaat. Mijn man en ik willen dat mijn borsten wat voller ogen maar niet nep overkomen.

zoals in de titel gezet heb ik momenteel een 75b en zou er 325cc bijkomen.

Zou iemand mij kunnen zeggen wat het uiteindelijke resultaat zal worden?

Voor ons is een volle c het gewenste resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik had een 75 b en heb 200 cc gekregen. Ik ben pas 2 weken PO maar kom denk ik wel op die volle C uit! Ik had van mezelf erg stevige en volle borsten (voor mijn maat) ik stuur je wel even een foto in een priveberichtje. Ik denk dat je met 325 echt wel meer krijgt dan een volle C! Ik weet niet of je kinderen hebt? Dan zijn je borsten vaak ook anders geworden. Succes! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook geheel afhankelijk van welk profiel je krijgt en van welk merk.. Ieder merk hanteert namelijk zijn eigen maten ;)

het zou hoog profiel zijn.

merk is mij onduidelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan het niet precies zeggen..maar ik had 70B voorheen (eentje was iets kleiner) en kreeg 300 en 350cc high profile. Heb nu een 65E.. (Omtrek 67 dus schommel beetje tusdrn 65 en 70).. Dit oogt dan als een grote C/kleine D :) denk dat je met deze cc's wel gaat bereiken wat je wilt. Door wie word je geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan het niet precies zeggen..maar ik had 70B voorheen (eentje was iets kleiner) en kreeg 300 en 350cc high profile. Heb nu een 65E.. (Omtrek 67 dus schommel beetje tusdrn 65 en 70).. Dit oogt dan als een grote C/kleine D :) denk dat je met deze cc's wel gaat bereiken wat je wilt. Door wie word je geopereerd?

Wij zijn bij Dr Heintz op consult geweest en deze zal ook de ingreep doen.

Een bh maat 65E is voor mij aan de grote kant.

Hoop dan echt dat deze bij mij aan de kleinere kant zullen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben geem pc he dus kan best zijn dat ze bij jou anders uitvallen. Wilde alleen mijn situatie vertellen omdat ie enigzins te vergelijken is. Maar hangt ook van meerdere factoren af he.. Beginsituatie/projectie/plaatsing etc..en bij iedereen valt het anders uit :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een vriendin die had ook 75b en heeft 325 cc eurosilicone..ronde protheses voor de spier en komt uit op een goede e cup! Ze is heel tenger maar zal echt per persoon schelen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan het berekenen je Neemt nu de omtrek onder de borst en boven de borst je kijkt naar protese en projectie en breedte. En meet je eigen breedte bereken hoeveel breedte erbij komt bij je eigen borst vanwege prothese plus projectie. En via een maattabel kan je het bepalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een 65 E zul je ook niet krijgen als je omtrek nu 75 is.

En een D of E in bh maat oogt als ee .volle C.

Dus wil je het laten ogen als een C of wil je BH maat C, dat zijn dus twee verschillende dingen.

Ik heb 400 cc (eurosilicone, 85% gevuld, 4,9 projectie) gekregen, ik had 75B en het oogt nu als een.volle C kleine D. De bh maat is nu 75 E (maar die bh maten verschillen ook enorm dus staar je daar niet blind op.

Succes met kiezen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi..ik had ook 75b. Kreeg 410 cc.. heb nu bh maat 75f..maar oogt veel kleiner. Was eerst bang dat het te groot zo worden maar ben blij dat ik niet kleiner heb genomen.

Liefs Ellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

White Rose heb je mijn berichtje ontvangen met foto? X

Sorry was vergeten reageren na uw foto.

Als het van mij afhangt, dan mogen ze mij ook dit beeld geven.

Willen niet te groot nemen uit schrik dat deze te snel zouden afhangen.

De tijd zal wel raad brengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben geem pc he dus kan best zijn dat ze bij jou anders uitvallen. Wilde alleen mijn situatie vertellen omdat ie enigzins te vergelijken is. Maar hangt ook van meerdere factoren af he.. Beginsituatie/projectie/plaatsing etc..en bij iedereen valt het anders uit :)

Waarvoor dank.

Wat had je persoonlijk verwacht van uw operatie?

Zat uw chirurg er ver naast toen je vroeg wat het zou worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een vriendin die had ook 75b en heeft 325 cc eurosilicone..ronde protheses voor de spier en komt uit op een goede e cup! Ze is heel tenger maar zal echt per persoon schelen!!

Dus achter de spier zal een d worden. (wat ook al aan de grote kant is)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had zoiezo verwacht dat het minder pijn zou doen (tuurlijk het is een operatie, niet zomaar iets! maar ZOVEEL pijn, had ik nooit verwacht)

Qua resultaat is dit ongeveer wel wat ik er van verwachtte, chirurg vroeg wat ik wilde, ik zei grote C kleine D, en zo oogt het ook :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.