Ga naar inhoud

Andrea : 21 maart 2014 : Dr.Plovier : Beclinic


Aanbevolen berichten

Zo, toch maar even een nieuw topic aangemaakt. 21 maart gaat de de dag zijn dat mijn draaiende protheses vervangen worden door Natrelle 700cc. Tegelijkertijd laat ik een buikwandcorrectie uitvoeren, dit wilde ik al lang, maar ik heb zoveel last van de narcose steeds, dat ik het nu in 1 keer wil laten doen. Om 7 uur moet ik me melden in Beclinic.

Ik ben heel benieuwd, maar ook wel heel angstig. Gaat het allemaal goed? Het is een flinke ingreep alles bij elkaar en natuurlijk dezelfde dag weer naar huis, met ook nog 2 uur in de auto voor we weer thuis zijn. En dan met drains in mijn buik..... Gelukkig heeft mijn man wel een week vrij genomen, dus hij kan een beetje voor me zorgen en voor de kinderen natuurlijk!

En dan ook de vraag of het nu eindelijk allemaal goed gaat zijn, dit is al de derde keer dat ik nu onder het mes ga voor mijn borsten in 2,5 jaar tijd. Het is nu wel een keertje mooi geweest dacht ik zo;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend allemaal hoor Andrea, maar het gaat echt allemaal goed komen!

Gaan er toch wel van uit dat het nu wel even de laatste keer is voor een operatie!

Nog even volhouden met aftellen.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Goh het zit je niet mee heh :(

Hopelijk wordt dit de laatste keer, positief blijven denken.!

Wat gaat Plovier nu doen om het draaien tegen te gaan, je pockets kleiner maken ?

Zie dat je er meteen een buikwand correctie bij doet :D :D

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Andrea

Eindelijk die datum he, fijn!

Je hebt het goed uitgezocht met Plovier, en de Natrelle genomen omdat deze net iets grover zijn dan de Cereform, toch? Dan moet hij ook beter inkapselen zou je denken, en zou er minder kans moeten zijn op draaiing.. Gewoon daar van uit gaan, het moet namelijk gewoon helemaal goed komen deze keer! :)

En de buikwand erbij, nou, het zal even doorbijten worden, maar je weet uit ervariing dat het na een paar dagen alleen maar steeds beter gaat. Goed je pijnmedicatie slikken, dan kkomt het wel goed :) En je goed laten verzorgen natuurlijk ;)

Gaan we trouwens aftellen, of laten we de datum vanzelf komen? haha

Liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Gast cindytje1985

Dank jullie allemaal. Ik stik van de zenuwen. Om 4u gaat de wekker alweer. Ik hou jullie op de hoogte!

Dan mag je wel eens gaan slapen :P of te zenuwachtig om te gaan slapen?

In ieder geval heel veel succes morgen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes! Grote ok vandaag voor jou!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal bedankt voor jullie reacties. Het valt best wel tegen eigenlijk. Ik had veel verhalen gelezen over dat de buik minder pijnlijk is als borstok dual plane plaatsing. Maar mijn hemel...... Wat heb ik een pijn zeg:( Bij mobiliseren val ik steeds bijna flauw).... Ik wilde jullie even laten weten dat ik weer bij de mensen ben, maar zal later even een verslagje doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Andrea

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe boobs!!! Hopelijk blijven deze gewoon zitten waar ze horen he, neem aan dat je hem dat ook op het hart gedrukt hebt ;)

En die buik.. pfff, wat rot dat dat zo een pijn doet!

Laat je maar goed verzorgen, even helemaal niks doen en rusten. Neem je pijnstillers, en vooral veel water drinken ;) (sorry standaardadvies hihi)

Hopelijk gaat het snel beter met je en kun je misschien een dezer dagen eens spieken hoe het er allemaal uitziet :)

Het wordt vast allemaal heel mooi!! Achteraf weet je altijd waar je het voor gedaan hebt ;)

Een goed herstel!!! en sterkte!!

Liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.