Ga naar inhoud

Wat doet een zwangerschap met je borsten na BV?


Aanbevolen berichten

Ik heb zelf 2 gezonde kinderen en voor mijn gevoel is ons gezinnetje voor nu compleet. Máár ik ben nog maar 26 jaar dus wie weet willen we er ooit nog 1 kindje bij.

Deze zomer laat ik mijn borsten vergroten. Maar stel nou dat er ooit nog een kindje bij komt, over een jaar of 5. Wat doet dat met je borsten?

Met mijn huidige borsten heeft de zwangerschap maar weinig goeds gedaan. Opgerekt van cup A naar een flinke D en daarna weer ingestort. Gevolg: Slappe huid, leeggetrokken.... ach velen van jullie zullen dat probleem herkennen ;)

Ben dus benieuwd naar vrouwen die nog zwanger zijn geworden na een borstvergroting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb in juli 2012 een BV gekregen.

Nu ben ik bijna 7 maand zwanger, mijn borsten zijn nog niet echt veel verander, kan nog steeds in mijn bh's.

Maar als je zegt dat je bij de zwangerschappen van A naar D ging weet ik natuurlijk niet wat dat zal zijn na een BV bij jou.

Ik zou dan denken dat ze ook na BV nog gaan groeien tijdens zwangerschap..

Mss zijn er hier die er meer van weten??

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Wat een zwangerschap met borsten doet is echt per persoon heel verschillend dus daar is weinig over te zeggen.. .Of het je borsten goed doet, nee ik denk het niet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die vraag ook aan een aantal artsen gesteld maar krijg daar niet echt een eenduidig antwoord op..

Nio zei dat stel je wil binnen een jaar na bv een kindje dat ik dan beter kon wachten en het er na doen, maar het kan ook prima ervoor. Maar als je niet weet wanneer waarom zo lang wachten. Maar hij omschreef zichzelf ook als een "dure kapper" waar je eens in de 5 jaar langs moet.

Koopman gaf aan dat het er maar net aan ligt hoe dik je wordt. Kom je 20 kilo aan dan zal je dat bijv ook in je borsten zien. Is het wat minder dan niet?

Haha heb je ook niets aan die antwoorden.. Enige wat ik hier op het forum zie is dat de een ze mooier vindt er na omdat ze wat natuurlijk zijn geworden, bij de ander zijn ze onveranderd en bij de ander uitgezakt.

Ik denk dat het dus echt gewoon per persoon verschillend is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hier kun je inderdaad weinig over zeggen. Is bij iedereen echt heel verschillend. Bij sommige meiden is er geen verschil en bij andere herkennen ze hun eigen borsten niet meer terug bij wijze van. Ga er altijd vanuit dat er wel wat zal gaan veranderen in je borsten, maar het blijft altijd een gok ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, afhankelijk van hoe je vorige zwangerschappen waren kunnen ze gaan veranderen. Mijn PC raadde me aan als ik binnen nu en een jaar kinderen zou willen om daarna pas een borstvergroting te doen. Hij zegt dat de borsten over het algemeen toch wel wat meer gaan hangen en als je grote protheses hebt de kan hierop meer is. Maar dit zal zeker niet bij iedereen zo zijn en mocht het wel zo zijn oogt het misschien alleen maar natuurlijker. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik dacht begrepen te hebben dat als je nog kinderen wilt, je het beste voor achter de spier kunt gaan. Omdat dit de minste kans op verzakken geeft.

Ik heb er nog geen ervaring mee. Heb nog geen kinderen, althans heb er 3 maar dan wel van mijn vriend en zijn ex vrouw...
Ik wil dolgraag kinderen en met mijn 32 zal ik ook wel wat haast moeten gaan maken ;-) Maar die boobs komen toch echt al over iets meer als een maandje.

Wachten tot na de zwangerschap is voor mij ook eigenlijk geen optie. Mijn vriend is geholpen en moet eerst een hersteloperatie ondergaan voor wij samen een kindje kunnen krijgen. En dan is het nog maar afwachten of het ook lukt.
Naar mijn idee kan het enkel maar natuurlijker ogen na een zwangerschap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.