Ga naar inhoud

Rugpijn


Aanbevolen berichten

Hai meiden,

ik heb even een vraagje. Ik ben nu 10 dagen geleden geopereerd en ik blijf maar tijdens het slapen pijn in me rug houden, wordt er s'ochtends gewoon wakker van. S'nachts slaap ik nu ook met een kussen onder mijn benen maar blijf last houden. :102:

Wie heeft er meer last van of gehad en kan mij tips geven!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje vervelend zeg!!

Ik heb ook gelezen dat meiden wel eens tijger balsem op hun rug smeerde en dat hielp wel geloof ik of misschien een warme kruik in je rug leggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Heb ik ook meeega last van gehad! Hier mijn tips:

Dikke kussenrol onder je knieen/bovenbenen

Schuin liggen met goede kussens onder je onderrug

2 goed hete kruiken in je rug

Van die warmtecreme voor spierpijn

Ow ik wordt er echt gek van, dacht dat ik de enige met dit probleem was. Poedeliewoepsie ik ga je tips opvolgen dank je wel.

Jeetje vervelend zeg!!

Ik heb ook gelezen dat meiden wel eens tijger balsem op hun rug smeerde en dat hielp wel geloof ik of misschien een warme kruik in je rug leggen?

Nou ik kan geen tijgerbalsem smeren in me eentje haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb helaas nu 14 dagen later ook enorme last.eerst alleen inderdaad snachts nu al 2 dagen links onder pijn in mijn rug.
hopelijk gaat t nog over...
sterkte en hopelijk word t niet erger.ik mag nu alweer vandaag op de zei gaan slapen maar dames is 14 dagen niet te vroeg??twijfel hier nog erg over.
X maroeschka

Link naar reactie
Delen op andere sites

@proudmommy89: ik ben vandaag ook 14 dagen po! Gaat nog rap he :) ik mag ook op zij slapen maar durf gelijk ook niet... Bang dat ze gaan vervormen! Maar zal wel niet he :) ben jij ook nog bang voor kapselvorming? Doe jij al huishoudelijk werk thuis? Hef jij al veel dingen? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.