Ga naar inhoud

BigBoobieWish87 : 26 juli 2014 : Dr. Schiettecatte : Atlas Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi meiden

Ik heb me hier zojuist aangemeld omdat ik afgelopen weekend definitief heb besloten dat ik nu eindelijk een borstvergroting verdien. Ik ben een jonge moeder van 26 jaar, heb 2 kinderen van 4 en 1,5. Ik ben 1,75 en weeg 58kg. Dus ja ik ben best wel dun en helaas..... geen borsten, daar wacht ik al op vanaf mijn 12e , iedereen kreeg ze.... behalve ik :102: Tijdens mijn zwangerschappen heb ik mogen proeven van het écht vrouw zijn, eindelijk had ik borsten die wiebelden als ik rende of bewoog haha. Helaas, dit was van korte duur want zodra de zwangerschap voorbij was, was het alsof je een waterballon lekprikte... Dag borsten, welkom lege zakjes :44:

Na jaren met dikke opgevulde bh's, de kipfiletjes en tegenwoordig de maximizers.... en dan nog niks geen decollete kunnen decoreren, is het voor mij duidelijk. Ik ben klaar met het plat zijn. Ik ben trots op mijn lijf. Mijn buik, benen, huid en billen hebben niks te lijden gehad van de zwangerschappen en ik ben trots op mijn lijf. Maar wat zou het goed voelen als ik me ook eindelijk vrouw zou kunnen voelen, eindelijk écht mooie bikini's en lingerie kunnen dragen!!

Ik heb contact opgenomen met de praktijk van Diana Gabriels. Twee redenen voor: het is hier het meest dichtbij en een vriendin heeft zeer goede ervaringen. Na wat gegoogle zie ik ook dat ze vrij voordelig is in vergelijking met andere praktijken. Niet het belangrijkste, kwaliteit gaat voor, maar ik lees tot nu toe alleen positieve ervaringen.

Op zondag 15 februari heb ik mijn eerste consult. Ik vind het zo spannend... De operatie zou ik waarschijnlijk pas in juli plannen. Dit ivm kinderen, vakantie van mijn man en mij. Ik werk 30 uur per week in de zorg. Eind juli heb ik 3 weken vakantie.

Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen. Vooral op het gebied van herstel. Ik lees namelijk weinig over wanneer vrouwen weer aan het werk gingen en in welke sector zij dan werken. Zelf hoef ik op mijn werk niet veel te tillen etc. maar ik ben wel veel in beweging.

Ben heel benieuwd naar dit forum dus ga lekker rondneuzen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Welkom op het forum!!

Super dat je de stap genomen hebt om een consult in te plannen!!

Je doet er wel goed aan om meerdere consulten in te plannen bij verschillende chirurgen.. Dit om te kijken wat je opties zijn om vanuit daar te kijken bij wie jij je het meest op je gemak voelt.. Ga eens kijken op het internet naar wat jij mooie borsten vindt en neem deze mee naar je consult, dan heeft de chirurg een beeld van wat jij graag zou willen hebben!!

Ik werk zelf ook in de zorg en ik heb 7,5 week vakantie gehad.. Ik werk met dementerende met een zwaar complexe zorgvraag waarbij ik dus wel veel moet tillen dus vandaar mijn lange vakantie.. Ik weet niet wat jij precies doet in de zorg..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je intro komt me erg herkenbaar over ;-). Slank en nooit echt een weelderige boezem gehad, behalve tijdens de zwangerschappen. Het is bij mij ook pas sindsdien dat ik echt besef hoeveel zelfvertrouwen grotere borsten me zouden geven. Succes met je consult(s)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!

Goed dat je dit voor jezelf gaat doen meid!

Je kunt hier voldoende informatie vinden. Recht boven in hebben we een zoekbalk waar je heel veel info uit kunt halen ;) Succes met je consult de 15e!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vandaag dan eindelijk mijn eerste consult. Hopelijk is dit het begin van een heel mooi verhaal :)

Afgelopen week mijn vrije tijd gevuld met filmpjes kijken van bv's, heel veel ervaringen gelezen en mezelf georienteerd wat ik wél en niet mooi vind. Fotootjes in mijn telefoon opgeslagen.

Jullie verder nog tips-adviezen die ik mee kan nemen? Ik ben zelf erg bang dat ik te klein kies, wil namelijk echt wel een heel stuk groter dan wat ik nu heb. Ik hoef niet zo enorm natuurlijk zeg maar want dan zie je straks nauwelijks verschil. Wil gewoon mooie grote borsten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bigboobywish, Ik mag vanavond voor mijn eerste consult bij Diana...spannnendddd!! Ik heb hier op het forum een vragenlijst gevonden en daar de vragen uitgehaald die voor mij belangrijk zijn om te stellen vanavond. Ik ga weet al precies wat ik wil qua vorm, alleen nog geen idee welke protheses daarbij passen...dus vrij blanco..vanavond even een update over hoe het is verlopen??? :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Shirtje, ben heel benieuwd hoe het was! Laat het me weten :)

Ik ben dus vanmiddag geweest. Piepklein wachtkamertje en allemaal vrouwen met piepkleine borsten, ik zat dus tussen de "soortgenoten". Ik moet toegeven dat ik de assistente niet heel vriendelijk vond maar toen ik Diana zag was het alsof ik haar al kende, gek he? Vond haar een heel prettig persoon, lekker straight en vlot. Goed gevoel dus.

Ik heb goed aan gegeven wat mijn wensen waren. Ik wil een stuk groter. Ze meette me 375 cc rechts-400 cc links aan. Wow wat enorm... was het eerste wat ik dacht. Maar gek he, na10 minuten was ik eigenlik al totaal gewend aan dit plaatje. Foto's gemaakt en vragen gesteld. Mijn man vond eigenlijk dat t nog wél wat groter mag maar ik zelf denk dat dit de max wel is.

Ik wil in juli geopereerd worden en helaas voor mij, Frans Straten is precies met vakantie de weken dat ik vrij had. Vakantie omzetten is bij mijn baan niet mogelijk,in het hoogseizoen dan. Ik had al rekening gehouden met dit scenario dus had een second opinion van te voren gekozen. Dokter Schiettecatte. Dat was prima :)

Nu 7 maart een intake gesprek met dokter schiettecatte en 26 juli word dé dag! Nog wel even wachten maar tot die tijd kan ik me mooi nog verder inlezen en verdiepen. Het wordt dual plane :) Yes.... eindelijk ik KRIJG borsten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijm dat je een datum hebt! Ben benieuwd wat schiettecatte je adviseert :) Diana is eem topvrouw, maar ze adviseert wel vaker te groot.. (Bij mij ook) hou er wel rekening mee dat de pc iets heel anders kan adviseren. Wel jammer van Straten dat ie dan op vakantie is, ben zelf echt zeer te spreken over hem! Maar bik schiettecatte zit je ook goed hoor. Genoeg mooie resultaten van hem gezien :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjulliewel voor de reacties. 7 maart heb ik afspraak met dokter Schiettecatte en ik ben benieuwd wat hij adviseert. Ik wil in ieder geval niet groter dan dit ;)

Ik vond Diana ook echt een heel leuk mens. Een echte zakenvrouw, op 1 of andere manier toch heel persoonlijk. Vind ik prettig.

Dankjewel Esmiralda! Ik word geopereerd in de Atlaskliniek in Meise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het duurt nog wel lang he... 5 maanden nog. Maar goed, dan heb ik iets om naar uit te kijken.

Heb me al zitten verlekkeren bij de collectie van Victoria Secret.Weet ook wel wat ik voor mijn verjaardag vraag van manlief en mijn ouders :) Lingeriebonnen haha. Lijkt me zo heerlijk om eindelijk mooie lingerie en bikini's te shoppen. Nu valt 80 procent af omdat er: té weinig vulling in zit, geen push up is, mijn maat er niet is :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja alleen als je dus grotere boobs gaat nemen, D/E of groter, (weet niet welke cup je het liefste zou willen haha) valt er ook al heel veel af, omdat die maten moeilijker te verkrijgen zijn dan A/B/C, tenminste dat vind ik dan, ze zijn er wel hoor, maar of ze zijn stikduur, of ze passen niet, of je hebt van die suffe modellen.. tenminste vergeleken de kleinere bhmaten vind ik van wel :P riep eerst ook altijd van kan nooit eens passende bh's kopen, zijn altijd te groot.. nu merk ik dus hoeveel makkelijker bh's kopen was met een kleinere maat haha.. ik vind het best tegenvallen om nu leuke en passende bh's te vinden die ook nog eens betaalbaar zijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.